_RoGer 0 Odesláno: 11. Listopad, 2015 Share Odesláno: 11. Listopad, 2015 (upraveno) Zdravím , pokaždé když hráči zakážu psát do chatu pomocí příkazu /mute id sek.tak dotyčný stejně píše dál jako by se nechumelilo vůbec mrkal jsem na to , ale bohužel jsem nepřišel na to jak tuto chybu opravit . dcmd_mute(playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new id = strval(params); new find = chrfind(' ', params); new time = strval(params[find + 1]); if(Player[playerid][AdminLevel]==0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Niesi Administrátor !"); else if(Player[playerid][AdminLevel]==1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Na použitie tohto príkazu potrebuješ aspoň Admin Level 2 !"); else if(!strlen(params) || (find == -1)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID ] [ SECONDS ]"); else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Hráč zo zadaným ID nieje na serveri !"); else if(IsPlayerNPC(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ]{ffffff} Tohle je NPC !"); else if(time < 10 || time > 3600) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[ ! ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID ] [ 10-3600 ]"); else { new Name[26]; new Name2[26]; GetPlayerName(playerid,Name,26); GetPlayerName(id,Name2,26); new string[128]; format(string, 128, "Hráč %s bol umlčaný Administrátorom %s na %d sekúnd !", Name2,Name,time); SendClientMessageToAll(COLOR_ADMIN,string); Player[id][Mute]=true; Player[id][ToMuteTime] = gettime() + time; } } return 1; } Poradíte ? Díky . Edited 11. Listopad, 2015 by _RoGer Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 11. Listopad, 2015 Share Odesláno: 11. Listopad, 2015 (upraveno) public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(Player[playerid][Mute]) return false; } Edited 11. Listopad, 2015 by Quiter Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Scydo 397 Odesláno: 11. Listopad, 2015 Share Odesláno: 11. Listopad, 2015 ~> A ještě, jestli bych mohl k tomu samotnému příkazu... Stáhnul jsi hodně blbě zpracované mute (jako desítky předešlých), takže, psát tam, co tam máš za chyby už je pomalu zbytečné... Prosim, tady jsem si dovolil ti to upravit. #include <zcmd> #include <sscanf2> CMD:mute(playerid, params[]) { if (!Player[playerid][AdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[ ! ] {FFFFFF}Niesi Administrátor !"); if (Player[playerid][AdminLevel] < 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[ ! ] {FFFFFF}Na použitie tohto príkazu potrebuješ aspoň Admin Level 2 !"); new pID, pSeconds; if (!sscanf(params, "ui", pID, pSeconds)) { if (pID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[ ! ] {FFFFFF}Hráč zo zadaným ID nieje na serveri !"); if (IsPlayerNPC(pID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[ ! ]{FFFFFF} Tohle je NPC !"); if (pSeconds < 10 || pSeconds > 3600) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[ ! ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID / JMÉNO HRÁČE ] [ 10-3600 ]"); new sString[144 + 1], sNick[MAX_PLAYER_NAME + 1], /* | */ sNick2[MAX_PLAYER_NAME + 1]; GetPlayerName(playerid, sNick, sizeof(sNick)); /* | */ GetPlayerName(pID, sNick2, sizeof(sNick2)); format(sString, sizeof(sString), "Hráč %s bol umlčaný Administrátorom %s na %d sekúnd !", sNick2, sNick, pSeconds); SendClientMessageToAll(0xFF000000, sString); Player[pID][Mute] = true; /* | */ Player[pID][ToMuteTime] = gettime() + pSeconds; }else return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[ ! ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID / JMÉNO HRÁČE ] [ SECONDS ]"); return (true); } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _RoGer 0 Odesláno: 11. Listopad, 2015 Author Share Odesláno: 11. Listopad, 2015 Děkuji vám ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
_RoGer 0
Zdravím , pokaždé když hráči zakážu psát do chatu pomocí příkazu /mute id sek.
tak dotyčný stejně píše dál jako by se nechumelilo vůbec
mrkal jsem na to , ale bohužel jsem nepřišel na to jak tuto chybu opravit .
dcmd_mute(playerid, params[])
}
Edited by _RoGerPoradíte ? Díky .
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts