Tak jsem tu zas . Jak víte, tak nedávno jsem měl problém s těmi vajíčky. Díky GaRGoyLeS, který mi pomohl, jsem to mohl dodělat. Ale nastal tu problém a to vůbec nevím proč. Mám tam 15 vajíček s modely, pickupy a takové... Code je v pohodě, bez chybičky. Ale když to nahraju na server, zapíšu do configu a všechny věci kolem toho, tak se to prostě nenačte. 10x jsem retartoval server. Zkoušel příkaz /rcon reloadfs tamto, ale furt to nejde. Tak se obracím na Vás a doufám, že mi pomůžete. (I když vím, že někteří asi moc neradi ).
Zde mám celé FS (Je to trošku delší)
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define DIALOG_RULES 1000
#define DIALOG_GPRAVIDLA 1001
#define DIALOG_TRESTANI 1002
/*===========Velikonoce==============*/
#define MAX_PLAYER_EX 100
#define MAX_VAJICEK 15
#define DIALOG_VAJICKA 999
#define DIALOG_VEJCE 1003
new bool:Vajicko[MAX_VAJICEK];
new PCV[MAX_PLAYER_EX] = -1;
/*==================================*/
#define DIALOG_NEWS 1004
#define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3)
new MAX_STR[3500];
new RandomMSG[][] =
{
"[Gamenice.sk] Na server jsme přidali velikonoční vajíčka! Pro seznam vajíček napiš /vajicka",
"[Gamenice.sk] Cena VIP na 2 mesiace SK-2€ CZ-50Kč.",
"[Gamenice.sk] Pri kúpe VIP je potrebné poslať screen/text spätnej SMS na mail [email protected] alebo na skype adamdk98.",
"[Gamenice.sk] Chystáme pre Vás nový web. Určite sa máte na čo tešiť!"
};
forward SendMSG();
public SendMSG()
{
new randMSG = random(sizeof(RandomMSG));
SendClientMessageToAll(0xFF8000FF, RandomMSG[randMSG]);
}
main(){}
public OnGameModeInit()
{
CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //První Vajíčko
CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //První Vajíčko
CreatePickup(1239, 1, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0); //Druhé Vajíčko
CreateObject(19341, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Druhé Vajíčko
CreatePickup(1239, 1, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 0); //Třetí Vajíčko
CreateObject(19341, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třetí Vajíčko
CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //Čtvrté Vajíčko
CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0.00000, 0.00000, 0.00000);//Čtvrté Vajíčko
CreatePickup(1239, 1, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 0); //Paté Vajíčko
CreateObject(19341, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 0.00000, 0.00000, 0.00000);//Paté Vajíčko
CreatePickup(1239, 1, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 0); //Šesté Vajíčko Letiště LS
CreateObject(19341, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Šesté Vajíčko Letiště LS
CreatePickup(1239, 1, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 0); //Sedmé Vajíčko Hodně zkryté
CreateObject(19341, 820.71002, -2064.20483, 12.62133, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Sedmé Vajíčko Hodně skryté
CreatePickup(1239, 1, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 0); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté
CreateObject(19341, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté
CreatePickup(1239, 1, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 0); //Deváte Vajíčko Vedle stromů
CreateObject(19341, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Deváte Vajíčko Vedle stromů
CreatePickup(1239, 1, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 0); //Desáté Vajíčko na střeše LV
CreateObject(19341, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Desáté Vajíčko na střeše LV
CreatePickup(1239, 1, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 0); //Jedenácté vedle ubytovny LV
CreateObject(19341, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Jedenácté vedle ubytovny LV
CreatePickup(1239, 1, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 2); //Dvanácté Vedle domu LV
CreateObject(19341, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Dvanácté Vedle domu LV
CreatePickup(1239, 1, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 2); //Třinácté AREA 51
CreateObject(19341, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třinácté AREA 51
CreatePickup(1239, 1, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 2); //Čtrnácté NEVADA
CreateObject(19341, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Čtrnácté NEVADA
CreatePickup(1239, 1, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 2); //Patnácté Poušť
CreateObject(19341, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Patnácté Poušť
/*====================================================================================================*/
CreateObject(13641, 1979.05530, -2530.72461, 13.96000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Letiště LS
CreateObject(13641, 1979.04578, -2554.62744, 13.96000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Letiště LS
CreateObject(1634, 1910.74097, -2403.04785, 13.57620, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Letiště LS
CreateObject(7979, 2139.97437, -2511.73022, 15.51980, 0.00000, 0.00000, 272.10019); //Letiště LS
CreateObject(7980, 1955.38806, -2430.03198, 14.40670, 0.00000, 0.00000, 90.00000); //Letiště LS
CreateObject(18843, 1910.79004, -2404.78052, 64.98670, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Letiště LS
CreateObject(18801, 1951.00195, -2494.89990, 35.25980, 0.00000, 0.00000, 6.76620); //Letiště LS
CreateObject(18985, 2003.22668, -2505.27466, 17.23790, 0.00000, 0.00000, 90.00000); //Letiště LS
CreateObject(18812, 1898.15601, -2586.43408, 41.32060, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Letiště LS
CreateObject(18855, 1786.08496, -2600.35449, 45.79640, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Letiště LS
SetTimer("SendMSG", 300000, true);
return 1;
}
CMD:rules(playerid, params []) {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RULES, DIALOG_STYLE_LIST, "Pravidla", "Pravidla gangu\nTrestanie gangov", "Vybrat", "Zavřít");
return (true);
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == DIALOG_RULES)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
format(MAX_STR,sizeof(MAX_STR),"");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}Pravidla:{A9C4E4}\n");
strcat(MAX_STR, "\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané porušiť dohodu o gang závodoch. Ked sa dohodne na 2v2 z každého gangu budú len 2 hráči!\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázaný spawnkill iného gangu.\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané akokoľvek zdržiavať územie.\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané používať pri preberaní územia (gang waroch) zakázané zbrane. (Granát, slzný plyn, Molotov, RPG, HS Rocket, Plamenomet, Minigun, C4+detonátor, Spray, Hasiaci prístroj)\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané vyhadzovať a potom naberať členov do gangu aby druhý gang nemohol preberať územia. (Platí to aj ked hráč odíde dobrovoľne.)\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané odpájať sa zo servera aby druhý gang nemohol preberať územia.\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané liezť na miesta na ktoré sa nedá dostať pri boji o územie bez pomoci rôznych dopravných prostriedkov. (napr. na strechy)\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané nahrabávať rešpekt.\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané napodobňovať názvy iných gangov\n");
strcat(MAX_STR, "- Je zakázané mať v názve gangu vulgárne slová, alebo reklamy a iné nevhodné veci.\n");
strcat(MAX_STR, "- Mať aktívnych aspoň 3 hráčov v gangu.\n");
strcat(MAX_STR, "- Mať v gangu aktivitu. Zúčastnovať sa na Gang závodoch, prevážať dodávky aspoň raz za 2 dni.\n");
strcat(MAX_STR, "- Pri preberaní obchodov je zákaz zatýkať.\n");
strcat(MAX_STR, "\n");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}- Neznalost Pravidel se neomlouvá! Kdykoliv můžeme pravidla změnit bez vašeho vědomí!\n");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPRAVIDLA, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Pravidla",MAX_STR,"Zavřít","");
return (true);
}
case 1:
{
format(MAX_STR, sizeof(MAX_STR),"");
strcat(MAX_STR, "{ff0000}Trestanie gangov\n");
strcat(MAX_STR, "\n");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 30 rs:{A9C4E4}\n");
strcat(MAX_STR, "- Člen gangu zabanovaný za urážky, nadávanie... (do 24h)\n");
strcat(MAX_STR, "- Členovia gangu nedodržia dohodu na gang závode.\n");
strcat(MAX_STR, "- Spawnkill iného gangu\n");
strcat(MAX_STR, "\n");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 60 rs:{A9C4E4}\n");
strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu zabanovaný za urážky, nadávanie... (do 24h)\n");
strcat(MAX_STR, "- Zdržovanie na území (napr. camp pri preberaní obchodov)\n");
strcat(MAX_STR, "- Používanie zakázaných zbraní pri gang bojoch (Granát, Slzný plyn, Molotov, RPG, HS Rocket, Plameňomet, Minigun, C4 + detonátor, Spray, Hasiaci prístroj).\n");
strcat(MAX_STR, "\n");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 90 rs:{A9C4E4}\n");
strcat(MAX_STR, "- Vyhadzovanie/odchádzanie členov z gangu a znova naberanie (aby druhý gang nemohol preberať územia).\n");
strcat(MAX_STR, "- Člen gangu zabanovaný za cheaty alebo reklamu (24+ hodín)\n");
strcat(MAX_STR, "- Lezenie na miesta na ktoré sa nejde dostať pri boji o územie (pomocou nejakého vozidla... napr. na strechu)\n");
strcat(MAX_STR, "- Zatýkanie pri preberaní obchodov / prevoze zbraní (dodávky)\n");
strcat(MAX_STR, "- Zňeužitie hráča (myslí sa tým, že prijmeme hráča pomôže nám v gangu a bez nejakej dohodnutej odmeny ho vyhodíme.)\n");
strcat(MAX_STR, "\n");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 120 rs:{A9C4E4}\n");
strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu zabanovaný na 24+ hodín\n");
strcat(MAX_STR, "- Člen gangu permanentne zabanovaný.\n");
strcat(MAX_STR, "\n");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}Zrušenie gangu:{A9C4E4}\n");
strcat(MAX_STR, "- Nahrabávanie rešpektu\n");
strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu permanentne zabanovaný, alebo používal cheaty\n");
strcat(MAX_STR, "- Napodobňovanie názvov iných gangov\n");
strcat(MAX_STR, "- Neaktivita, minimálne 3 členovia online a nebude vidieť žiadnu aktivitu pri preberaní území, závodoch alebo prevozoch dodávky do troch dní\n");
strcat(MAX_STR, "- V názvu gangu je vulgárne slovo alebo reklama na iný server.\n");
strcat(MAX_STR, "- Používanie nacheatovaných, bugnutých alebo givnutých peňazí na chod gangu.\n");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TRESTANI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Trestanie gangov", MAX_STR, "Zavřít", "");
return (true);
}
}
}
if (dialogid == DIALOG_VEJCE)
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
new str[120],
nick[MAX_PLAYER_NAME],
odmena;
if(Vajicko[PCV[playerid]] == true ) return SendClientMessage(playerid, -1, "Toto vajíčko už někdo sebral!");//
switch(PCV[playerid])
{
case 0:{odmena = 350000;}
case 1:{odmena = 100000;}
case 2:{odmena = 500000;}
case 3:{odmena = 800000;}
case 4:{odmena = 450000;}
case 5:{odmena = 180000;}
case 6:{odmena = 500000;}
case 7:{odmena = 100000;}
case 8:{odmena = 150000;}
case 9:{odmena = 115000;}
case 10:{odmena = 350000;}
case 11:{odmena = 780000;}
case 12:{odmena = 900000;}
case 13:{odmena = 100000;}
case 14:{odmena = 200000;}
}
GetPlayerName(playerid, nick, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, sizeof(str), "{ff0000}Hráč {ffffff}%s {ff0000}našel ve vajíčku $%d !", nick, odmena);
SendClientMessageToAll(-1, str);
GivePlayerMoney(playerid, odmena);
Vajicko[PCV[playerid]] = true;
PCV[playerid] = -1;
}
}
}
}
return false;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(IsPlayerInSphere(playerid, 2673.6594, 681.5999, 10.4415, 2)) PCV[playerid] = 0; //První
if(IsPlayerInSphere(playerid, 1636.8108, 252.5159, 19.2828, 2)) PCV[playerid] = 1; //Druhé
if(IsPlayerInSphere(playerid, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 2)) PCV[playerid] = 2; //Třetí
if(IsPlayerInSphere(playerid, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 2)) PCV[playerid] = 3; //Čtvrté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 2)) PCV[playerid] = 4; //Paté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 2)) PCV[playerid] = 5; //Šesté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 2)) PCV[playerid] = 6; //Sedmé
if(IsPlayerInSphere(playerid, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 2)) PCV[playerid] = 7; //Osmé
if(IsPlayerInSphere(playerid, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 2)) PCV[playerid] = 8; //Deváté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 2)) PCV[playerid] = 9; //Desáté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 2)) PCV[playerid] = 10; //Jedenácté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 2)) PCV[playerid] = 11; //Dvanácté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 2)) PCV[playerid] = 12; //Třinácté
if(IsPlayerInSphere(playerid, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 2)) PCV[playerid] = 13; //Čtrnácté
if(IsPlayerInSphere(playerid, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 2)) PCV[playerid] = 14; //Patnácté
new nov[24];
format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
return 1;
}
CMD:vajicka(playerid, params[]) {
new fstring[MAX_VAJICEK*39];
for(new i; i < MAX_VAJICEK; i ++)
format(fstring,sizeof(fstring),"%sVajicko %d: %s\n",fstring,i + 1, Vajicko[i] ? ("{FF0000}Nalezeno{FFFFFF} ") : ("{00FF07}Nenalezeno{FFFFFF}"));
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VAJICKA, DIALOG_STYLE_LIST, "Vajíčka na serveru", fstring, "Zavřít", "");
return 1;
}
CMD:news(playerid, params[]) {
#pragma unused params
format(MAX_STR,sizeof(MAX_STR),"");
strcat(MAX_STR, "{47FF00}24.2. 2016{A9C4E4}\n");
strcat(MAX_STR, "- Na server byli přidány na pár dní velikonoční vajíčka, které hráči mohou hledat po celé mapě a vybírat odměny.\n\n");
strcat(MAX_STR, "Bude přídáno\n");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEWS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Novinky", MAX_STR, "Zavřít", "");
return (true);
}
Dotaz
Paulee 16
Zdravím,
Tak jsem tu zas . Jak víte, tak nedávno jsem měl problém s těmi vajíčky. Díky GaRGoyLeS, který mi pomohl, jsem to mohl dodělat. Ale nastal tu problém a to vůbec nevím proč. Mám tam 15 vajíček s modely, pickupy a takové... Code je v pohodě, bez chybičky. Ale když to nahraju na server, zapíšu do configu a všechny věci kolem toho, tak se to prostě nenačte. 10x jsem retartoval server. Zkoušel příkaz /rcon reloadfs tamto, ale furt to nejde. Tak se obracím na Vás a doufám, že mi pomůžete. (I když vím, že někteří asi moc neradi ).
Zde mám celé FS (Je to trošku delší)
Budu rád, za každou radu.
Přeji pěkný den,
S pozdravem Petr .
Link to comment
Share on other sites
21 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts