Jump to content
  • 0

pomoc Proměnné


Hutt2

Dotaz

Co je lepší používat? Na začátku skriptu: new Kills[MAX_PLAYERS] = 0; , nebo v OnPlayerConnect: SetPVarInt(playerid, "Kills", 0); ?

Edited by Hutt2
Link to comment
Share on other sites

6 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Co je lepší používat? Na začátku skriptu: new Kills[MAX_PLAYERS] = 0; , nebo v OnPlayerConnect: SetPVarInt(playerid, "Kills", 0); ?

toje na tobě. pokud se ti lepe pracuje s new Kills tak používej to. pokud se ti lepe pracuje s Pvar tak používej to.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Administrátor

Ale PVary se po disconectnutí narozdíl od newu resetují ne?

 

Ano a..

No proměnou při základních definicích vytváříš s rozsahem 0 - 499 tzn 500 hodnot ale pvar si vytvoříš jen v tu chvíly kdy potřebuješ.. tudíž by měl šetřit pamět... s pvary můžeš pracovat cross-script s proměnou ne každý se hodí pro něco já osobně pvary používám tam kde jich neni potreba pro kazdeho... napříkad admin systém vip a podobně...

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...