ToM 7 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Ahoj, chci se zeptat, jestli lze něják změnit textura půdy staveniště před wangem v SF na travnatou půdu. Na internetu jsem nenašel nic jiného, než kód na vytvoření objektu a následné změny textury //new test[MAX_PLAYERS]; test[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 11340, -2079.9531, 159.2031, 30.8672, 356.8584, 0.0000, 3.1416); SetPlayerObjectMaterial(playerid, test[playerid], 0, 11340, "hub_sfse", "Grass_128HV", 0); Díky Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lusky 4 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Musíš najprv odstrániť pôvodný objekt, nahradiť ho a až potom zmeniť textúru. Mimochodom, čo je zlé na tom kóde? Nefunguje, alebo to nie je presne to, čo si chcel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 w.endelin 15 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Pokud ji chceš změnit každému, nemusíš tam dávát [max_player_name] a playerid, hoď to do Gamemodeinit a pujde ti to, na tom kodu, co jsi poslal nic špatného není ..? A musíš ještě použít "RemoveBuilding" Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ToM 7 Odesláno: 13. Září, 2014 Author Share Odesláno: 13. Září, 2014 V OnPlayerConnect mám toto: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10983, -2076.6484, 222.8516, 31.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11143, -2076.6484, 222.8516, 31.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11339, -2079.9531, 159.2031, 30.8672, 0.25); staveniste[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 11340, -2079.9531, 159.2031, 30.8672, 356.8584, 0.0000, 3.1416); //nová půda SetPlayerObjectMaterial(playerid, staveniste[playerid], 0, 11340, "hub_sfse", "Grass_128HV", 0); //přeměna textur staveniste2[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 10983 ,-2076.6484, 222.8516, 31.2188, 0.0000, 0.0000, 0.0000); //nová půda SetPlayerObjectMaterial(playerid, staveniste2[playerid], 1, 10983, "hub_sfse", "Grass_128HV", 0); //přeměna textur 2 staveniste3[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 11339 ,-2079.9531, 159.2031, 30.8672, 0.0000, 0.0000, 0.0000); //nová půda SetPlayerObjectMaterial(playerid, staveniste3[playerid], 0, 10983, "lod_sfse", "Grass_128HV", 0); //přeměna textur 3 A stejně to nejde. Půda se neptřetexturuje a ke všemu mi to začne "pololevitovat" Screen -> http://Portál člověka s několika multiúčty.cz/upload/image.php?di=HO3T Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lusky 4 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Otázka: To je v San Fierru alebo si robíš nejaké nové mesto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ToM 7 Odesláno: 13. Září, 2014 Author Share Odesláno: 13. Září, 2014 Ano, SF A zapomněl jsem dodat, že mám ještě vytvořené new staveniste[MAX_PLAYERS]; (3x) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lusky 4 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Skús dať to, čo máš v OnPlayerConnect (okrem RemoveBuildingForPlayer(...)) do OnPlayerSpawn. Ak to nepôjde, skús použiť normálne CreateObject namiesto CreatePlayerObject (ale daj to do OnGameModeInit). TIP: Namiesto deklarovania staveniste tri krát, použi staveniste[3]; Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 w.endelin 15 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Zkuz to takle: On Player Connect: RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10983, -2076.6484, 222.8516, 31.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11143, -2076.6484, 222.8516, 31.2188, 0.25); RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11339, -2079.9531, 159.2031, 30.8672, 0.25); GamemodeInit, popřípadě FilerscriptInit: staveniste = CreateObject(playerid, 11340, -2079.9531, 159.2031, 30.8672, 356.8584, 0.0000, 3.1416); //nová půda SetPlayerObjectMaterial(playerid, staveniste, 0, 11340, "hub_sfse", "Grass_128HV", 0); //přeměna textur staveniste2 = CreateObject(playerid, 10983 ,-2076.6484, 222.8516, 31.2188, 0.0000, 0.0000, 0.0000); //nová půda SetPlayerObjectMaterial(playerid, staveniste2, 1, 10983, "hub_sfse", "Grass_128HV", 0); //přeměna textur 2 staveniste3 = CreateObject(playerid, 11339 ,-2079.9531, 159.2031, 30.8672, 0.0000, 0.0000, 0.0000); //nová půda SetPlayerObjectMaterial(playerid, staveniste3, 0, 10983, "lod_sfse", "Grass_128HV", 0); //přeměna textur 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ToM 7 Odesláno: 13. Září, 2014 Author Share Odesláno: 13. Září, 2014 Nic se nezměnilo :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lusky 4 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Nič ma nenapadá. Kód vyzerá dobre. Jedna vec, ktorá môže byť vadná je parameter funkcie "materialindex". Neviem ako to vysvetliť, ale niektoré objekty sú zložene z viacerých "vrstiev". Napríklad nejaká budova je zložená z dverí, okien a stien. Skús zmeniť tento parameter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ToM 7 Odesláno: 13. Září, 2014 Author Share Odesláno: 13. Září, 2014 Jak ji prosím změním ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lusky 4 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 3. parameter, čiže tá 0 za 'staveniste'. SetPlayerObjectMaterial(playerid, staveniste, 0, 11340, "hub_sfse", "Grass_128HV", 0); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ToM 7 Odesláno: 13. Září, 2014 Author Share Odesláno: 13. Září, 2014 error 035: argument type mismatch (argument 2) Jinak vím, že místo té 0 můžu dát třeba 5 (když je tam 5 textur), však taky je to správné číslo. Používám ten mapeditor pro samp, který rovnou vytvoří kód do pawna a zároveň ukazuje Material 0 - název textury, nebo tak něják. Dělal jsem to i podle videa, které mělo kladné hodnocení Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lusky 4 Odesláno: 13. Září, 2014 Share Odesláno: 13. Září, 2014 Škoda, že nemám San Andreas, vedel by som ti lepšie pomôcť. Urobil som všetko, čo bolo v mojich silách :/ Skús sa popýtať na SA-MP fóre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
ToM 7
Ahoj, chci se zeptat, jestli lze něják změnit textura půdy staveniště před wangem v SF na travnatou půdu. Na internetu jsem nenašel nic jiného, než kód na vytvoření objektu a následné změny textury
Díky
Link to comment
Share on other sites
13 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now