FrOsTy14 4 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Zdravím dělal jsem že když se odpojím tak se mi uloží pozice a pak se mi načte ale teď když umřu tak se zase spawnu tam kde jsem se načetl. SetPlayerPos(playerid, dini_Float(GetAC(playerid),"pozicex") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicey") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicez")); potřebuji že když zemře tak se spawne jinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ĐaVe 33 Odesláno: 2. Únor, 2015 Share Odesláno: 2. Únor, 2015 (upraveno) Zdravím dělal jsem že když se odpojím tak se mi uloží pozice a pak se mi načte ale teď když umřu tak se zase spawnu tam kde jsem se načetl. SetPlayerPos(playerid, dini_Float(GetAC(playerid),"pozicex") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicey") , dini_Float(GetAC(playerid),"pozicez")); potřebuji že když zemře tak se spawne jinde pokud te dobre chapu, s ukladanim a nacitanim pozice problem neni, hrac se pripoji a spawne se tam kde skoncil, ale kdyz ho zabijes, tak se spawne na stejne pozici na posledni ulozene.... v tomto pripade staci podminka new bool:HracSpawnut[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { HracSpawnut[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(HracSpawnut[playerid] == false) { HracSpawnut[playerid] = true; //nacist a nastavit pozice sem } return 1; } tim padem se ti pak nastavi ulozena pozice pouze za predpokladu, ze se hrac po pripojeni nespawnul //EDITED: chybel mi return v OnPlayerSpawn Edited 2. Únor, 2015 by ĐaVe Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 FrOsTy14 4 Odesláno: 2. Únor, 2015 Author Share Odesláno: 2. Únor, 2015 Ok díky pokud te dobre chapu, s ukladanim a nacitanim pozice problem neni, hrac se pripoji a spawne se tam kde skoncil, ale kdyz ho zabijes, tak se spawne na stejne pozici na posledni ulozene.... v tomto pripade staci podminka new bool:HracSpawnut[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { HracSpawnut[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(HracSpawnut[playerid] == false) { HracSpawnut[playerid] = true; //nacist a nastavit pozice sem } return 1; } tim padem se ti pak nastavi ulozena pozice pouze za predpokladu, ze se hrac po pripojeni nespawnul //EDITED: chybel mi return v OnPlayerSpawn Hele stejně mě to spawne tam kde se mi to načetlo Upravil jsem si to a už mi to faká Můžete LOCK Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 VolfikCZ 33 Odesláno: 3. Únor, 2015 Share Odesláno: 3. Únor, 2015 Solved. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
FrOsTy14 4
Zdravím dělal jsem že když se odpojím tak se mi uloží pozice a pak se mi načte ale teď když umřu tak se zase spawnu tam kde jsem se načetl.
potřebuji že když zemře tak se spawne jinde
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts