Pokouším se vytvořit mapu pomocí textdrawu. Jde o to že jsem na internetu našel veřejný skript, který zobrazuje (marker) na mapě textdrawu a následně aktualizuje pozici hráče, něco ve smyslu on-line mapa, ale ne v prohlížeči ale přímo ve hře.
Celý skript funguje tak jak má, přesné zobrazení markeru na pozici mapy (vytvořené).
Problém je bohužel v tom, že celá mapa vytvořena pomocí textdrawu je celkem velká, zabírá dost prostoru na obrazovce. Proto mě napadlo vytvořit pomocí TDEditoru nové textdrawy map ale trošku menší. a pouze dva díly map.
* P.S: Celkem jsou čtyři díly, dva díly na hoře (San Fiero a Las Venturas) a dva díly jsou dole (Mount Chill. red county a spol a celé Los Santos) no a potom je ještě jedna celá mapa textdrawu a to je základní mapa.
Čtyři díly (SA:MP)
GTA SA Original mapa
Jak jsem psal výše ty textdrawy jsou hold větší, tak že jsem vytvořil znovu textdrawy ale v menší podobě + jsem nevytvořil všechny čtyři díly ale pouze dva, protože bych potřeboval zobrazit jen jedno město a né celou mapu san andreas, je to pro mě zbytečné, dokonce jsem zkoušel tu originální mapu (celá), ale i tam mi to dělalo problémy.
Lépe řečeno si myslím že někde bude problém v tomhle stocku
stock CheckMapCords(Float:x, Float:y, &Float:X, &Float:Y)
{
if(y < -3000) y = -3000;
else if(y > 3000) y = 3000;
if(x < -3000) x = -3000;
else if(x > 3000) x = 3000;
// TextDrawTextSize(Map[0], 172.000000, 141.000000);
if(y > -3000 && y < 3000 && x > -3000 && x < 3000)
{
if(y < 0) Y = 230 + 138 * -y / 3000; //207
else if(y >= 0) Y = 230 - 138 * y / 3000;
if(x < 0) X = 473 - -x * 151 / 3000;//318
else if(x >= 0) X = 473 + x * 151 / 3000;
}
return true;
}
Zkoušel jsem zadat menší hodnoty, popřípadě hodnoty těch mnou vytvořených textdrawů menších, ale vždycky ten marker naskočil mimo tu mapku vytvořenou, někde na obrazovce.
Výše uvedený kód, je ten základní veřejný na fórku, plně funkční s tím že ty textdrawy jsou větší, pouze potřebuji nastavit stock CheckMapCords, který bude ten market ukazovat správně na novém vytvořeném textdrawu mapky (menší).
Otázky či nejasnosti pište, určitě odpovím a lépe vysvětlím.
Dotaz
The_boslosos-CZ 1
Popis problému:
Ahoj.
Pokouším se vytvořit mapu pomocí textdrawu. Jde o to že jsem na internetu našel veřejný skript, který zobrazuje (marker) na mapě textdrawu a následně aktualizuje pozici hráče, něco ve smyslu on-line mapa, ale ne v prohlížeči ale přímo ve hře.
Celý skript funguje tak jak má, přesné zobrazení markeru na pozici mapy (vytvořené).
Problém je bohužel v tom, že celá mapa vytvořena pomocí textdrawu je celkem velká, zabírá dost prostoru na obrazovce. Proto mě napadlo vytvořit pomocí TDEditoru nové textdrawy map ale trošku menší. a pouze dva díly map.
* P.S: Celkem jsou čtyři díly, dva díly na hoře (San Fiero a Las Venturas) a dva díly jsou dole (Mount Chill. red county a spol a celé Los Santos) no a potom je ještě jedna celá mapa textdrawu a to je základní mapa.
Čtyři díly (SA:MP)
GTA SA Original mapa
Jak jsem psal výše ty textdrawy jsou hold větší, tak že jsem vytvořil znovu textdrawy ale v menší podobě + jsem nevytvořil všechny čtyři díly ale pouze dva, protože bych potřeboval zobrazit jen jedno město a né celou mapu san andreas, je to pro mě zbytečné, dokonce jsem zkoušel tu originální mapu (celá), ale i tam mi to dělalo problémy.
Lépe řečeno si myslím že někde bude problém v tomhle stocku
Zkoušel jsem zadat menší hodnoty, popřípadě hodnoty těch mnou vytvořených textdrawů menších, ale vždycky ten marker naskočil mimo tu mapku vytvořenou, někde na obrazovce.
Chyby/varování kompilátoru a při běhu:
/
Kód:
Dodatečné poznámky:
Výše uvedený kód, je ten základní veřejný na fórku, plně funkční s tím že ty textdrawy jsou větší, pouze potřebuji nastavit stock CheckMapCords, který bude ten market ukazovat správně na novém vytvořeném textdrawu mapky (menší).
Otázky či nejasnosti pište, určitě odpovím a lépe vysvětlím.
https://prnt.sc/g1vkhu
https://prnt.sc/g1vkvs
https://pastebin.com/raw/Saq1wciY
Edited by The_boslosos-CZLink to comment
Share on other sites
10 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now