Jump to content
  • 0

pomoc Pomoc - mute


_RoGer

Dotaz

Zdravím , pokaždé když hráči zakážu psát do chatu pomocí příkazu /mute id sek.
tak dotyčný stejně píše dál jako by se nechumelilo vůbec :d 
mrkal jsem na to , ale bohužel jsem nepřišel na to jak tuto chybu opravit . 



dcmd_mute(playerid, params[])

{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   new id = strval(params);
   new find = chrfind(' ', params);
   new time = strval(params[find + 1]);
   
     if(Player[playerid][AdminLevel]==0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[  !  ] {FFFFFF}Niesi Administrátor !");
      else if(Player[playerid][AdminLevel]==1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[  !  ] {FFFFFF}Na použitie tohto príkazu potrebuješ aspoň Admin Level 2 !");
      else if(!strlen(params) || (find == -1)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[  !  ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID ] [ SECONDS ]");
      else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[  !  ] {FFFFFF}Hráč zo zadaným ID nieje na serveri !");
 else if(IsPlayerNPC(id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[  !  ]{ffffff} Tohle je NPC !");
 else if(time < 10 || time > 3600) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,"[  !  ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID ] [ 10-3600 ]");
      else
 {
         new Name[26];
         new Name2[26];
         GetPlayerName(playerid,Name,26);
         GetPlayerName(id,Name2,26);
         new string[128];
         format(string, 128, "Hráč %s bol umlčaný Administrátorom %s na %d sekúnd !", Name2,Name,time);
         SendClientMessageToAll(COLOR_ADMIN,string);
         Player[id][Mute]=true;
         Player[id][ToMuteTime] = gettime() + time;
      }
}
    return 1;

}



Poradíte ? Díky .
:)

Edited by _RoGer
Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

~> A ještě, jestli bych mohl k tomu samotnému příkazu... Stáhnul jsi hodně blbě zpracované mute (jako desítky předešlých), takže, psát tam, co tam máš za chyby už je pomalu zbytečné... Prosim, tady jsem si dovolil ti to upravit.

 

 

#include <zcmd>
	#include <sscanf2>

CMD:mute(playerid, params[]) {

	if (!Player[playerid][AdminLevel]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[  !  ] {FFFFFF}Niesi Administrátor !");
	if (Player[playerid][AdminLevel] < 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[  !  ] {FFFFFF}Na použitie tohto príkazu potrebuješ aspoň Admin Level 2 !");
	new
		pID,
		pSeconds;
	if (!sscanf(params, "ui", pID, pSeconds)) {

		if (pID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[  !  ] {FFFFFF}Hráč zo zadaným ID nieje na serveri !");
		if (IsPlayerNPC(pID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[  !  ]{FFFFFF} Tohle je NPC !");
	 	if (pSeconds < 10 || pSeconds > 3600) return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[  !  ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID / JMÉNO HRÁČE ] [ 10-3600 ]");
		new
			sString[144 + 1],
			sNick[MAX_PLAYER_NAME + 1], /* | */ sNick2[MAX_PLAYER_NAME + 1];
		GetPlayerName(playerid, sNick, sizeof(sNick)); /* | */ GetPlayerName(pID, sNick2, sizeof(sNick2));
		format(sString, sizeof(sString), "Hráč %s bol umlčaný Administrátorom %s na %d sekúnd !", sNick2, sNick, pSeconds);
		SendClientMessageToAll(0xFF000000, sString);
		Player[pID][Mute] = true; /* | */ Player[pID][ToMuteTime] = gettime() + pSeconds;
	}else return SendClientMessage(playerid, 0xFF000000, "[  !  ] {FFFFFF}Použi: /mute [ ID / JMÉNO HRÁČE ] [ SECONDS ]");
	return (true);
}

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...