Jump to content
  • 0

pomoc Nefunguje ukládání dini


FireChief

Dotaz

public SavePlayerAccount(playerid)

 

dini_Set(way,"Bydliste", Player[playerid][bydliste]);

   dini_Set(way,"Pohlavi", Player[playerid][Pohlavi]);

   dini_Set(way,"Podpis", Player[playerid][Podpis]);

   dini_Set(way,"DatumNar", Player[playerid][DatumNar]);

 

public OnDialogResponse

 

      dini_Set(way,"Bydliste","");

      dini_Set(way,"Pohlavi","");

      dini_Set(way,"Podpis","");

      dini_Set(way,"DatumNar","");

 

login dialog

 

format(Player[playerid][bydliste], 26, dini_Get(way, "Bydliste"));

     format(Player[playerid][Pohlavi], 26, dini_Get(way, "Pohlavi"));

         format(Player[playerid][Podpis], 26, dini_Get(way, "Podpis"));

         format(Player[playerid][DatumNar], 26, dini_Get(way, "DatumNar"));

 

public onplayerdiconnect

 

dini_Set(way,"Bydliste", Player[playerid][bydliste]);

   dini_Set(way,"Pohlavi", Player[playerid][Pohlavi]);

   dini_Set(way,"Podpis", Player[playerid][Podpis]);

   dini_Set(way,"DatumNar", Player[playerid][DatumNar]);

 

chyby nic nehází, ale vždy po chvíli hraní vše vynuluje a to samé při odpojení

Link to comment
Share on other sites

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

enum PLAYER_INFO
{
bool:GPS,
bool:AFK,
VIP,
Bank,
Tbod,
Bydliste,
DatumNar,
Pohlavi,
Podpis,
CisloOP,
VKredit,
RPlevel,
Team,
Pivo,
Vino,
Skin,
Mina,
bool:RCON,
ClanP,
FirmP,
bool:IPIP,
bool:Mute,
Speed,
Kills,
Money,
Hours,
FNC_01,
FNC_02,
FNC_03,
FNC_04,
ClanID,
Premie,
Whisky,
Reward,
Raptor,
SaveID,
FirmID,
HouseP,
Deaths,
Bagety,
Sprunk,
Jointy,
bool:Logged,
bool:VK_bool,
HouseID,
Minutes,
bool:Vodicak,
bool:Obcanka,
bool:Zbrojak,
bool:FreezeP,
Vyplata,
RobTime,
CrackID,
Dynamit,
Svetlica,
ClanRank,
Cigarety,
VK_timer,
bool:Specate,
Warnings,
RobTimer,
bool:Notebook,
bool:RegSpawn,
D_Player,
SaveSkin,
Predator,
bool:SpecSpawn,
SavedSkin,
DragRacer,
FailDeath,
DM_Player,
TA_Player,
SP_Player,
DA_Player,
Marihuana,
SaveMoney,
BrigadaID,
MissionID,
bool:DriftState,
bool:VIP_Color,
PrisonTime,
AdminLevel,
ToMuteTime,
FalseLogin,
SpawnMoney,
bool:FirstSpawn,
ME2_Player,
bool:CanEatInvB,
DTC_Player,
LastWeapon,
SavedColor,
OilWell_ID,
bool:VIP_Logged,
bool:UseNotebook,
LottoNumber,
MTBR_Player,
BrigadaInfo,
BrigadaTime,
MissionInfo,
GiveItem_PID,
InternetBank,
SelectedSkin,
NFSSA_Player,
Float:SaveHP,
SaveInterior,
bool:UseNotebookTV,
FightingStyle,
Float:SavePosX,
Float:SavePosY,
Float:SavePosZ,
SkinIDSkinShop,
ShowGangPickup,
SaveMarPlantID,
bool:RCON_Permission,
SaveBlackmailID,
HouseWeaponType,
GiveItem_ItemID,
bool:A_MapPointState,
HouseVehicleType,
Float:SaveArmour,
SaveVirtualWorld,
SaveIDFreeVehSlot,
SaveBlackmailCash,
SaveFirmItemNumber,
bool:IsPlayerJailed,
bool:LoadPlayerStats,
SavePlayerVehiclePrice,
bool:IsPlayerKidnapping,
bool:IsTDsHideForPlayer,
SavePlayerVehicleNumber,

Clan_SaveVehSeries,
Clan_SaveClanID,
Clan_SavePlayerRank,
Clan_SaveVehicleID,
Clan_SaveWeaponID
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Přesně jak jsem si myslel.. Bydliste atd nemáš jako string.

Takže u všeho, co má být text udělej něco takového

Bydliste[ delka stringu ], // dosaď si nějaké číslo
  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Takže buď voláš SavePlayerAccount před načtením hodnot ze souboru, nebo se odpojuješ bez načtených hodnot. Pak taky můžeš načítat "vynulované" hodnoty, protože nevidím, kde je nastavuješ na "" (OnDialogResponse toho moc neřekne a můžeš je nejprve vynulovat a pak načíst (login dialog))

Edited by Lukasz
Link to comment
Share on other sites

  • 0

takže to má být jak ?


Jistě ale takhle to má jeden známý a funguje mu to, ten ondialorespone nevím jak ho tedy upravit aby se to nenulovalo


Vyřešeno, děkuji za velkou pomoc Lukasz

Edited by mike1523
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...