Jump to content
  • 0

pomoc HELP - Stock - Auta Ukladaní


Polisek

Dotaz

Zdravím chtěl bych se zeptat na pár informací ohledně stocku ukladaní vozidel.....

 

Zkusím to popsat tak aby to bylo dobře k pochopení a zkusím popsat tak aby šlo vědet co přesně potřebuji 

Za gramatiku omlouvám se předem

 

 

Takže co potřebuji ?

Udělat ukladaní vozidel pomocí 3 stocku

 

Ještě chci říct:Hledal jsem tutoriali a našel jsem,Ale uplně jsem to nepochopil.

A možná to bylo tím že tam bylo příliš stocku a měl jsem vtom zmatek.

Vím že asi lepším pawnerům ukladaní auta a ukladaní hračů muže přijít stejné ale já to prostě nepobírám jde oto že hráče zvládám ale když mám vytvořit složku z autem ve Scriptfilles je horší.

Pro mě je to ale horší

 

Zde popis něčeho co bych asi udělal ale mám vtom zmatek

 

Dejme tomu že dělám přes YSI

enum CInfo
autoid,
vehX,
vehY,
vehZ,
Angle,
Barva1,
Barva2,
Majitel,
Respawn
}
new CarInfo[MAX_PLAYERS][CInfo];

Jak se dostanu do Stocku dostávám zmatek u autech

 

Definace

#define AUTA_PATH "Auta/%s.ini"

Jak dojde na stocku u aut jsem zmaten a začínám vytvářet asi blbosti

Toto mě už přijde jako blbost ( Nemyslím stock ale jak jsem to zepsal)

stock CarPath(playerid)
{
    new string[128],vehiclename[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(vehiclename));
    format(string,sizeof(string),AUTO_PATH,vehiclename);
    return string;
}

Tady vůbec 

Stock MojeAuto(autoid,vehX,vehY,vehZ,Angle,Barva1,Barva2,Majitel,Respawn)
{
CarInfo[vehicleid] a něco dál

    return 0;
}

Možná že bych tenhle Stock nahradil Pathem

 

new
    Float: VehX[ MAX_PLAYERS ], (Tady jsem uvažoval o MAX_VEHICLES ale u těch aut fakt netuším)
    Float: VehY[ MAX_PLAYERS ],
    Float: VehZ[ MAX_PLAYERS ],
    Float: VehAngle[ MAX_PLAYERS ];
forward Auta_data(playerid,name[],value[]);public Auta_data(playerid,name[],value[])
{
    ///////////////////////////////////////////
    INI_Float( "VehX", VehX[ vehicleid ] );
    INI_Float( "VehY", VehY[ vehicleid ] );
    INI_Float( "VehZ", VehZ[ vehicleid ] );
    INI_Float( "VehAngle", VehAngle[ vehicleid ] );
    INI_Int("Barva1",CarInfo[vehicleid][Barva1]);
   INI_Int("Barva2",CarInfo[vehicleid][Barva2]);
   INI_Int("Majitel",CarInfo[vehicleid][Majitel);
  INI_Int("Respawn",CarInfo[vehicleid][Respawn]);




    return 1;
}

Stocky   Uložení a Načtení auta  vůbec nečekejte :d 

 

 

 

Prostě co potřebuji nějaký help v oblasti ukladaní pozic aut do ScriptFilles

 

 

Počítám stím že dostanu 50 odkazů.

Ale jak jsem již zminoval já hledal,Našel,Nepochopil,Všude spoustu stocku a zkouším to usnadnit

 

Děkuji za Podporu,Help,Komentáře,Rady,Urážky,Ponížení,Strapnení

 

 

Přeji  Pěkný Večer

 

 

PS:Ty Code jsem zepsal ted na pawnu takže chyby jsem podle pawna nijak neupravil a ty drobnosti bych opravil na pohodu tady mě jde čistě o Stocky

 

Děkuji moc 


//Edit- Ještě pro Info : Potřebuji vytvořit stocky na ukladaní

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Nějak mi to není jasné. Chceš ukládat auta tak, aby pořád stála na stejných místech a měla stejné parametry nebo chceš ukládat auta hráčům, kteří je můžou obnovovat na jejich pozici? 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pardon jestli jsem to špatně popsal.

Chci prostě aby se ukladali pozice aut a možnost změny parametru by nebyla špatná třeba aby hráči mohli nastavit 

Spawn Pozici auta příkazem /park  


  • Jednoduše Car Shop
  • Owner System
  • Prostě ukladaní aut
  • Protože pokud vím je tam dost stocku ohledně ukladaní pozic auta
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Do té ukládací funkce odešli playerid a vehicleid a uvnitř té funkce s něma pracuj. Do proměnných zapiš hodnoty a do nějaké události (příkaz, odpojení, vystoupení z vozidla atp.) přidej ukládání. Načítání nejspíš taky na nějaký příkaz.

Mohlo by to vypadat nějak takto třeba:

stock UlozAuto(playerid, vehicleid)
{
// tady uložíš do proměnných vše co potřebuješ
// příklad
new vehId = GetVehicleModel(vehicleid);
new Float:pozice[3]; GetVehiclePos(vehicleid, pozice[0], pozice[1], pozice[2]);
// tady ukládání
return 0;
}
stock NactiAuto(playerid)
{
// do proměnných si načti hodnoty
new autoId = // blabla 
// až je vše načteš tak vytvoříš vozidlo a dáš mu parametry který sis načetl
CreateVehicle(autoId, x,y,z, .....);
return 0;
} 
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...