Jump to content

gamemode Real Shot Game---Gang Wars


Polisek

Recommended Posts

Zdravím chtěl bych vám představit můj planovanej Herní Mod 

 

Real Shot Game

Beta Verze!(0.2)

 

 

O čem je mod ?

 

Snažím se udělat co nejrealičtější Přestřelky Gangů.

 

Možnosti GameModu = Při Zásahu Zbraní se otevře Dialog z nabídkou REAKCE HRÁČE

Snaha o přispusobení Realitě se zvýšila o velkou úroveň.

Jde o to že při každém zásahu má hrač na výběr jeho reakce a činu co udělá.

Možnost vyleční drog v Nemocnici.

Rozeberem si Reakci:

Možnost:

Zavřít Nabídku

Obvazat Rány

Pokračovat se zraněním.

Vzdát se = Při každém vzdání hráč dostane na 5 sekund zbraň na poslední Reakci a pak bude Respawnut.

 

Má možnost užívaní Drog a různých věcí zdokonalující hru.

 

Výběr Teamu:

Ballas

Grove

Policie

Fetaci

Nacisti 

Chuligani

 

Stav práce na modě:

 

Načem pracuji nebo co už mám hotové:

VIP:80% = Ještě přídám tak 5 VIP přikazu

 

Teamy:80% = Ještě určitě přidám aspoň 2 Teamy

 

Možnost Reakce při zásahu: 98%

 

RolePlay Chat:100%  (Tím nemyslím /me a /do mám ho aby třeba Nacisti mohly použít nějaké Urážky na Ballas nebo Grove atd.... a naopak  ale asi ho smažu.)

 

Vlastní Gangy(Prakticky udělané jako frakce) = 20%

 

Pomocné Přikazy:80%

 

Register a Login System:100%

 

Nemocnice:100%

 

Animace při každé reakci nebo činu:70%

 

TextDraw z Napisem serveru + Ukazatelem Score = 100%

 

Chat =(/pm = Soukromá zpráva ,/t = Team chat,RolePlay Chat,Local Chat(Global),) =100%

 

Reklama(TIP,a takové blbosti) = 70%

 

Co bych chtěl přidat:

1.)Gang House System 

2.)Obchody

3.)Změnit Policii jako jediné povolaní + přidat aspoň 5 přikazu

4.)Admin System

5.)Bonus který se bude hledat po celém Los Santos časti Textu na 1 použití.

6.)A ještě co mě napadne co by hru mohlo zlepšit

 

 

 

Jestli ste čekali víc.... Tak ste se nedočkali.  8-)  8-) 

 

Připomínám zatím Beta Verze:0.2  bude toho mnohem více

 

 

 

 

Osoba Pracujicí na modě:

Polis_Polismanovic

Link to comment
Share on other sites

nic proti, ale videl si nekdy videonahravku z prestrelky gangu? a videl si tam nekdy ze by se tam nekdo vzdaval nebo by si nekdo obvazoval ranu? a ze kdyz se vzda tak dostane na 5 sekund zbran a pak se respawne. "Snaha o přispusobení Realitě se zvýšila o velkou úroveň." promin ale to mi fakt neprijde....

 

nerikam ze to je spatnej napad na mod, ale ten dialog pri zasahu hrace mi prijde jako naprostej nesmysl. a bohuzel hernich modu na tema Valka Gangu je hromada.

Link to comment
Share on other sites

nic proti, ale videl si nekdy videonahravku z prestrelky gangu? a videl si tam nekdy ze by se tam nekdo vzdaval nebo by si nekdo obvazoval ranu? a ze kdyz se vzda tak dostane na 5 sekund zbran a pak se respawne. "Snaha o přispusobení Realitě se zvýšila o velkou úroveň." promin ale to mi fakt neprijde....

 

nerikam ze to je spatnej napad na mod, ale ten dialog pri zasahu hrace mi prijde jako naprostej nesmysl. a bohuzel hernich modu na tema Valka Gangu je hromada.

To máš asi pravdu že při válce gangu by se člen gangu obvazoval :d      Ale dal jsem to proto že první zásah ubere 80hp at je to zajímavější  víš co protože ti to ubere 80 hp  hodí ti to nějakej drunk level a obvaz vyleční ránu ale drunk level ne proto mám nemocnice.

Zkusím to udělat nějak chytřej :d

Link to comment
Share on other sites

a hlavne si uvedom ze zobrazeni dialogu znemozni hraci se hejbat. a navic, kdyby nam obvaz vylecil strelnou ranu, zivot by byl krasnej...

Link to comment
Share on other sites

Okey plán na Update Modu:

Možnost vzdání přes přikaz  /vzdat a pak bude hráč na určitou dobu unesen.

Lekarnička přes /inventar 

A ostatní vylepším

 

Protože se fakt chci pokusit o co nejrealictější mod.

 

Díky za Info a Rady a podporu.

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

No nápad to je dobrý ale mám otázku,

Ak hráč zasiahne druhého hráča tak druhému hráčovi vybehne dialog čo chce robiť ako si písal, čím druhému hráčovi znemožníš pohyb, ale čo ten prvý hráč? pretože druhý bude stále žiť takže prvý hráč asi nemôže zastreliť toho druhého kým je ten druhý v dialogu nie? takže ak napríklad

Hráč 1 zasiahne Hráča 2

Hráčovi 2 vybehne dialog

Hráč 1 ho nemôže zastreliť kým bude v dialogu

Hráč 2 môže byť v tom dialogu koľko chce a nezomrie

 

Máš to nejak vyriešené?

Link to comment
Share on other sites

No nápad to je dobrý ale mám otázku,

Ak hráč zasiahne druhého hráča tak druhému hráčovi vybehne dialog čo chce robiť ako si písal, čím druhému hráčovi znemožníš pohyb, ale čo ten prvý hráč? pretože druhý bude stále žiť takže prvý hráč asi nemôže zastreliť toho druhého kým je ten druhý v dialogu nie? takže ak napríklad

 

Hráč 1 zasiahne Hráča 2

Hráčovi 2 vybehne dialog

Hráč 1 ho nemôže zastreliť kým bude v dialogu

Hráč 2 môže byť v tom dialogu koľko chce a nezomrie

 

Máš to nejak vyriešené?

Zajímavá Otázka:

Ano měl jsem to tak že když se hráčovi otevře dialog ten druhej ho muže zabit.

Ale taky jsem spočítal stím že hráč bude za něčím schovanej tím padam Animace ho schodí na zem.pak o 1 s pozděj se mu otevře dialog.Ale protože i stím zabíjením by to dost znevyhodnilo hrače který byl zasažen než si vybere tak to udělám přes přikaz:

Jak ?

/vzdat = Hráč má možnost se vzdát

/inventar = Hráč si muže otevřít Inventář ve kterém má lekarničku ze které vytahuje obvaz a obvazuje si ránu a zastavil jsi krev.Ovšem stale se motá hlava hračovi (IC),Pak si bude muset zajed do Nemocnice.

A možnost Reakce Pokračovat se zraněním není nutná přes Dialog tím padem.

 

Ale tet se fakt celkem Rozhoduji.

 

Přes Dialog kterej muže Hračovi Zkazit Hru kterej byl zasažen že bude vlastně asi 5 Sekund v možnosti nehejbat se.A Hráč č.2 ho muže zabit.

 

Nebo 

 

Přes Příkaz.

Kterej zas hračovi nemuže zas tak ovladat hru ale už to nebude ono přes Dialog je to lépe přehledné protože pochybuji že hrači si při přestřelce čtou Chat.S Informacemi

 

Co by jsi mě doporučil ?

Link to comment
Share on other sites

  • Globální moderátor

Zajímavá Otázka:

Ano měl jsem to tak že když se hráčovi otevře dialog ten druhej ho muže zabit.

Ale taky jsem spočítal stím že hráč bude za něčím schovanej tím padam Animace ho schodí na zem.pak o 1 s pozděj se mu otevře dialog.Ale protože i stím zabíjením by to dost znevyhodnilo hrače který byl zasažen než si vybere tak to udělám přes přikaz:

Jak ?

/vzdat = Hráč má možnost se vzdát

/inventar = Hráč si muže otevřít Inventář ve kterém má lekarničku ze které vytahuje obvaz a obvazuje si ránu a zastavil jsi krev.Ovšem stale se motá hlava hračovi (IC),Pak si bude muset zajed do Nemocnice.

A možnost Reakce Pokračovat se zraněním není nutná přes Dialog tím padem.

 

Ale tet se fakt celkem Rozhoduji.

 

Přes Dialog kterej muže Hračovi Zkazit Hru kterej byl zasažen že bude vlastně asi 5 Sekund v možnosti nehejbat se.A Hráč č.2 ho muže zabit.

 

Nebo 

 

Přes Příkaz.

Kterej zas hračovi nemuže zas tak ovladat hru ale už to nebude ono přes Dialog je to lépe přehledné protože pochybuji že hrači si při přestřelce čtou Chat.S Informacemi

 

Co by jsi mě doporučil ?

ja by som to spravil tak že ak hráč bude zasiahnutý tak na 2-3 sekundy vybehne zasiahnutému hráčovi dialog kde bude mať šancu vybrať si ... (nebude môcť byť zasiahnutý) a po tých 3 sekundách dialog zmizne a bude môcť byť zasiahnutý znova

Link to comment
Share on other sites

ja by som to spravil tak že ak hráč bude zasiahnutý tak na 2-3 sekundy vybehne zasiahnutému hráčovi dialog kde bude mať šancu vybrať si ... (nebude môcť byť zasiahnutý) a po tých 3 sekundách dialog zmizne a bude môcť byť zasiahnutý znova

Wow Zajímavej nápad

Link to comment
Share on other sites

I přesto že jsem počítal stím že mod zveřejním ale nebudu to používat.

I přesto že mod už mám hotov (Už jen takové Detaili)

Ale toto jsem bral jako trening už půjdu na něco složitějšího :d  

Cejtím se na víc 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...