Jump to content
  • 0

pomoc OnDialogResponse


Paulee

Dotaz

Zdravím,

Dělám takový stánky a potřeboval bych pomoct. Vše jde až na to, když někdo příjde na ten pickup tak se zobrazí jinačí dialog... Například tam kde se má ukázat Víno se ukáže dialog předtím což je pivo. Tak vás prosím o radu jestli nevíte proč mi to takhle buguje nebo jak to mám říct :d. Kod:

 

 

Pickupy tam samozřejmě mám vytvořené.

#define DIALOG_VODKA 10000
#define DIALOG_WHISKEY 10001
#define DIALOG_PIVO 10002
#define DIALOG_VINO 10003
#define DIALOG_SLIVOVICE 10004
#define DIALOG_VANOCE 10005

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1471.7881,-1686.7327,14.0469, 5))
	{
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VODKA, DIALOG_STYLE_LIST, "Šťastné a Veselé Vánoce!", "Vodka(50$)", "Vypít", "Zavřít");
		return (true);
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1471.5214,-1690.9126,14.0469, 5))
	{
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WHISKEY, DIALOG_STYLE_LIST, "Šťastné a Veselé Vánoce!", "Whiskey75$)", "Vypít", "Zavřít");
		return (true);
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1471.6865,-1697.8362,14.0469, 5))
	{
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_PIVO, DIALOG_STYLE_LIST, "Šťastné a Veselé Vánoce!", "Pivo(25$)", "Vypít", "Zavřít");
		return (true);
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1471.5723,-1701.3464,14.0469, 5))
	{
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_VINO, DIALOG_STYLE_LIST, "Šťastné a Veselé Vánoce!", "Vino(25$)", "Vypít", "Zavřít");
		return (true);
	}
	if(IsPlayerInSphere(playerid, 1471.9390,-1708.6434,14.0469, 5))
	{
		ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SLIVOVICE, DIALOG_STYLE_LIST, "Šťastné a Veselé Vánoce!", "Domácí Slivovice(60$)", "Vypít", "Zavřít");
		return (true);
	}
	return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_VODKA)
    {
        if(response)
        {
            switch(listitem)
            {
            	case 0: if(GetPlayerMoney(playerid) >= 50)
                {
                SetPlayerDrunkLevel (playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid)+750);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Úspěšně si vypil Vodku! Šťastné a Veselé!");
                GivePlayerMoney(playerid, -50);
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nemáš dostatek peněz! (50$)");
            }
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_WHISKEY)
	{
		if(response)
 		{
          	switch(listitem)
 			{
   				case 0: if(GetPlayerMoney(playerid) >= 75)
                {
                SetPlayerDrunkLevel (playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid)+825);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Úspěšně si vypil Whiskey! Šťastné a Veselé!");
                GivePlayerMoney(playerid, -75);
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nemáš dostatek peněz! (75$)");
            }
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_PIVO)
	{
		if(response)
 		{
          	switch(listitem)
 			{
   				case 0: if(GetPlayerMoney(playerid) >= 25)
                {
                SetPlayerDrunkLevel (playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid)+550);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Úspěšně si vypil Pivo! Šťastné a Veselé!");
                GivePlayerMoney(playerid, -25);
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nemáš dostatek peněz! (25$)");
            }
        }
    }
    if(dialogid == DIALOG_VINO)
	{
		if(response)
 		{
          	switch(listitem)
 			{
   				case 0: if(GetPlayerMoney(playerid) >= 25)
                {
                SetPlayerDrunkLevel (playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid)+550);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Úspěšně si vypil Víno! Šťastné a Veselé!");
                GivePlayerMoney(playerid, -25);
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nemáš dostatek peněz! (25$)");
            }
        }
	}
    if(dialogid == DIALOG_SLIVOVICE)
	{
		if(response)
 		{
          	switch(listitem)
 			{
   				case 0: if(GetPlayerMoney(playerid) >= 60)
                {
                SetPlayerDrunkLevel (playerid, GetPlayerDrunkLevel(playerid)+1000);
                SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Úspěšně si vypil Domácí Slivovici! Šťastné a Veselé!");
                GivePlayerMoney(playerid, -60);
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nemáš dostatek peněz! (60$)");
            }
        }
        return 1;
    }
    return 0; 
}

 

 

Teď jsem si všiml, že ze je to nějaké proházené a neodtabované, ale v u sebe to mám odtabované a jede to v pohodě. Akorát, že se nezobrazí ten správný dialog na tom pickupu.

Edited by PetrPaulik
Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Chcel som ti tu rozpísať rozsiahlý sloh o tom čo robíš na ho*no, ale prešlo ma to... :d

 

všade kde máš číslo 5 (iba 5!! nie 1545) zmeň na 3 (ak to bude robiť stále, zmeň na 2)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...