JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 zdravim, kde se nachazi id piskupu asi ho nekde přehližim POLICIA1 = CreateJob("Policie",280,283,284,24,1000,25,1000,3,1,7500,0x0066FFFF,30); AddJobPickup(234.966201,158.785903,1003.023315,2290.0146,2429.6028,10.8203); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 muze byt klidne v includu ve stocku AddJobPickup prednastaveny jako id pickupu jobu, kdybys pridal i ten stock mohl bych ti pomoct Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 7. Únor, 2015 http://pastebin.com/Pd4scXq1dávam celý code Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 sampx 0 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 (upraveno) Je to v #include "Job.pwn" stock AddJobPickup(Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:XX,Float:YY,Float:ZZ){ if(JobCount >= MAX_JOBS) return printf("Chyba ! Na servery je viac poolaní, ako môže byť!"); JobPos[JobCount][0] = X; JobPos[JobCount][1] = Y; JobPos[JobCount][2] = Z; JobSpawn[JobCount][0] = XX; JobSpawn[JobCount][1] = YY; JobSpawn[JobCount][2] = ZZ; JobPickup[JobCount] = CreatePickup(1314,1,X,Y,Z);// << TU new str[128]; //CreateDynamicMapIcon(X, Y, Z, JobIcon[JobCount] , -1, 0); CreateMapIcon(JobIcon[JobCount], -1, X, Y, Z); format(str,128,"Povolanie\n%s",JobName[JobCount]); Create3DTextLabel(str, 0xFFFFFFFF, X, Y, Z, 100.0, 0,1); return JobCount; } Edited 7. Únor, 2015 by sampx Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 7. Únor, 2015 aha diky takže ty ostatni pwn co tam jsou tak ty se nemusi prekopírovat do toho hlavniho že ? diky stačí akorad v job.pwn prepsat id dat uložit jit do RZE.pwn a udelat amx ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 stačí akorad v job.pwn prepsat id dat uložit jit do RZE.pwn a udelat amx ? jasne prepises akorat JobPickup[JobCount] = CreatePickup(1314,1,X,Y,Z);// << TU 1314 je id toho pickupu Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 7. Únor, 2015 když sem prepsal id v jobs.pwn a otevrel RPE.pwn dal f5 udelalo to warlingi a pickupi se nezmenily Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Om3n 78 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 a code? a vystup z kompilatoru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _Martin_ 10 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 jasne prepises akorat JobPickup[JobCount] = CreatePickup(1314,1,X,Y,Z);// << TU 1314 je id toho pickupu Je to model pickupu, ID ktoré musí použiť v OnPlayerPickUpPickup je v JobPickup Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 7. Únor, 2015 #include <a_samp> #define MAX_JOBS 100 #define MAX_JOB_NAME 40 #define DEFAULT_JOB_COLOR 0xAFAFAFAA new JobName[MAX_JOBS][MAX_JOB_NAME]; new JobSkin[MAX_JOBS][3]; new JobWeapon[MAX_JOBS][3]; new JobAmmo[MAX_JOBS][3]; new Float:JobArmour[MAX_JOBS]; new JobIcon[MAX_JOBS]; new Float:JobPos[MAX_JOBS][3]; new Float:JobSpawn[MAX_JOBS][3]; new JobPickup[MAX_JOBS]; new JobPlat[MAX_JOBS]; new JobColor[MAX_JOBS]; new JobCount = -1; forward Vyplaty(); stock CreateJob(name[],skin,skin2,skin3,weapon1,ammo1,weapon2,ammo2,weapon3,ammo3,plat,color,icon,Float:armour=0.0){ JobCount++; if(JobCount >= MAX_JOBS) return printf("Chyba ! Na servery je viac poolaní, ako môže byť !"); format(JobName[JobCount],MAX_JOB_NAME,"%s",name); JobSkin[JobCount][0] = skin; JobSkin[JobCount][1] = skin2; JobSkin[JobCount][2] = skin3; JobWeapon[JobCount][0] = weapon1; JobAmmo[JobCount][0] = ammo1; JobWeapon[JobCount][1] = weapon2; JobAmmo[JobCount][1] = ammo2; JobWeapon[JobCount][2] = weapon3; JobAmmo[JobCount][2] = ammo3; JobPlat[JobCount] = plat; JobColor[JobCount] = color; JobIcon[JobCount] = icon; JobArmour[JobCount] = armour; return JobCount; } stock AddJobPickup(Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:XX,Float:YY,Float:ZZ){ if(JobCount >= MAX_JOBS) return printf("Chyba ! Na servery je viac poolaní, ako môže byť !"); JobPos[JobCount][0] = X; JobPos[JobCount][1] = Y; JobPos[JobCount][2] = Z; JobSpawn[JobCount][0] = XX; JobSpawn[JobCount][1] = YY; JobSpawn[JobCount][2] = ZZ; JobPickup[JobCount] = CreatePickup(1581,1,X,Y,Z); new str[128]; //CreateDynamicMapIcon(X, Y, Z, JobIcon[JobCount] , -1, 0); CreateMapIcon(JobIcon[JobCount], -1, X, Y, Z); format(str,128,"Povolanie\n%s",JobName[JobCount]); Create3DTextLabel(str, 0xFFFFFFFF, X, Y, Z, 100.0, 0,1); return JobCount; } stock GetPlayerJob(playerid) return GetPVarInt(playerid,"Job"); stock SetPlayerJob(playerid,job){ SetPVarInt(playerid,"Job",job); } stock Job_OnPlayerPickupUpPickup(playerid,pickupid){ for(new i; i < JobCount+1;i++){ if(JobPickup[i] == pickupid){ SetPVarInt(playerid,"JobID",i); ShowPlayerDialogEx(playerid, 2, JobName[i], "Zamestnať sa\nUniforma\nVýplata", "Vybrať", "Zrušiť", "Job"); return true; } } return false; } QDIALOG:Job(){ if(response){ new job = GetPVarInt(playerid,"JobID"); switch(listitem){ case 0:{ if(GetPlayerJob(playerid) == job) return SCM(playerid,-1,"Tu už zamestnaný si !"); SetSpawnInfo(playerid, job, GetPlayerSkin(playerid), JobSpawn[job][0], JobSpawn[job][1], JobSpawn[job][2], 90, JobWeapon[job][0], JobAmmo[job][0], JobWeapon[job][1], JobAmmo[job][1], JobWeapon[job][2], JobAmmo[job][2]); SetPVarInt(playerid,"Job",job); SCMF(playerid,-1,"Pripojil si sa k povolaniu %s",JobName[job]); } case 1:{ if(GetPlayerJob(playerid) != job) return SCM(playerid,-1,"Niesi tu zamestnaný !!"); new skin = JobSkin[job][random(3)]; SetSpawnInfo(playerid, job, skin, JobSpawn[job][0], JobSpawn[job][1], JobSpawn[job][2], 90, JobWeapon[job][0], JobAmmo[job][0], JobWeapon[job][1], JobAmmo[job][1], JobWeapon[job][2], JobAmmo[job][2]); SetPlayerSkin(playerid,skin); SCM(playerid,-1,"Zobral si si skin povolania"); } case 2:{ if(GetPlayerJob(playerid) != job) return SCM(playerid,-1,"Niesi tu zamestnaný !!"); GivePlayerMoney(playerid,JobMoney[playerid]); SCMF(playerid,-1,"Tvoja výplata je %d$",JobMoney[playerid]); JobMoney[playerid] = 0; } } } return true; } public Vyplaty(){ ForPlayers(i){ if(GetPlayerJob(i) == -1){ new kes = random(1200); SCMF(i,-1,"Ako podporu nezamestnaným si dostal %d$",kes); GivePlayerMoney(i,kes); }else{ new kes = JobPlat[GetPlayerJob(i)]+random(1000); SCMF(i,-1,"Je čas výplat, svoju výplatu si môžeš vyzdvihnúť u zamestnávateľa, tvoja výplata je %d$",kes); GivePlayerMoney(i,kes); } } return true; } Code Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _Martin_ 10 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 Ďakujeme, že si sem postol všetko čo sa dá na pawne skopírovať, ale ukáž nám aj chyby alebo napíš čo ti nejde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 7. Únor, 2015 i když jsem zmenil ID pickupu ve hre se to nezmenilo JobPickup[JobCount] = CreatePickup(1581,1,X,Y,Z); tak sem to ulozil otevrel sem RZE .pwn a udelal amx a ve hre se nezmenilo ID pickupu symbol is assigned a value that is never used: "AZTECS" : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "BALLAS" warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "GROOVE" warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "VAGOS" Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mort 29 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 Jsou to pouze warningy a jsou celkem jednoznačné. Taky musíš přemýšlet a umět anglicky abys mohl programovat. Znamená to, že máš deklarovanou proměnnou ale vůbec s ní nepracuješ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 7. Únor, 2015 já vim že toto skoro nic neznamena mě spíš zajimá jak teda zmením ty id pickupu když sem to zmenil v jobs.amx ulozil a stejne nejsou zmenení Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 _Martin_ 10 Odesláno: 7. Únor, 2015 Share Odesláno: 7. Únor, 2015 ID pickupu nezmeníš. To sa automaticky generuje podľa toho koľko je vytvorených pickupov (poradie) začína s ID 0 a pokračuje až do 4095 (limit pickupov v SA-MP). Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 JOSEFKAT 1 Odesláno: 7. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 7. Únor, 2015 Vzdyt to se normalne meni ty pickupy,a taky by to dopadlo tak ze by kazdy povolani melo jiny pickup ne ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
JOSEFKAT 1
zdravim, kde se nachazi id piskupu asi ho nekde přehližim
Link to comment
Share on other sites
15 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts