Jump to content
  • 0

pomoc Velikonocéé :D


Paulee

Dotaz

Zdravím,

Tak jsem tu zas :d. Jak víte, tak nedávno jsem měl problém s těmi vajíčky. Díky GaRGoyLeS, který mi pomohl, jsem to mohl dodělat. Ale nastal tu problém a to vůbec nevím proč. Mám tam 15 vajíček s modely, pickupy a takové... Code je v pohodě, bez chybičky. Ale když to nahraju na server, zapíšu do configu a všechny věci kolem toho, tak se to prostě nenačte. 10x jsem retartoval server. Zkoušel příkaz /rcon reloadfs tamto, ale furt to nejde. Tak se obracím na Vás a doufám, že mi pomůžete. (I když vím, že někteří asi moc neradi :d).

Zde mám celé FS (Je to trošku delší)

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>

#define DIALOG_RULES 1000
#define DIALOG_GPRAVIDLA 1001
#define DIALOG_TRESTANI 1002
/*===========Velikonoce==============*/
#define MAX_PLAYER_EX 100
#define MAX_VAJICEK 15
#define DIALOG_VAJICKA 999
#define DIALOG_VEJCE 1003

new bool:Vajicko[MAX_VAJICEK];
new PCV[MAX_PLAYER_EX] = -1;
/*==================================*/
#define DIALOG_NEWS 1004

#define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3)
new MAX_STR[3500];

new RandomMSG[][] =
{
    "[Gamenice.sk] Na server jsme přidali velikonoční vajíčka! Pro seznam vajíček napiš /vajicka",
    "[Gamenice.sk] Cena VIP na 2 mesiace SK-2€ CZ-50Kč.",
    "[Gamenice.sk] Pri kúpe VIP je potrebné poslať screen/text spätnej SMS na mail [email protected] alebo na skype adamdk98.",
    "[Gamenice.sk] Chystáme pre Vás nový web. Určite sa máte na čo tešiť!"
};
forward SendMSG();
public SendMSG()
{
    new randMSG = random(sizeof(RandomMSG));
    SendClientMessageToAll(0xFF8000FF, RandomMSG[randMSG]);
}


main(){}
public OnGameModeInit()
{
	CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //První Vajíčko
	CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //První Vajíčko
	
	CreatePickup(1239, 1, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0); //Druhé Vajíčko
	CreateObject(19341, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Druhé Vajíčko
	
	CreatePickup(1239, 1, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 0); //Třetí Vajíčko
	CreateObject(19341, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třetí Vajíčko
	
	CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //Čtvrté Vajíčko
	CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);//Čtvrté Vajíčko
	
	CreatePickup(1239, 1, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 0); //Paté Vajíčko
	CreateObject(19341, 602.34320, 829.66522, -43.52100,   0.00000, 0.00000, 0.00000);//Paté Vajíčko
	
	CreatePickup(1239, 1, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 0); //Šesté Vajíčko Letiště LS
	CreateObject(19341, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Šesté Vajíčko Letiště LS
	
	CreatePickup(1239, 1, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 0); //Sedmé Vajíčko Hodně zkryté
	CreateObject(19341, 820.71002, -2064.20483, 12.62133,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Sedmé Vajíčko Hodně skryté
	
	CreatePickup(1239, 1, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 0); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté
	CreateObject(19341, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté
	
	CreatePickup(1239, 1, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 0); //Deváte Vajíčko Vedle stromů
	CreateObject(19341, 2462.21777, 187.38306, 28.49480,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Deváte Vajíčko Vedle stromů

	CreatePickup(1239, 1, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 0); //Desáté Vajíčko na střeše LV
    CreateObject(19341, 2234.51392, 994.86969, 79.22900,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Desáté Vajíčko na střeše LV
    
    CreatePickup(1239, 1, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 0); //Jedenácté vedle ubytovny LV
    CreateObject(19341, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Jedenácté vedle ubytovny LV
    
    CreatePickup(1239, 1, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 2); //Dvanácté Vedle domu LV
    CreateObject(19341, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Dvanácté Vedle domu LV
    
    CreatePickup(1239, 1, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 2); //Třinácté AREA 51
    CreateObject(19341, 349.42120, 1801.86023, 18.20770,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třinácté AREA 51
    
    CreatePickup(1239, 1, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 2); //Čtrnácté NEVADA
    CreateObject(19341, 114.41420, 2417.07935, 16.16000,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Čtrnácté NEVADA

	CreatePickup(1239, 1, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 2); //Patnácté Poušť
    CreateObject(19341, -899.38312, 1926.43542, 114.81050,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Patnácté Poušť

	/*====================================================================================================*/
	
	CreateObject(13641, 1979.05530, -2530.72461, 13.96000, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(13641, 1979.04578, -2554.62744, 13.96000, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(1634, 1910.74097, -2403.04785, 13.57620, 0.00000, 0.00000, 0.00000);   //Letiště LS
	CreateObject(7979, 2139.97437, -2511.73022, 15.51980, 0.00000, 0.00000, 272.10019); //Letiště LS
	CreateObject(7980, 1955.38806, -2430.03198, 14.40670, 0.00000, 0.00000, 90.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(18843, 1910.79004, -2404.78052, 64.98670, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(18801, 1951.00195, -2494.89990, 35.25980, 0.00000, 0.00000, 6.76620);  //Letiště LS
	CreateObject(18985, 2003.22668, -2505.27466, 17.23790, 0.00000, 0.00000, 90.00000); //Letiště LS
	CreateObject(18812, 1898.15601, -2586.43408, 41.32060, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(18855, 1786.08496, -2600.35449, 45.79640, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	SetTimer("SendMSG", 300000, true);
	return 1;
}

CMD:rules(playerid, params []) {

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RULES, DIALOG_STYLE_LIST, "Pravidla", "Pravidla gangu\nTrestanie gangov", "Vybrat", "Zavřít");
	return (true);
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
	if (dialogid == DIALOG_RULES)
	{
		switch(listitem)
		{
			case 0:
   			{
   			    format(MAX_STR,sizeof(MAX_STR),"");
				
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Pravidla:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "- Je zakázané porušiť dohodu o gang závodoch. Ked sa dohodne na 2v2 z každého gangu budú len 2 hráči!\n");
				strcat(MAX_STR, "- Je zakázaný spawnkill iného gangu.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané akokoľvek zdržiavať územie.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané používať pri preberaní územia (gang waroch) zakázané zbrane. (Granát, slzný plyn, Molotov, RPG, HS Rocket, Plamenomet, Minigun, C4+detonátor, Spray, Hasiaci prístroj)\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané vyhadzovať a potom naberať členov do gangu aby druhý gang nemohol preberať územia. (Platí to aj ked hráč odíde dobrovoľne.)\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané odpájať sa zo servera aby druhý gang nemohol preberať územia.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané liezť na miesta na ktoré sa nedá dostať pri boji o územie bez pomoci rôznych dopravných prostriedkov. (napr. na strechy)\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané nahrabávať rešpekt.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané napodobňovať názvy iných gangov\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané mať v názve gangu vulgárne slová, alebo reklamy a iné nevhodné veci.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Mať aktívnych aspoň 3 hráčov v gangu.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Mať v gangu aktivitu. Zúčastnovať sa na Gang závodoch, prevážať dodávky aspoň raz za 2 dni.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Pri preberaní obchodov je zákaz zatýkať.\n");
                                strcat(MAX_STR, "\n");
                                strcat(MAX_STR, "{47FF00}- Neznalost Pravidel se neomlouvá! Kdykoliv můžeme pravidla změnit bez vašeho vědomí!\n");
				ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPRAVIDLA, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Pravidla",MAX_STR,"Zavřít","");
				return (true);
			}
			case 1:
			{
				format(MAX_STR, sizeof(MAX_STR),"");
			
				strcat(MAX_STR, "{ff0000}Trestanie gangov\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 30 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Člen gangu zabanovaný za urážky, nadávanie... (do 24h)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Členovia gangu nedodržia dohodu na gang závode.\n");
				strcat(MAX_STR, "- Spawnkill iného gangu\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 60 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu zabanovaný za urážky, nadávanie... (do 24h)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Zdržovanie na území (napr. camp pri preberaní obchodov)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Používanie zakázaných zbraní pri gang bojoch (Granát, Slzný plyn, Molotov, RPG, HS Rocket, Plameňomet, Minigun, C4 + detonátor, Spray, Hasiaci prístroj).\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 90 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Vyhadzovanie/odchádzanie členov z gangu a znova naberanie (aby druhý gang nemohol preberať územia).\n");
				strcat(MAX_STR, "- Člen gangu zabanovaný za cheaty alebo reklamu (24+ hodín)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Lezenie na miesta na ktoré sa nejde dostať pri boji o územie (pomocou nejakého vozidla... napr. na strechu)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Zatýkanie pri preberaní obchodov / prevoze zbraní (dodávky)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Zňeužitie hráča (myslí sa tým, že prijmeme hráča pomôže nám v gangu a bez nejakej dohodnutej odmeny ho vyhodíme.)\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 120 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu zabanovaný na 24+ hodín\n");
				strcat(MAX_STR, "- Člen gangu permanentne zabanovaný.\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Zrušenie gangu:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Nahrabávanie rešpektu\n");
				strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu permanentne zabanovaný, alebo používal cheaty\n");
				strcat(MAX_STR, "- Napodobňovanie názvov iných gangov\n");
				strcat(MAX_STR, "- Neaktivita, minimálne 3 členovia online a nebude vidieť žiadnu aktivitu pri preberaní území, závodoch alebo prevozoch dodávky do troch dní\n");
				strcat(MAX_STR, "- V názvu gangu je vulgárne slovo alebo reklama na iný server.\n");
				strcat(MAX_STR, "- Používanie nacheatovaných, bugnutých alebo givnutých peňazí na chod gangu.\n");
				ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TRESTANI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Trestanie gangov", MAX_STR, "Zavřít", "");
				return (true);
			}
		}
 	}
	if (dialogid == DIALOG_VEJCE)
	{
		if(response)
		{
			switch(listitem)
			{
				case 0:
				{
				new str[120],
					nick[MAX_PLAYER_NAME],
					odmena;

				if(Vajicko[PCV[playerid]] == true ) return SendClientMessage(playerid, -1, "Toto vajíčko už někdo sebral!");//

				switch(PCV[playerid])
				{
				    case 0:{odmena = 350000;}
				    case 1:{odmena = 100000;}
				    case 2:{odmena = 500000;}
				    case 3:{odmena = 800000;}
				    case 4:{odmena = 450000;}
				    case 5:{odmena = 180000;}
				    case 6:{odmena = 500000;}
				    case 7:{odmena = 100000;}
				    case 8:{odmena = 150000;}
				    case 9:{odmena = 115000;}
				    case 10:{odmena = 350000;}
				    case 11:{odmena = 780000;}
				    case 12:{odmena = 900000;}
				    case 13:{odmena = 100000;}
				    case 14:{odmena = 200000;}
				}

				GetPlayerName(playerid, nick, MAX_PLAYER_NAME);
				format(str, sizeof(str), "{ff0000}Hráč {ffffff}%s {ff0000}našel ve vajíčku $%d !", nick, odmena);
				SendClientMessageToAll(-1, str);
				GivePlayerMoney(playerid, odmena);
				Vajicko[PCV[playerid]] = true;
				PCV[playerid] = -1;
				}
			}
		}
	}
	return false;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2673.6594, 681.5999, 10.4415, 2)) PCV[playerid] = 0;  //První

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1636.8108, 252.5159, 19.2828, 2)) PCV[playerid] = 1; //Druhé

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 2)) PCV[playerid] = 2; //Třetí

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 2)) PCV[playerid] = 3; //Čtvrté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 2)) PCV[playerid] = 4; //Paté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 2)) PCV[playerid] = 5; //Šesté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 2)) PCV[playerid] = 6; //Sedmé

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 2)) PCV[playerid] = 7; //Osmé
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 2)) PCV[playerid] = 8; //Deváté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 2)) PCV[playerid] = 9; //Desáté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 2)) PCV[playerid] = 10; //Jedenácté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 2)) PCV[playerid] = 11; //Dvanácté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 2)) PCV[playerid] = 12; //Třinácté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 2)) PCV[playerid] = 13; //Čtrnácté
	
	if(IsPlayerInSphere(playerid, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 2)) PCV[playerid] = 14; //Patnácté
	
	new nov[24];
	format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	return 1;
}

CMD:vajicka(playerid, params[]) {

	new fstring[MAX_VAJICEK*39];
	for(new i; i < MAX_VAJICEK; i ++)
	format(fstring,sizeof(fstring),"%sVajicko %d: %s\n",fstring,i + 1, Vajicko[i] ? ("{FF0000}Nalezeno{FFFFFF}  ") : ("{00FF07}Nenalezeno{FFFFFF}"));

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VAJICKA, DIALOG_STYLE_LIST, "Vajíčka na serveru", fstring, "Zavřít", "");
	return 1;
}
CMD:news(playerid, params[]) {

	#pragma unused params
	format(MAX_STR,sizeof(MAX_STR),"");
	
	strcat(MAX_STR, "{47FF00}24.2. 2016{A9C4E4}\n");
	strcat(MAX_STR, "- Na server byli přidány na pár dní velikonoční vajíčka, které hráči mohou hledat po celé mapě a vybírat odměny.\n\n");
	strcat(MAX_STR, "Bude přídáno\n");
	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEWS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Novinky", MAX_STR, "Zavřít", "");
	return (true);
}

 

Budu rád, za každou radu.

Přeji pěkný den,

S pozdravem Petr :).

Link to comment
Share on other sites

21 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

public OnGameModeInit()

 

keďže je to fS tak to daj do FilterScriptInit :d ďalej som ani nepozeral :d

Díky, už aspoň jdou ty příkazy :d Ale ty objekty se nenačtou. Ty vajíčka nejsou na mapě :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Skúšal som to a ide mi to v pohode, keď som našiel vajíčko pri ubytovni v LV tak mi to dalo odmenu :) Pri niektorých pickupoch máš ale nastavený VirtualWorld takže pôjdu iba v tom VW, je to posledný parameter, neviem či to máš tak naschvál alebo nie :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ten VW se mi tam nějak připletl :d Samozřejmě to není naschvál :d Otestuju to na serveru a dám vědět :)


Nevím prostě to nejde :d Na lokálním serveru jdou jen příkazy, ale vajíčka se neobjeví. A na serveru, který je na hostingu, tak tam nejdou ani ty příkazy.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
//#include <sscanf2>

#pragma tabsize 0

#define DIALOG_RULES 1000
#define DIALOG_GPRAVIDLA 1001
#define DIALOG_TRESTANI 1002
/*===========Velikonoce==============*/
#define MAX_PLAYER_EX 100
#define MAX_VAJICEK 15
#define DIALOG_VAJICKA 999
#define DIALOG_VEJCE 1003

new bool:Vajicko[MAX_VAJICEK];
new PCV[MAX_PLAYER_EX] = -1;
/*==================================*/
#define DIALOG_NEWS 1004

#define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3)
new MAX_STR[3500];

new RandomMSG[][] =
{
    "[Gamenice.sk] Na server jsme přidali velikonoční vajíčka! Pro seznam vajíček napiš /vajicka",
    "[Gamenice.sk] Cena VIP na 2 mesiace SK-2€ CZ-50Kč.",
    "[Gamenice.sk] Pri kúpe VIP je potrebné poslať screen/text spätnej SMS na mail [email protected] alebo na skype adamdk98.",
    "[Gamenice.sk] Chystáme pre Vás nový web. Určite sa máte na čo tešiť!"
};
forward SendMSG();
public SendMSG()
{
    new randMSG = random(sizeof(RandomMSG));
    SendClientMessageToAll(0xFF8000FF, RandomMSG[randMSG]);
}

public OnFilterScriptInit()
{
	CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //První Vajíčko
	CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //První Vajíčko

	CreatePickup(1239, 1, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0); //Druhé Vajíčko
	CreateObject(19341, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Druhé Vajíčko

	CreatePickup(1239, 1, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 0); //Třetí Vajíčko
	CreateObject(19341, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třetí Vajíčko

	CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //Čtvrté Vajíčko
	CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);//Čtvrté Vajíčko

	CreatePickup(1239, 1, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 0); //Paté Vajíčko
	CreateObject(19341, 602.34320, 829.66522, -43.52100,   0.00000, 0.00000, 0.00000);//Paté Vajíčko

	CreatePickup(1239, 1, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 0); //Šesté Vajíčko Letiště LS
	CreateObject(19341, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Šesté Vajíčko Letiště LS

	CreatePickup(1239, 1, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 0); //Sedmé Vajíčko Hodně zkryté
	CreateObject(19341, 820.71002, -2064.20483, 12.62133,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Sedmé Vajíčko Hodně skryté

	CreatePickup(1239, 1, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 0); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté
	CreateObject(19341, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté

	CreatePickup(1239, 1, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 0); //Deváte Vajíčko Vedle stromů
	CreateObject(19341, 2462.21777, 187.38306, 28.49480,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Deváte Vajíčko Vedle stromů

	CreatePickup(1239, 1, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 0); //Desáté Vajíčko na střeše LV
    CreateObject(19341, 2234.51392, 994.86969, 79.22900,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Desáté Vajíčko na střeše LV

    CreatePickup(1239, 1, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 0); //Jedenácté vedle ubytovny LV
    CreateObject(19341, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Jedenácté vedle ubytovny LV

    CreatePickup(1239, 1, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 2); //Dvanácté Vedle domu LV
    CreateObject(19341, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Dvanácté Vedle domu LV

    CreatePickup(1239, 1, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 2); //Třinácté AREA 51
    CreateObject(19341, 349.42120, 1801.86023, 18.20770,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třinácté AREA 51

    CreatePickup(1239, 1, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 2); //Čtrnácté NEVADA
    CreateObject(19341, 114.41420, 2417.07935, 16.16000,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Čtrnácté NEVADA

	CreatePickup(1239, 1, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 2); //Patnácté Poušť
    CreateObject(19341, -899.38312, 1926.43542, 114.81050,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Patnácté Poušť

	/*====================================================================================================*/

	CreateObject(13641, 1979.05530, -2530.72461, 13.96000, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(13641, 1979.04578, -2554.62744, 13.96000, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(1634, 1910.74097, -2403.04785, 13.57620, 0.00000, 0.00000, 0.00000);   //Letiště LS
	CreateObject(7979, 2139.97437, -2511.73022, 15.51980, 0.00000, 0.00000, 272.10019); //Letiště LS
	CreateObject(7980, 1955.38806, -2430.03198, 14.40670, 0.00000, 0.00000, 90.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(18843, 1910.79004, -2404.78052, 64.98670, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(18801, 1951.00195, -2494.89990, 35.25980, 0.00000, 0.00000, 6.76620);  //Letiště LS
	CreateObject(18985, 2003.22668, -2505.27466, 17.23790, 0.00000, 0.00000, 90.00000); //Letiště LS
	CreateObject(18812, 1898.15601, -2586.43408, 41.32060, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	CreateObject(18855, 1786.08496, -2600.35449, 45.79640, 0.00000, 0.00000, 0.00000);  //Letiště LS
	SetTimer("SendMSG", 300000, true);
	return 1;
}

CMD:rules(playerid, params []) {

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RULES, DIALOG_STYLE_LIST, "Pravidla", "Pravidla gangu\nTrestanie gangov", "Vybrat", "Zavřít");
	return (true);
}

CMD:vajco(playerid, params[])
{
    SetPlayerPos(playerid, 2269.52319, 2563.17017, 10.40340);
	return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
	if (dialogid == DIALOG_RULES)
	{
		switch(listitem)
		{
			case 0:
   			{
   			    format(MAX_STR,sizeof(MAX_STR),"");

				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Pravidla:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "- Je zakázané porušiť dohodu o gang závodoch. Ked sa dohodne na 2v2 z každého gangu budú len 2 hráči!\n");
				strcat(MAX_STR, "- Je zakázaný spawnkill iného gangu.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané akokoľvek zdržiavať územie.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané používať pri preberaní územia (gang waroch) zakázané zbrane. (Granát, slzný plyn, Molotov, RPG, HS Rocket, Plamenomet, Minigun, C4+detonátor, Spray, Hasiaci prístroj)\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané vyhadzovať a potom naberať členov do gangu aby druhý gang nemohol preberať územia. (Platí to aj ked hráč odíde dobrovoľne.)\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané odpájať sa zo servera aby druhý gang nemohol preberať územia.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané liezť na miesta na ktoré sa nedá dostať pri boji o územie bez pomoci rôznych dopravných prostriedkov. (napr. na strechy)\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané nahrabávať rešpekt.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané napodobňovať názvy iných gangov\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Je zakázané mať v názve gangu vulgárne slová, alebo reklamy a iné nevhodné veci.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Mať aktívnych aspoň 3 hráčov v gangu.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Mať v gangu aktivitu. Zúčastnovať sa na Gang závodoch, prevážať dodávky aspoň raz za 2 dni.\n");
                                strcat(MAX_STR, "- Pri preberaní obchodov je zákaz zatýkať.\n");
                                strcat(MAX_STR, "\n");
                                strcat(MAX_STR, "{47FF00}- Neznalost Pravidel se neomlouvá! Kdykoliv můžeme pravidla změnit bez vašeho vědomí!\n");
				ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPRAVIDLA, DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Pravidla",MAX_STR,"Zavřít","");
				return (true);
			}
			case 1:
			{
				format(MAX_STR, sizeof(MAX_STR),"");

				strcat(MAX_STR, "{ff0000}Trestanie gangov\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 30 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Člen gangu zabanovaný za urážky, nadávanie... (do 24h)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Členovia gangu nedodržia dohodu na gang závode.\n");
				strcat(MAX_STR, "- Spawnkill iného gangu\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 60 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu zabanovaný za urážky, nadávanie... (do 24h)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Zdržovanie na území (napr. camp pri preberaní obchodov)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Používanie zakázaných zbraní pri gang bojoch (Granát, Slzný plyn, Molotov, RPG, HS Rocket, Plameňomet, Minigun, C4 + detonátor, Spray, Hasiaci prístroj).\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 90 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Vyhadzovanie/odchádzanie členov z gangu a znova naberanie (aby druhý gang nemohol preberať územia).\n");
				strcat(MAX_STR, "- Člen gangu zabanovaný za cheaty alebo reklamu (24+ hodín)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Lezenie na miesta na ktoré sa nejde dostať pri boji o územie (pomocou nejakého vozidla... napr. na strechu)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Zatýkanie pri preberaní obchodov / prevoze zbraní (dodávky)\n");
				strcat(MAX_STR, "- Zňeužitie hráča (myslí sa tým, že prijmeme hráča pomôže nám v gangu a bez nejakej dohodnutej odmeny ho vyhodíme.)\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Odobranie 120 rs:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu zabanovaný na 24+ hodín\n");
				strcat(MAX_STR, "- Člen gangu permanentne zabanovaný.\n");
				strcat(MAX_STR, "\n");
				strcat(MAX_STR, "{47FF00}Zrušenie gangu:{A9C4E4}\n");
				strcat(MAX_STR, "- Nahrabávanie rešpektu\n");
				strcat(MAX_STR, "- Šéf gangu permanentne zabanovaný, alebo používal cheaty\n");
				strcat(MAX_STR, "- Napodobňovanie názvov iných gangov\n");
				strcat(MAX_STR, "- Neaktivita, minimálne 3 členovia online a nebude vidieť žiadnu aktivitu pri preberaní území, závodoch alebo prevozoch dodávky do troch dní\n");
				strcat(MAX_STR, "- V názvu gangu je vulgárne slovo alebo reklama na iný server.\n");
				strcat(MAX_STR, "- Používanie nacheatovaných, bugnutých alebo givnutých peňazí na chod gangu.\n");
				ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TRESTANI, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Trestanie gangov", MAX_STR, "Zavřít", "");
				return (true);
			}
		}
 	}
	if (dialogid == DIALOG_VEJCE)
	{
		if(response)
		{
			switch(listitem)
			{
				case 0:
				{
				new str[120],
					nick[MAX_PLAYER_NAME],
					odmena;

				if(Vajicko[PCV[playerid]] == true ) return SendClientMessage(playerid, -1, "Toto vajíčko už někdo sebral!");//

				switch(PCV[playerid])
				{
				    case 0:{odmena = 350000;}
				    case 1:{odmena = 100000;}
				    case 2:{odmena = 500000;}
				    case 3:{odmena = 800000;}
				    case 4:{odmena = 450000;}
				    case 5:{odmena = 180000;}
				    case 6:{odmena = 500000;}
				    case 7:{odmena = 100000;}
				    case 8:{odmena = 150000;}
				    case 9:{odmena = 115000;}
				    case 10:{odmena = 350000;}
				    case 11:{odmena = 780000;}
				    case 12:{odmena = 900000;}
				    case 13:{odmena = 100000;}
				    case 14:{odmena = 200000;}
				}

				GetPlayerName(playerid, nick, MAX_PLAYER_NAME);
				format(str, sizeof(str), "{ff0000}Hráč {ffffff}%s {ff0000}našel ve vajíčku $%d !", nick, odmena);
				SendClientMessageToAll(-1, str);
				GivePlayerMoney(playerid, odmena);
				Vajicko[PCV[playerid]] = true;
				PCV[playerid] = -1;
				}
			}
		}
	}
	return false;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2673.6594, 681.5999, 10.4415, 2)) PCV[playerid] = 0;  //První

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1636.8108, 252.5159, 19.2828, 2)) PCV[playerid] = 1; //Druhé

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 2)) PCV[playerid] = 2; //Třetí

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 2)) PCV[playerid] = 3; //Čtvrté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 2)) PCV[playerid] = 4; //Paté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 2)) PCV[playerid] = 5; //Šesté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 2)) PCV[playerid] = 6; //Sedmé

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 2)) PCV[playerid] = 7; //Osmé

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 2)) PCV[playerid] = 8; //Deváté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 2)) PCV[playerid] = 9; //Desáté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 2)) PCV[playerid] = 10; //Jedenácté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 2)) PCV[playerid] = 11; //Dvanácté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 2)) PCV[playerid] = 12; //Třinácté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 2)) PCV[playerid] = 13; //Čtrnácté

	if(IsPlayerInSphere(playerid, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 2)) PCV[playerid] = 14; //Patnácté

	new nov[24];
	format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	return 1;
}

CMD:vajicka(playerid, params[]) {

	new fstring[MAX_VAJICEK*39];
	for(new i; i < MAX_VAJICEK; i ++)
	format(fstring,sizeof(fstring),"%sVajicko %d: %s\n",fstring,i + 1, Vajicko[i] ? ("{FF0000}Nalezeno{FFFFFF}  ") : ("{00FF07}Nenalezeno{FFFFFF}"));

	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VAJICKA, DIALOG_STYLE_LIST, "Vajíčka na serveru", fstring, "Zavřít", "");
	return 1;
}
CMD:news(playerid, params[]) {

	#pragma unused params
	format(MAX_STR,sizeof(MAX_STR),"");

	strcat(MAX_STR, "{47FF00}24.2. 2016{A9C4E4}\n");
	strcat(MAX_STR, "- Na server byli přidány na pár dní velikonoční vajíčka, které hráči mohou hledat po celé mapě a vybírat odměny.\n\n");
	strcat(MAX_STR, "Bude přídáno\n");
	ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEWS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Novinky", MAX_STR, "Zavřít", "");
	return (true);
}

 

 

Takto to mám ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak jak je možný, že se ty Vajíčka prostě neobjeví? S čím se to může blokovat? :o Na svém lokálním serveru mám jen v gamemodu pár aut a příkazů. Jinak nic moc :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak to je slušně v řiti :d Velikonocej jsou už v pondělía já to musím mít nahozené do dneška :d Ale určitě  dík za rady :d Nějaké další nápady co by to mohlo způsobovat?


//Super, už to na serveru jde, ale buguje se to s ostatníma pickupama... Nevím proč.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

skús každý pickup dať do premeny

 

new pickup[10];

 

pickup[0] = CreatePickup....

pickup[1] = CreatePickup....

 

 

//Prehadzovanie pickupov som priešil naposledy na 0.2X takže už ani neviem ako sa to robí :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

skús každý pickup dať do premeny

 

new pickup[10];

 

pickup[0] = CreatePickup....

pickup[1] = CreatePickup....

 

 

//Prehadzovanie pickupov som priešil naposledy na 0.2X takže už ani neviem ako sa to robí :d

Za pokus to stojí :d Zatím díky :d Za chviliku se zase ozvu :d

Dal jsem tam toto:

 

 

pickup[0] = CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //První Vajíčko
	CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //První Vajíčko

	pickup[1] = CreatePickup(1239, 1, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0); //Druhé Vajíčko
	CreateObject(19341, 1635.4606, 252.1763, 19.2828, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //Druhé Vajíčko

	pickup[2] = CreatePickup(1239, 1, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 0); //Třetí Vajíčko
	CreateObject(19341, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třetí Vajíčko

	pickup[3] = CreatePickup(1239, 1, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 0); //Čtvrté Vajíčko
	CreateObject(19341, 2671.92407, 681.73572, 10.44150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);//Čtvrté Vajíčko

	pickup[4] = CreatePickup(1239, 1, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 0); //Paté Vajíčko
	CreateObject(19341, 602.34320, 829.66522, -43.52100,   0.00000, 0.00000, 0.00000);//Paté Vajíčko

	pickup[5] = CreatePickup(1239, 1, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 0); //Šesté Vajíčko Letiště LS
	CreateObject(19341, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Šesté Vajíčko Letiště LS

	pickup[6] = CreatePickup(1239, 1, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 0); //Sedmé Vajíčko Hodně zkryté
	CreateObject(19341, 820.71002, -2064.20483, 12.62133,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Sedmé Vajíčko Hodně skryté

	pickup[7] = CreatePickup(1239, 1, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 0); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté
	CreateObject(19341, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Osmé Vajíčko Vedle Vily Středně skryté

	pickup[8] = CreatePickup(1239, 1, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 0); //Deváte Vajíčko Vedle stromů
	CreateObject(19341, 2462.21777, 187.38306, 28.49480,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Deváte Vajíčko Vedle stromů

	pickup[9] = CreatePickup(1239, 1, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 0); //Desáté Vajíčko na střeše LV
    CreateObject(19341, 2234.51392, 994.86969, 79.22900,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Desáté Vajíčko na střeše LV

    pickup[10] = CreatePickup(1239, 1, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 0); //Jedenácté vedle ubytovny LV
    CreateObject(19341, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Jedenácté vedle ubytovny LV

    pickup[11] = CreatePickup(1239, 1, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 0); //Dvanácté Vedle domu LV
    CreateObject(19341, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Dvanácté Vedle domu LV

    pickup[12] = CreatePickup(1239, 1, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 0); //Třinácté AREA 51
    CreateObject(19341, 349.42120, 1801.86023, 18.20770,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Třinácté AREA 51

    pickup[13] = CreatePickup(1239, 1, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 0); //Čtrnácté NEVADA
    CreateObject(19341, 114.41420, 2417.07935, 16.16000,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Čtrnácté NEVADA

	pickup[14] = CreatePickup(1239, 1, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 0); //Patnácté Poušť
    CreateObject(19341, -899.38312, 1926.43542, 114.81050,   0.00000, 0.00000, 0.00000); //Patnácté Poušť

 

 

Ale furt se to blokuje s pickupama, které jsem už v tom gamemodu. A to vůbec nevím proč. Já chci aby se ten dialog zobrazoval na těchto souřadnicích, a né na těch jinačích :d

Budu rád za každou radu ...

Edited by PetrPaulik
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak daj obsah OnPlayerPickupPickup do OnPlayerUpdate alebo napr do sekundového timeru ak máš....nie je to najlepšie riešenie ale máš to len na event a bohate to postačí :)

Edited by Mattsy
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tak daj obsah OnPlayerPickupPickup do OnPlayerUpdate alebo napr do sekundového timeru ak máš....nie je to najlepšie riešenie ale máš to len na event a bohate to postačí :)

Nechápem :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To jestli máš v tomhle případě pickup pojmenovaný nebo jen klasicky CreatePickup je jedno , protože v OnPlayerPickupPickup to  řešíš pomoci Sphere takže se to prohazovat nemůže... Problém je v tom že ty ty ten dialog zobrazuješ až mimo ty podmínky kde se kontroluje pozice , to znamená že se ti ukáže vždy při každem pickupu... Musíš ten dialog zobrazovat zvlášt při každém IsPlayerInSphere...

Edited by RmT_Kjuba
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Podivej se nato co sem ti napsal já než si to total rozesereš :):d Zamysli se nad tim že jedna podmínka sphere = jeden pickup... ten dialog co tam zobrazuješ globalně až pod tím musíš dát do kazde te podmínky zvlast :)

Potřebuješ to sem hodit nebo si to pochopil ?

Edited by RmT_Kjuba
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Minutku hodim ti to sem :)


Tak tady to máš , zkus tohle a ten OnPlayerUpdate zase vymaž :)

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2673.6594, 681.5999, 10.4415, 2)) 
	{
		PCV[playerid] = 0;  //První
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
 	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1636.8108, 252.5159, 19.2828, 2))
	{
 		PCV[playerid] = 1; //Druhé
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
 	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2887.98071, 1007.37164, 10.41770, 2))
	{
		PCV[playerid] = 2; //Třetí
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
 	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2671.92407, 681.73572, 10.44150, 2))
	{	
		PCV[playerid] = 3; //Čtvrté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 602.34320, 829.66522, -43.52100, 2))
	{
 		PCV[playerid] = 4; //Paté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1638.56738, -2691.63672, 13.14850, 2))
	{	
		PCV[playerid] = 5; //Šesté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 820.7100, -2064.2048, 12.6213, 2))
	{
		PCV[playerid] = 6; //Sedmé
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
 	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1108.09058, -2046.99194, 68.57410, 2))
	{
		PCV[playerid] = 7; //Osmé
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2462.21777, 187.38306, 28.49480, 2))
	{
		PCV[playerid] = 8; //Deváté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2234.51392, 994.86969, 79.22900, 2))
	{
		PCV[playerid] = 9; //Desáté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2004.25171, 2168.21899, 10.43370, 2))
	{
		PCV[playerid] = 10; //Jedenácté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 2265.52319, 2563.17017, 10.40340, 2))
	{
		PCV[playerid] = 11; //Dvanácté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 349.42120, 1801.86023, 18.20770, 2)) 
	{
		PCV[playerid] = 12; //Třinácté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 114.41420, 2417.07935, 16.16000, 2)) 
	{
		PCV[playerid] = 13; //Čtrnácté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, -899.38312, 1926.43542, 114.81050, 2))
	{
		PCV[playerid] = 14; //Patnácté
		new nov[24];
		format(nov, sizeof(nov), "Vajíčko č. %d", PCV[playerid]+1); //formát názvu dialogu
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VEJCE, DIALOG_STYLE_LIST, nov, "Vybrat odměnu!", "Ano", "Ne");
	}
}

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...