-
Příspěvků
57 -
Registrován
-
Aktivní
Reputace
0 Na nuleAbout Cloudy
- Narozeniny 09/25/1997
Kontaktní údaje
-
Skype
Danikel4
-
proč registrace na to kašli.. udělej si proměnnu nejlépe array o velikosti max počtu hráču, a tam si hoď číslo jazyku pak stačí vyvolávat určený text pomoci třeba Lang[idjazyka][idtextu]; či WelcomeMsg[idjazyka], je toho hodně
-
Cloudy started following pomoc uprava modu , Jazyk fungování , ObjectEditor and 4 others
-
Nejde o to jestli začínal.. ale o to jestli ovládá angličtinu a umí používát logiku, pokud chceš hýbat objektem když ho tepr staví najdi si event kde hráč chodí, na pawno jsem se nekoukl dlouho ale něco ve stylu OnPlayerMove nebo tak.. a pak stačí určený objekt jenom přesouvat podle pozice, ale můžou tam být problémy s kolizí.. stím poradí někdo jiný..je i jiná možnost jak zobrazt objekt bez kolize..
-
Nedává mi smysl proč pod vytvořením objektu brány máš další vytvoření objektu.. celou dobu pohybuješ jedním a tím samým objektem, ten druhý tam nemá co dělat když vidím že parametry má úplně stejné.. smaž druhý řádek v initu.
-
Stím nevím jak ti pomoct.. musel bych vidět celý kod
-
Zkus jít na to logicky.. pokud chceš aby se to zobrazilo pokud se hráč spawne tak si udělej proměnnou třeba DialogDisplayed=false; pak k tomu eventu když se hráč spawne myslím že OnPlayerSpawn(playerid) tam dej kontrolu. if (!DialogDisplay) { //Zobrazení dialogu.. DialogDisplay=!DialogDisplayed; } A to je vše .. jen jít na to logicky
-
Myslím že je potřeba aby existovala složka SL/Server/ na kontrolu složek v ní.. ten FileSystem je trochu jiný, ale jak bylo psáno, zkontroluj si configy, jestli máš includnutý filesystem atd..
-
Chtěl bych spíše toho vědět více ne že nevidíš střeli, jaké používáš mody a další.. pak to může být i chyba serveru že nestíhá odesílat packety, což se mi už stalo
-
Pokud zaplatíš, plácnem si kámo.. :DDDD
-
Nedělám si srandu.. je to tak a ano k něčemu jsem tě přiučil.. občas ti neuškodí něco přiznat.. není zrovna slušný bezdůvodně frajeřit.. Edit: Je nová verze 0.2.2, hodně nových úprav a už je i celkem použitelný
-
Beruvše co jsi řekl na vědomí.. a teď na tom pracuju a budu se snažit to udělat tak aby to bylo k používaní, pravda že tam chybí ještě obarvit pár věcí ale to se opravi.. každopádně k těm verzím, budu citovat: Teď jsem tě k něčemu naučil, každopádně už jsem opravil velikost function listu udělal jsem tam Split, takže bude možnost to i nějak zvětšovat a zmenšovat.. Report bug, Close už je opraveno.. SA-MP nefunguje protože se na něm tepr pracuje.. v menu Compile už je "Compile" a "Compile and Run"(Kompiluje a spustí server.) při prání kódu se Help text obnovuje a ukazuje argumenty.. a pak další věci uvidíš až to pak zkusíš.. (snad ) No a aplikace už jede na .NET Frameworku 3.0
-
Omlouvám se.. knihovna byla přibalena..
-
Ne je to pro Framework 4.0~ (~ = výš), pokud tam je Scintilla neznamená to že je to udělané IDE, je to blbost.. už to že jsem se celej den sral s highlightem, není to jen tak snadné, a anglicky to je protože chci tuto aplikaci dál rozvíjet a tké publikovat dál pro další šťastlivce.. Aplikace má plno failu, ale někteří si řeknou žře je to v pohodě.. jelikož se to dá používat, až tam bude sa-mp pawno pak to bude už lepší nmež ten officiální pawno, už z důvodu toho function listu kde na pawno musíte hledat jak dementi a radši otevřete wiky nebo ten include file.. Ten automcomplete tam určitě bude, na tom už dělám, a vyjímečně bych tam tu češtinu dal. s tou plochou bych to asi vyřešil nějak instalací, uložení do tempu či dokumentu ten dll a pak vždy otevřel při každém spuštění..
-
Nějak tak... :DD
-
Ono by to i většině lidi pomohlo ten Function list, ještě to budu domakávat aby to ukazovala co to vlastně dělá a pak chystám AutoComplete..
-
Ono ti to říká že tabulka "sql_1460.fusion_status_server" neexistuje v databazi.. koukni se do databáze pokud neexistuje.. vytvoř