Jump to content
  • 0

pomoc Pozice po zemření


FrOsTy14

Dotaz

Zdravím dělal jsem že když se odpojím tak se mi uloží pozice a pak se mi načte ale teď když umřu tak se zase spawnu tam kde jsem se načetl.

SetPlayerPos(playerid, dini_Float(GetAC(playerid),"pozicex") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicey") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicez"));

potřebuji že když zemře tak se spawne jinde

Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Zdravím dělal jsem že když se odpojím tak se mi uloží pozice a pak se mi načte ale teď když umřu tak se zase spawnu tam kde jsem se načetl.

SetPlayerPos(playerid, dini_Float(GetAC(playerid),"pozicex") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicey") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicez"));

potřebuji že když zemře tak se spawne jinde

pokud te dobre chapu, s ukladanim a nacitanim pozice problem neni, hrac se pripoji a spawne se tam kde skoncil, ale kdyz ho zabijes, tak se spawne na stejne pozici na posledni ulozene....

 

 

v tomto pripade staci podminka

new bool:HracSpawnut[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   HracSpawnut[playerid] = false;
   return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(HracSpawnut[playerid] == false)
   {  
      HracSpawnut[playerid] = true;
      //nacist a nastavit pozice sem
   }
   return 1;
}

tim padem se ti pak nastavi ulozena pozice pouze za predpokladu, ze se hrac po pripojeni nespawnul

 

//EDITED: chybel mi return v OnPlayerSpawn :)

Edited by ĐaVe
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ok díky


pokud te dobre chapu, s ukladanim a nacitanim pozice problem neni, hrac se pripoji a spawne se tam kde skoncil, ale kdyz ho zabijes, tak se spawne na stejne pozici na posledni ulozene....

 

 

v tomto pripade staci podminka

new bool:HracSpawnut[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   HracSpawnut[playerid] = false;
   return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(HracSpawnut[playerid] == false)
   {  
      HracSpawnut[playerid] = true;
      //nacist a nastavit pozice sem
   }
   return 1;
}

tim padem se ti pak nastavi ulozena pozice pouze za predpokladu, ze se hrac po pripojeni nespawnul

 

//EDITED: chybel mi return v OnPlayerSpawn :)

Hele stejně mě to spawne tam kde se mi to načetlo


Upravil jsem si to a už mi to faká Můžete LOCK

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...