Jump to content
  • 0

pomoc Zničení vozu po explozi


Vrtulex

Dotaz

Ahoj, lidi měl bych problém s jednou maličkostí, potřebuju že když vozidlo exploduje tak aby se už nikdy nerespawlo :) Nejlepší by bylo kdyby jste věděli jak udělat to že když to auto bouchne tak tam zůstane pořád vybouchlé a nerespawnuje se , ale to si myslím že nejde :(, tak když né to tak tohle :):

 

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{

     DestroyVehicle(a1[vehicleid]); - zkoušel jsem i killerid , nepomohlo
    return 1;
}

 

Děkuji vám , a prosil bych o odpověď jestli jde to jak jsem psal že to auto zůstane vybouchlé a nerespawnuje se Díky.. :)

Link to comment
Share on other sites

3 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Ve starých verzích toto nešlo a pochybuji, že by to v nové verzi přidali. Vyřešit by to šlo tím, že bys zde vytvořil objekt (někde tam byl objekt vybouchnutého auta).

 

Jinak ten script by měl vypadat:

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
     DestroyVehicle(vehicleid);
    return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

nepoužívej Static vehicle ale dej si to jako CreateVehicle(Modelid, x, y, z, úhel, barva1, barva2, -1)
-1 zabrání respawnu vozidla

Nebo třeba ještě můžeš vytvořit objekt vozidla..
 

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
    CreateObject(3594, x, y, z, 0.00000, 0.00000, 0.00000, drawdistance); // objekt vozidla
    DestroyVehicle(vehicleid)
    return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

nepoužívej Static vehicle ale dej si to jako CreateVehicle(Modelid, x, y, z, úhel, barva1, barva2, -1)

-1 zabrání respawnu vozidla

 

Nebo třeba ještě můžeš vytvořit objekt vozidla..

 

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
    CreateObject(3594, x, y, z, 0.00000, 0.00000, 0.00000, drawdistance); // objekt vozidla
    DestroyVehicle(vehicleid)
    return 1;
}

+ WIKI: GetVehicleZAngle

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...