spotrebovatel 1 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 Ahoj všichni, mám menší problém. Nejde mi udělat přes IsPlayerInSphere 500 metrový okruh tak, aby ten kdo do toho okruhu vstoupí byl teleportován na jiné místo. public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(IsPlayerInSphere(playerid,2186.5566,2019.9645,10.6797,500)==1) { SetPlayerPos(playerid, 1708.7698,1456.9331,10.8160); SetPlayerInterior(playerid,0); return 1; } Takto mi to zkrátka nefunguje, nemůžu přijít na to proč. Děkuju za radu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor bug 131 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 Prečo to máš v OnPlayerPickupPickup? Daj to napr do OnPlayerUpdate Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 spotrebovatel 1 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Author Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 Tak to zkusím, ale myslím si, že v tom chyba asi nebude ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Globální moderátor bug 131 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Globální moderátor Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 Podľa mňa slúži public OnPlayerPickupPickup na vykonanie niečoho ak hráč zoberie pickup ale ty nekontrolujes do ktorého pickupu vstúpil ty len kontroluješ či je v oblasti od nejakého bodu takže to nijak nesúvisí s pickupmi. Takže nemôže ho portnut ak nevstúpil do žiadneho pickupu. OnPlayerUpdate sa vykoná každý frame a tak skontroluje ci je v danej oblasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 spotrebovatel 1 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Author Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 Ok, už je to funkční, ale teď nevim, jak udělat, aby to bylo jen po ose x a y a v Z to bylo třeba jen 2 metry Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Matess 36 Odesláno: 17. Listopad, 2014 Share Odesláno: 17. Listopad, 2014 Streamer -> CreateDynamicCylinder(Float:x, Float:y, Float:minz, Float:maxz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1); Pak -> IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0); A dávat zjišťování do OnPlayerUpdate je zbytečný pokud to opravdu nepotřebuješ zjištovať velmi rychle,takže by stačil timer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
spotrebovatel 1
Ahoj všichni, mám menší problém. Nejde mi udělat přes IsPlayerInSphere 500 metrový okruh tak, aby ten kdo do toho okruhu vstoupí byl teleportován na jiné místo.
Takto mi to zkrátka nefunguje, nemůžu přijít na to proč. Děkuju za radu.
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now