Jump to content
  • 0

pomoc OnGameModeInit


Fisher

Dotaz

Ahoj lidi..........mám dotaz..jak je možné, že něco v OnGameModeInit jde a něco ne?.....přitom když to pustim příkazem tak to jde :d, jedná se o cyklus.....kde vytvářim cca 5 objektů a posouvám je..                             Děkuji za odpověď 

Link to comment
Share on other sites

1 odpověd na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
new cislodomu=třeba 1;

if(baraky[cislodomu][ba_zasazena]==1 && baraky[cislodomu][ba_vyrostla]==0)

{

baraky[cislodomu][ba_objectpromm]=CreateObject(3409,baraky[cislodomu][ba_pickuppx],baraky[cislodomu][ba_pickuppy],baraky[cislodomu][ba_vyrostlesouz],0.0000000,0.0000000,0.0000000);

MoveObject(baraky[cislodomu][ba_objectpromm], baraky[cislodomu][ba_pickuppx],baraky[cislodomu][ba_pickuppy],baraky[cislodomu][ba_pickuppz]-1.0,baraky[cislodomu][ba_rychlostrust], 0.0000000,0.0000000,0.0000000);

}

 

Toto na příkaz funguje......................ale když to dám do OnGameModeInit tak to vytvori objekt....ale MoveObject uz nefunguje........ani bez cyklusu jen na jedno id domu,    Díky

Edited by Fisher
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...