Jump to content
  • 0

pomoc Teleportování z místa na místo


spotrebovatel

Dotaz

Ahoj všichni, mám menší problém. Nejde mi udělat přes IsPlayerInSphere 500 metrový okruh tak, aby ten kdo do toho okruhu vstoupí byl teleportován na jiné místo.

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(IsPlayerInSphere(playerid,2186.5566,2019.9645,10.6797,500)==1)
{
SetPlayerPos(playerid, 1708.7698,1456.9331,10.8160);
SetPlayerInterior(playerid,0);
return 1;
}

Takto mi to zkrátka nefunguje, nemůžu přijít na to proč. Děkuju za radu.

Link to comment
Share on other sites

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Globální moderátor

Podľa mňa slúži public OnPlayerPickupPickup na vykonanie niečoho ak hráč zoberie pickup ale ty nekontrolujes do ktorého pickupu vstúpil ty len kontroluješ či je v oblasti od nejakého bodu takže to nijak nesúvisí s pickupmi. Takže nemôže ho portnut ak nevstúpil do žiadneho pickupu. OnPlayerUpdate sa vykoná každý frame a tak skontroluje ci je v danej oblasti

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Streamer -> CreateDynamicCylinder(Float:x, Float:y, Float:minz, Float:maxz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
Pak -> IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0);

A dávat zjišťování do OnPlayerUpdate je zbytečný pokud to opravdu nepotřebuješ zjištovať velmi rychle,takže by stačil timer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...