Jump to content
  • 0

pomoc VirtualWorld-problém s pickupy


Fisher

Dotaz

Ahoj lidi, mám uměle vytvořený interiér(objekt) a mám několik budov, a pochopitelně při vchodu do každé budovy se mění Virtuální země,aby se hráči ze dvou rozlišných budov nemohly potkat, v interiéru mám vytvořený pickup, který jsem vytvořil pro všechny virtuální země (-1). 
Problém spočívá v tom, že když jdu do budovy tak je vše ok.........ale když chci vyjít(vycházej. pickup), tak v VirtualWorld 0 až 2 funguje ale ve virtuálním světě 3 se sice zobrazí/vytvoří pickup, ale když do něj vejdu, tak se nic nestane :(, Jak je možné, že v 0 a 2 World to funguje a ve větším číslem né? Je nějaký omezený počet těchto zemí?

Děkuju, budu rád za každou radu :(

Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

To by mělo být ok ,protože když třeba dva domy prohodim, tak to funguje......ale osudná je ta Virlual World 3 no :( , Požívám OnPlayerPickupPickup...asi to teda předělám na
IsPlayerInRangeOfPoint,  už jsem to kontroloval asi 10x :d Díky

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ten public muzes vyuzit ale nedavej tam if(pickupid == neco), vim ze pawno s tim ma problemy... prohazuji se pickupy...

dej radeji:

public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2,X,Y,Z))
   {
      //akce
   }
   return 1;
}

nebo kdyz delas house system, muzes vyuzit muj inc, budes to mit o dost lehci to pawneni... je to na tobe

Edited by ĐaVe
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Díky moc....takhle jsem to ted dodelal :d, du to vyzkouset :d S prohazováním pickupů má dost problémů no :d Díky na ten Hause system se někdy podívám :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...