ĐaVe 33 Odesláno: 20. Únor, 2015 Share Odesláno: 20. Únor, 2015 Tak jsem Dostal nápad jak jsem věšel prádlo tak jsem se zabavil u pawna měl jsem chuť si zapawnit tak jsem vytvořil dálší include... o co jde: Tento includ hodně usnadní tvorbu nemovitostí všem pawnerům, kteři ho použijí, tvorba nemovitostí jedinou funkcí: AddProperty(nazev[],barvatextu,Float:x,Float:y,Float:z,cena,prumernyzisk,mapicon) z čehož: nazev = Jmeno nemovitostibarvatextu = barva, kterou bude nemovitost popsana pomoci Create3DTextLabelFloat:X, Float:Y, Float:Z = pozice pro pickup nemovitosticena = Cena nemovitostiprumernyzisk = Prumerný výnos nemovitostimapicon = ikona, kterou bude nemovitost označena na mapě Celý Popis: ============================================================================ DaVe Property System include v1.0 | Vytvoril: DaVe 20.2.2015============================================================================*Jak na to?1) napiseme do vaseho modu upne nahoru: #include <DPS> 2) musime priradit funkce do publicu nasledovne: public OnGameModeInit() { DPS_OnGameModeInit(); } public OnGameModeExit() { DPS_OnGameModeExit(); } public OnPlayerConnect(playerid) { DPS_OnPlayerConnect(playerid); } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { DPS_OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid); } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { DPS_OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row); } 3) vyuzijeme funkci(tuto funkci zadavame do public GameModeInit() ve vasem modu): AddProperty(nazev[],barvatextu,Float:x,Float:y,Float:z,cena,prumernyzisk,mapicon) nazev = Jmeno nemovitosti barvatextu = barva, kterou bude nemovitost popsana pomoci Create3DTextLabel Float:X, Float:Y, Float:Z = pozice pro pickup nemovitosti cena = Cena nemovitosti prumernyzisk = Prumerný výnos nemovitosti mapicon = ikona, kterou bude nemovitost označena na mapě 4) nadefinujte MAX_NEMOVITOSTI na počet vašich nemovitostí: #define MAX_NEMOVITOSTI [počet využitých nemovitostí bez těchto hranatých závorek] Příklad: #define MAX_NEMOVITOSTI 3 ! Je velice důležité dodržet návod, v případě nedodržení váš mód může spamovat peníze a texty !5) ostatní definice: pokud chcete nemovitosti ukládat do jiné složky, než má nastavený include, nadefinujte: SYSTEM_FOLDER "vase slozka s uvozovkama bez koncoveho lomitka" příklad: #define SYSTEM_FOLDER "Nemovitosti" nadefinujte si timer výnosů z nemovitostí pomocí definice: TIME_ZISK [sekundy bez zavorek, jedna sekunda = 1000, tudíž minuta = 60000] příklad: #define TIME_ZISK 60000 //tato definice vám bude dávat zisky po minutě Jednoduchý příklad ve spoileru pod tímhle textem: // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <DPS> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() { DPS_OnGameModeInit(); // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Test DPS"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); //AddProperty(nazev[],barvatextu,Float:x,Float:y,Float:z,cena,prumernyzisk,mapicon) AddProperty("Gigabyte",-1,1934.4131,1339.5349,9.9688,45000,48000,32); AddProperty("Grand Shop",-1,2010.2910,1226.9661,10.8203,15000,22000,32); AddProperty("Hitachi",-1,2022.4513,1215.5924,10.8130,10000,12000,32); return 1; } public OnGameModeExit() { DPS_OnGameModeExit(); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { DPS_OnPlayerConnect(playerid); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0) { GivePlayerMoney(playerid,10000); return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { DPS_OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid); return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { DPS_OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row); return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } NÁHLED(SCREENY) DOWNLOAD INCLUDE PASTEBIN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domec2190 6 Odesláno: 20. Únor, 2015 Share Odesláno: 20. Únor, 2015 Zaujimave celkom pekny napad a urcite ako zaklad je to fajn kazdopadne keby tam pribudlo par dalsich funkcii bola by to topovica (y) ale to uz si snad kto potrebuje doupravi do dokonalosti 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ĐaVe 33 Odesláno: 21. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 21. Únor, 2015 Zaujimave celkom pekny napad a urcite ako zaklad je to fajn kazdopadne keby tam pribudlo par dalsich funkcii bola by to topovica (y) ale to uz si snad kto potrebuje doupravi do dokonalosti diky kamo no premyslel jsem ze tam dam aji vykradani a pak jeste do toho text3d majitele napsat a tak kdyztak v update az bude aji tam pak muzu pridat moznost prejmenovani nemovitosti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mivčo 90 Odesláno: 22. Únor, 2015 Share Odesláno: 22. Únor, 2015 Pekný script lenže ja si to trošku upravím Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now