Jump to content
  • 0

pomoc "Realné" chování aut


TheMulti_CZ

Dotaz

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

 

 

public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(hittype == 2)
    {
        if(weaponid == 0)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 10.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 1)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 10.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 2)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 15.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 3)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 15.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 4)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 20.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 5)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 25.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 6)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 30.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 7)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 30.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 8)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 25.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 9)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 25.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 10)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 10.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 11)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 10.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 12)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 10.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 13)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 10.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 14)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 10.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 15)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 20.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 16)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 500.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 18)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 80.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 22)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 50.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 23)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 70.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 24)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 90.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 25)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 100.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 26)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 250.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 27)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 150.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 28)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 50.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 29)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 90.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 30)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 100.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 31)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 100.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 32)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 90.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 33)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 100.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 34)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 100.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 35)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 1000.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 36)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 1000.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 37)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 80.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 38)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 500.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
        if(weaponid == 39)
        {
              new Float:health;
            GetVehicleHealth(hitid, health);
            health -= 1000.000;
            SetVehicleHealth(hitid, health);
        }
    }
}

 

 

Edited by VolfikCŽ
Příspěvek upraven do spoileru.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Špatná Sekce !

 

Vyzkoušej tohle je to od Wilzona doufám že to půjde pokud né tak sem písni pomůžem ti. Pro příště zakládej téma ve správné sekci.

 

http://pawno.cz/files/file/216-znicit-auto-bez-ridice/

 

 

 

Btw. ProGramer a do spoileru to nejde dát ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...