Jump to content
  • 0

pomoc Auto by se po zníčení již nerespawnulo.


snake3321

Dotaz

Dobrý den, pawním si jeden menší FS a potřebuji poradit s jednou věcí, vytvořím něco na spawn auta (viz. níze)ale háček je ten, že auto se po zníčení nebo po vypršení lhůty respawnu, respawne se na místo kde bylo poprvé spawnuto, já ale nechci aby se spawnulo znovu, potřebuji aby se poté už vymazalo úplně z mapy. Předem děkuji.

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == dialog && response)
{
   switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
           new Float:X;
           new Float:Y;
           new Float:Z;
           GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
           CreateVehicle(415,X,Y+5,Z,1,1,1,60);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Spawnul/a sis auto Cheetah");
           return 1;
       }
   }
}
}
Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Udělej si proměnnou, té přiraď to vozidlo, eré jsi vytvořil a při OnVehicleDeath porovnej, jestli auto, které bylo zničeno není náhodou to vytvořené, pokud jo, tak DestroyVehicle

Edited by iWendelinnek
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Děkuji, sice tomu něják moc nerozumím, nejsem ten nejlepší pawner teprve začínám, ale trošinku to chápu  :) .

Použij new, třeba new auto, potom auto = CreateVehic....... a do on playerdeath si dej druhou proměnnou třeba kontrola, srovnej vehicle id a auto, pokud je to stejné, auto se smaže..

 

Do tvé funkce..
new auticko;
auticko = CreateVehicle(....);


OnVehicleDeath

new kontrola;
kontrola = vehicleid;
if(kontrola == auticko)
{
    DeystroyVehicle(auticko);
}

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...