Jump to content
  • 0

pomoc Float nefloat


Akai

Dotaz

Zdravím, mám problém.

 

enum nInfo
{
    Float:nPROMENNA
};

new NejakeInfo[PARAMETR][nInfo];

NejakeInfo[parametr][nPROMENNA] = floatstr(string); //projde
NejakeInfo[parametr][nInfo:0] = floatstr(string); //tag mismatch

Takže se ptám, jak přespat, lze-li, aby to z druhého zápisu pochopilo, že se jedná o float, aniž by to házelo warning, abych to mohl projet cyklem.

Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

zmení to dátový typ na integer

new Float:float1 = 2.0, integer;
integer = _:float1; // integer bude mať hodnotu 1073741824

to isté ako keby si menil integer na float

new integer = 2, Float:float1;
float1 = Float:integer;  // čiže float1 bude mať hodnotu 2.0
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nezkoušel jsem to, jenom jsem si říkal že to půjde, když to neházelo žádný chyby :d No popravdě ani teď jsem to nezkoušel, ale změna datovýho typu tam spíš naopak uškodí, protože float > integer (%i s float) hází kraviny, jako např. 2 -> 1073741824, jak jsi uvedl.
Každopádně díky za pomoc :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

áno kraviny to hádže kvôli rozdielnemu dátovému typu, ale to nevadí pokiaľ na obidvoch stranách máš rovnaký typ

new Float:float1 = 2.0, integer;
integer = _:float1; // integer bude mať hodnotu 1073741824
printf("%i %f", integer, integer);  // a printne   "1073741824 2.0"

záleží už len na tom, čo sa z toho snažíš spraviť.. ale všetko sa dá, len treba chcieť

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Měl bych něco zkusit napřed, než to odepíšu :d Skutečně nevadí když je na obou stranách datový typ stejný, mockrát ti děkuji za pomoc. :)

 

Problém vyřešen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...