Jump to content

snake3321

Uživatel
  • Příspěvků

    237
  • Registrován

  • Aktivní

Reputace

1 Jonny Sindacco

About snake3321

  • Narozeniny 08/04/1997

Kontaktní údaje

  • Skype
    m7krysa09
  1. Ježiši.. Vůbec mi to nedošlo... Každopádně jak docílím toho aby to správně fungovalo? Rád bych si to ulehčil... Mám například: lze do tohoto něják vkládat string aby vše fungovalo? Nebo si musím vytvořit nový enum pro string a použít například PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pString][128]; Snad mě chápete.. Předem opět děkuju.
  2. Popis problému: Zdravím, pracuji na ukládání statistik pro server... Tím je i VIP... Zvolil jsem, že pokud VIP je tak nepoužiji číslovku jako například 1 ale slovem Ano... Každopádně mám problém s tím načíst tento string... Vypisuje mi to chyby které jsem popsal níže.. Kde je problém? Předem děkuji. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: C:\Users\****\Desktop\****.pwn(91) : error 001: expected token: ")", but found "[" C:\Users\****\Desktop\****.pwn(91) : warning 215: expression has no effect C:\Users\****\Desktop\****.pwn(91) : error 001: expected token: ";", but found "]" C:\Users\****\Desktop\****.pwn(91) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\Users\****\Desktop\****.pwn(91) : fatal error 107: too many error messages on one line Kód: Dodatečné poznámky: --
  3. Popis problému: Dobrý den, ve svém scriptu jsem začal pracovat na informačním dialogu pro hráčovi statistiky. Když se dialog otevře poprvé, tím je když se přihlásí do systému a vyvolá tím callback pro otevření informačního dialogu... Ten funguje úplně normálně. Ovšem poté když hráč napíše /info zobrazí se mu ten samý dialog, akorát pokračuje se stejným stringem opakovaně až do konce dané délky proměnné, tím je zprava[512], používám string4[512]. Abych to lépe popsal, daný string končí u {00FF00}Admin level: {FFFFFF}%i ovšem zde pokračuje zase od začátku toho ]====== Peníze..... U prvního dialogu to nedělá ale ihned jak se daný dialog otevře podruhé, nastane tato chyba. Netuším čím to je... Přiložený kód je v přihlášení i zde u příkazu naprosto totožný... Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  4. Popis problému: Zdravím, začínám s jedním scriptem, v tomto případě se jedná o přihlášení. Konkrétně jde o to, že jsem zobrazení dialogu dal do request class abych měl už s dialogem zobrazený i dolní lištu kde můžeme najít šipky pro výběr classy a tlačítko spawn... Každopádně nemám zde žádný výběr classy, je tu jen jedna základní, tím je CJ... Když se hráč zaregistruje či přihlásí, dialog logicky zmizý. Každopádně když hráč klikne na jednu z šipek, opět se mu vyvolá příkaz pro zjištění, zda má již vytvořen soubor a tím otevře příslušný dialog.. Tudíž by se mi hodilo něják tyhle šipky deaktivovat či jinak zamezit, aby se dialog dále zobrazoval... Předem děkuji. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  5. Popis problému: Zdravím, mám jeden dotaz... Začal jsem pracovat na jednom scriptu, který bude mít svou vlastní banku.. Respektive jsem to pojmenoval bezpečnostní banka, jelikož to nebude banka jako taková, ale peníze z této banky lze použít jen na určené činnosti, nikoliv s nimi platit hráčům atp.. Přiznám se, i když se za to velmi stydím matematika opravdu není moje silná stránka a nikdy nebyla.. To může být v praxi poměrně problém, jako například nyní... Samozřejmě jsem se snažil googlit jak by to tak nějak mělo vypadat, každopádně nerad bych někde udělal chybu tak se radši zeptám.. Dolu jsem postnul code a vyznačil tučně část řádků u kterého bych potřeboval právě odečíst 5% ze zadané částky v inputtextu.. Předem děkuji za jakékoliv rady. PS: V tom codu, před tím mínusem je těch 5% schválně, snažím se přesně vyznačit místo kde bych to přesně potřeboval počítat. Zas tak hloupý nejsem. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  6. Popis problému: Zdravím, mám jeden rychlý dotaz vztahující se k mému problému... Opět se nudím a tak se zase vracím do pawna.. Každopádně pár věci jsem za několik měsíců nic nedělání zapomněl.. Ted už k tomu problému, v kódu jsem zvýraznil tučným písmem části kódu u kterých mi to hází sice warning ovšem funkce nedělá vůbec nic, z čehož si odvodíme, že nefunguje.. Když se podíváte do kódu, hned je asi jasné co mám za problém.. Jednoduše si dělám ještě jednodušší bankovní systém, který nemá být nějak komplexní. Prostě potřebuji odečíst či naopak přičíst do proměnné či z proměnné hodnoty integer z inputtextu.. Kde je problém? Předem děkuji. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: C:\Users\****\Desktop\race.pwn(55) : warning 215: expression has no effect C:\Users\****\Desktop\race.pwn(70) : warning 215: expression has no effect Kód: Dodatečné poznámky: --
  7. Jo ano, je to ono.. Děkuju..
  8. Popis problému: Zdravím, měl bych jeden malý dotaz, jelikož si nevím rady... Jedná se o to, že potřebuji zajistit "callback" když hráč do někoho narazí... Konkrétně, když nějáký hráč narazí s vozidlem do jiného hráče s vozidlem.. Tak aby to v tu dobu vykonali daný příkaz.. Lze to vůbec něják udělat? Předem děkuji. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  9. Neboj se, opravdu vím co toto znamená, toto mám vážně již za sebou, pokud nevěříš tak toto je můj jeden ze scriptů které jsem našel, moc jich nemám.. Není to něják extra složité ale vypovídá to o tom, že asi něco znát budu.. Dobře, ale teď k tvé věci.. Pokusím se to popsat ještě lépe.. Máme dialog ve kterém je jediný řádek a tam je nápis Přidat zbraň.. Pokud by na to hráč klikl, text přidat zbraň by se posunul o řádek níže a na daný řádek by se přidala ta zbraň, nebo její jméno či ID.. Při vyvolání řádků se jménem té zbraně by jí hráč obdržel a ten řádek by se například zase vymazal a na prvním řádku by byl opět již zmíněný text pro přidání zbraně... Respektive řádky jsou dány staticky, což znamená, že pokud si napíšeme ShowPlayerDialog(pid,1,dialogstylelist,nadpis,"Uložit", r, !r); tak v listu u dialogu máme napsáno na prvním řádku Uložit řekněme, že hráč dá uložit, script zjistí jakou má zbraň a tu tedy přidá na první řádek, z čehož by vyplývalo, že nyní by to vypadalo takto "AK-47\nUložit" a právě o to mi jde, nevím jak mám zajistit aby se tam takhle dali přímo ve hře měnit ty řádky a né pouze v pawnu. Netuším jak to již lépe vysvětlit.. Snad to již chápete, děkuji.
  10. Popis problému: Zdravím.. Měl bych dotaz ohledně dialogů (input). Jedná se mi o to, že bych potřeboval pomoct s tím, jak vytvořit nějáký dialog ve kterém by byl nápis třeba přidat zbraň.. No a danému hráči by se v tomto dialogu vytvořil nový řádek na kterém by byla ta daná zbraň a on si ji mohl například vzít... Takhle pochopitelně tvořit i více řádků.. Předem děkuji za všechny rady. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
  11. Dobře, děkuji moc.. Ještě jedna malinká otázečka.. Když mám tedy například callback OnVehicleDeath, který mi neumožní najít konkrétního hráče (playerid), jak mám tedy pracovat s proměnnými u kterých je playerid potřeba? Konkrétně by se mi to hodilo k tomu, že když si hráč zníčí vozidlo, které měl k tomu závodu, zníčí se mu i například Checkpointy, nebo se vynulují některé hodnoty proměnných..
  12. Dobře, děkuji moc všem. Něják jsem si s tím hrál a celkově se vracel zpět k pawnu.. No jde to pomalu, ale chce to čas.. Každopádně měl bych ještě jeden dotaz ohledně cyklu který tu psal Quiter zajistí mi tento cyklus i to, že se například vozidla odstraní i přes to, že se hráč například odpojí? Vím, že funguje tak, že aniž by hráč seděl ve vozidle, funguje to.. Ale jak je to když se odpojí? Měl bych ještě ke všemu jednu malou otázečku a to tu, že potřebuji něják zajistit, aby se hráčovi například zrušil Checkpoint když si zníčí to svoje vozidlo, ovšem aby to pracovalo logicky jen pro toho hráče.. Vzhledem k tomu, že v Callbacku OnVehicleDeath není playerid.. Nemám tušení jak zajistit vykonání příkazu pro konkrétního hráče.. Jak toho tedy docílím? Předem děkuji.
  13. Omlouvám se, ale jsem s pawnem prakticky na začátku jelikož jsem jednou na cca rok přestal.. Jak by měl vypadat příkladově nějáký ten cyklus prosím? Děkuji //edit V pořádku.. Přišel jsem na tento cyklus, snad nebude dělat potíže, ještě jsem nic netestoval s druhým hráčem..
  14. Popis problému: Zdravím, mám jeden problém který bych potřeboval vyřešit. Jedná se o to, že si tvořím závod.. Ovšem je tu takovej problém, že nestojím o to, aby si třeba lidi ze závodu vzali vozidlo, závod by jim třeba nešel a tak se prostě zabili, z čehož by vyplývalo, že samotné auto by se někde válelo a to přesně nechci. Potom když třeba budu závod už rušit tak by se mi hodilo odstranit všechny objekty samotného závodu, tudíž ty auta a o to mi jde.. Jak mám udělat aby nějáký příkaz odstranil vozidla jen z toho závodu? V kódu si můžete všimnout, že jediný co jsem udělal bylo to, že jsem zajistil, že při zníčení vozidla se už nerespawne, pak jsem si tam hrál ještě s OnPlayerStateChange, ale to je jasná blbost, jen tak jsem to zkoušel. Takže ještě pro vysvětlení, co potřebuji. Potřebuji příkaz který mi smaže všechna vozidla která na závodu byla hráči spawnuta. Snad jsem vše smysluplně vysvětlil, předem děkuji. Chyby/varování kompilátoru a při běhu: -- Kód: Dodatečné poznámky: --
×
×
  • Create New...