Jump to content
  • 0

pomoc Object


TuronCZ

Dotaz

Má problém s move object, samotná funkce funguje dobře, brána se po příkazu, zasune, či po druhém vysune, to jde, ale když bránu dám dolu tak se zasune(což má). ale "problém" zůstane tam jakoby její klon takže nemuzu projit.. jak se toho "klonu" zbavím ?

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

 

new brana1;

public OnGameModeInit()
{
brana1 = CreateObject(988,-1019.4000000,-978.0000000,128.8999900,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(ws_apgate) (2)
CreateObject(988,-1019.4000000,-978.0000000,128.8999900,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(ws_apgate) (2)
return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/brana1dolu", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x00FFFF, "Brána se zasunuje!");
MoveObject(brana1, -1019.4000000,-978.0000000,123.4000000, 3);
return 1;
}
if (strcmp("/brana1nahoru", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x00FFFF, "Brána se vysunuje!");
MoveObject(brana1, -1019.4000000,-978.0000000,128.8999900, 3);
return 1;
}
return 0;
}

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nedává mi smysl proč pod vytvořením objektu brány máš další vytvoření objektu.. celou dobu pohybuješ jedním a tím samým objektem, ten druhý tam nemá co dělat když vidím že parametry má úplně stejné.. smaž druhý řádek v initu. :d

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...