Akai 1 Odesláno: 5. Červen, 2014 Share Odesláno: 5. Červen, 2014 Zdravím, mám problém. enum nInfo { Float:nPROMENNA }; new NejakeInfo[PARAMETR][nInfo]; NejakeInfo[parametr][nPROMENNA] = floatstr(string); //projde NejakeInfo[parametr][nInfo:0] = floatstr(string); //tag mismatch Takže se ptám, jak přespat, lze-li, aby to z druhého zápisu pochopilo, že se jedná o float, aniž by to házelo warning, abych to mohl projet cyklem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 rhsCZ 19 Odesláno: 5. Červen, 2014 Share Odesláno: 5. Červen, 2014 nevim ale podle mě neví co z toho enumu brát když dáš nInfo:0 a nevim co nInfo:0 má mít za význam Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Akai 1 Odesláno: 5. Červen, 2014 Author Share Odesláno: 5. Červen, 2014 Položka z indexem 0, tj. nPROMENNA, na integer to funguje bez problému. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 5. Červen, 2014 Share Odesláno: 5. Červen, 2014 (iba hádam)skúsil by som Float:NejakeInfo[parametr][nInfo:0] = floatstr(string); alebo opačne NejakeInfo[parametr][nInfo:0] = _:floatstr(string); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Akai 1 Odesláno: 5. Červen, 2014 Author Share Odesláno: 5. Červen, 2014 Děkuji mockrát, druhá varianta funguje, akorát netuším proč S tímhle jsem se ještě nesetkal Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 5. Červen, 2014 Share Odesláno: 5. Červen, 2014 zmení to dátový typ na integer new Float:float1 = 2.0, integer; integer = _:float1; // integer bude mať hodnotu 1073741824 to isté ako keby si menil integer na float new integer = 2, Float:float1; float1 = Float:integer; // čiže float1 bude mať hodnotu 2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Akai 1 Odesláno: 6. Červen, 2014 Author Share Odesláno: 6. Červen, 2014 Nezkoušel jsem to, jenom jsem si říkal že to půjde, když to neházelo žádný chyby No popravdě ani teď jsem to nezkoušel, ale změna datovýho typu tam spíš naopak uškodí, protože float > integer (%i s float) hází kraviny, jako např. 2 -> 1073741824, jak jsi uvedl.Každopádně díky za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 milous22 14 Odesláno: 6. Červen, 2014 Share Odesláno: 6. Červen, 2014 áno kraviny to hádže kvôli rozdielnemu dátovému typu, ale to nevadí pokiaľ na obidvoch stranách máš rovnaký typ new Float:float1 = 2.0, integer; integer = _:float1; // integer bude mať hodnotu 1073741824 printf("%i %f", integer, integer); // a printne "1073741824 2.0" záleží už len na tom, čo sa z toho snažíš spraviť.. ale všetko sa dá, len treba chcieť Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Akai 1 Odesláno: 9. Červen, 2014 Author Share Odesláno: 9. Červen, 2014 Měl bych něco zkusit napřed, než to odepíšu Skutečně nevadí když je na obou stranách datový typ stejný, mockrát ti děkuji za pomoc. Problém vyřešen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Akai 1
Zdravím, mám problém.
Takže se ptám, jak přespat, lze-li, aby to z druhého zápisu pochopilo, že se jedná o float, aniž by to házelo warning, abych to mohl projet cyklem.
Link to comment
Share on other sites
8 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now