Jump to content
  • 0

pomoc [HELP] Časová oprava auta.


ExpalCZE

Dotaz

Dobrý večer, mám zde problém s časovou opravou auta. když dám příkaz /oa tak mi napíše, že lze auto opravit po 2 minutách a i po 50minutách auto nelzue opravit pls HELP

/*
Ahojte udělal jsem si pro vás vylepšené pawno pro nováčky!  :D
Ale ted k věci..
Toto pawno jsem upravil přidal sem includy atp. aby pro nováčky byla práce co nejlehčí :-)
Podrobně vám vysvětlím k čemu je třeba return 0; nebo return 1; atp.
Dále pokud chcete svoje módy/scripty dávat v souboru .pwn třeba na uloz.to tak by jste měli mýt svůj podpis a různé originální věci.
Podpis může vypadat třeba takto:


                                                                 *******************************
                                                                 *      H3nr1 s.r.o ®          *
                                                                 *    Skype: sebek2161         *
                                                                 *  e-mail: [email protected]   *
                                                                 * Web: epiccraft.fakaheda.eu  *
                                                                 *******************************

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Měli by jste znát třeba i to že pawno není program ale scriptovací jazyk něco jako LUA

Pawno ====> Scriptovací jazyk
Pawn  ====> Výroba GM/FS (Gamemodu a FilterScriptu)

A ještě když napíšete třeba //define tak to pawno nečte vše co je za // jako kdyby nebylo !!!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Okey konec keců a jde se na pawnení.
PS:Celý zelený text smaž (nemusíš) ale bute to přehlednější
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
*/
//Include
#include <a_samp>                         // Postupem času si doplníte ostatní includy...
/////////Konec includu/////////////////////////// #pragma je dost důležitá !
//Define
/*
Pomocí #define se nastavují třeba barvy např. #define Zelena 0x21DD00FF
*/
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x29ff06AA
#define BARVA_SEDA 0xAFAFAFAA
#define BARVA_BILA 0xEFEFF7AA
#define GREEN 0x21DD00FF
#define ORANGE 0xF97804FF
#define AdminColor 0xE60000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define color_LPink 0xFFA2FFAA
#define color_DBlue 0x00009CAA
#define color_DGrey 0x8C8C8CAA                                        // Časem si postupně přidáte různé definice :-)
#define color_LGreen 0x14EB00AA
#define color_LBlue 0x00FAFFAA
#define color_LYellow 0xF3FF01AA
#define color_DYellow 0xBDC601AA
#define color_HDRed 0x7D0000AA
#define color_LRed 0xFF0000AA
#define color_DRed 0xC00000AA
#define color_HDBlue 0x000060AA
#define color_Metal 0x777777AA
#define color_HDGreen 0x009669AA
#define color_Purple 0x6A0C62AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_CERNA 0x000000
#define COLOR_NAMORNICKA 0x000080
#define COLOR_TMAVE_MODRA 0x00008b
#define COLOR_STREDNE_MODRA 0x0000cd
#define COLOR_MODRA 0x0000ff
#define COLOR_TMAVE_ZELENA 0x006400
#define COLOR_ZELENA 0x008000
#define COLOR_CIRKOVA_MODR 0x008080
#define COLOR_TMAVA_MODROZELENA 0x008b8b
#define COLOR_HLUBOCE_BLANKYTNE_MODRA 0xbfff
#define COLOR_TMAVE_TYRKYSOVA 0x00ced1
#define COLOR_STREDNE_JARNI_ZELENA 0x00fa9a
#define COLOR_CITRUSOVA 0x00ff00
#define COLOR_VODOVA 0x00ffff
#define COLOR_MODROZELENA 0x00ffff
#define COLOR_PULNOCNI_MODRA 0x191970
#define COLOR_REKLAMNI_MODRA 0x1e90ff
#define COLOR_SVETLE_MORSKA_ZELENA 0x20b2aa
#define COLOR_LESNI_ZELENA 0x228b22
#define COLOR_MORSKA_ZELENA 0x2e8b57
#define COLOR_TMAVA_BRIDLICOVA_SED 0x2f4f4f
#define COLOR_CITRUSOVA_ZELENA 0x32cd32
#define COLOR_STREDNE_MORSKA_ZELENA 0x3cb371
#define COLOR_TYRKYSOVA 0x40e0d0
#define COLOR_KRALOVSKA_MODR 0x4169e1
#define COLOR_OCELOVA_MODR 0x4682b4
#define COLOR_TMAVA_BRIDLICOVA_MODR 0x483d8b
#define COLOR_STREDNE_TYRKYSOVA 0x48d1cc
#define COLOR_MODR_INDIGO 0x4b0082
#define COLOR_TMAVA_OLIVOVE_ZELENA 0x556b2f
#define COLOR_KADETNI_MODRA 0x5f9ea0
#define COLOR_CHRPOVA_MODR 0x6495ed
#define COLOR_STREDNE_MORSKA_MODR 0x66cdaa
#define COLOR_MATNE_SEDA 0x696969
#define COLOR_BRIDLICOVA_MODR 0x6a5acd
#define COLOR_OLIVOVA_SED 0x6b8e23
#define COLOR_SVETLE_BRIDLICOVA_SED 0x778899
#define COLOR_STREDNE_BRIDLICOVA_MODR 0x7b68ee
#define COLOR_TRAVOVE_ZELENA 0x7cfc00
#define COLOR_SVETLE_ZELENA_KARTOUZA 0x7fff00
#define COLOR_VODOVA_MORSKA 0x7fffd4
#define COLOR_KASTANOVA 0x800000
#define COLOR_PURPUROVA 0x800080
#define COLOR_OLIVOVA 0x808000
#define COLOR_BLANKYTNE_MODRA 0x87ceeb
#define COLOR_SVETLE_BLANKYTNE_MODRA 0x87cefa
#define COLOR_MODROFIALKOVA 0x8A2be2
// A ted to důležité !! nadefinování dcmd bez kterého se nikdo neobejde složí hlavně k napawnění příkazů !
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
////////////////Konec define//////////////////////////////
//New
/*
Pozor když přidáte new hodí vám to warning symbol is never used: (přidaný new)
A ten nezmizí dokud ho někde nepoužijete! To si musíte zapamatovat
*/
new oauto[150];
forward oprav(playerid);

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp(cmdtext, "/oa", true)==0)
	{
	    if(!oauto[playerid])    return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}]{ff0000}Auto lze opravit po 2 minutách.");
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
			RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
			oauto[playerid] = 1;
			SetTimerEx("oprav", 2*60000, false, "i", playerid);
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {00ff00}Opravili{ffffff} jsme ti auto!");
  }
		else
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {ff0000}Nejsi ve vozidle!");
		}
		return 1;
	}
	if (strcmp(cmdtext, "/opravauto", true)==0)
	{
		if(!oauto[playerid])    return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}]{ff0000}Auto lze opravit po 2 minutách.");
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
			RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
			oauto[playerid] = 1;
			SetTimerEx("oprav", 2*60000, false, "i", playerid);
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {00ff00}Opravili{ffffff} jsme ti auto!");
		}
		else
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {ff0000}Nejsi ve vozidle!");
		}
		return 1;
	}
	return 0;
}

public oprav(playerid)
{
	oauto[playerid] = 0;
}

Nevíte, v čem je chyba prosím?

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
#include <a_samp>                         // Postupem času si doplníte ostatní includy...
/////////Konec includu/////////////////////////// #pragma je dost důležitá !
//Define
/*
Pomocí #define se nastavují třeba barvy např. #define Zelena 0x21DD00FF
*/
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x29ff06AA
#define BARVA_SEDA 0xAFAFAFAA
#define BARVA_BILA 0xEFEFF7AA
#define GREEN 0x21DD00FF
#define ORANGE 0xF97804FF
#define AdminColor 0xE60000FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define color_LPink 0xFFA2FFAA
#define color_DBlue 0x00009CAA
#define color_DGrey 0x8C8C8CAA                                        // Časem si postupně přidáte různé definice :-)
#define color_LGreen 0x14EB00AA
#define color_LBlue 0x00FAFFAA
#define color_LYellow 0xF3FF01AA
#define color_DYellow 0xBDC601AA
#define color_HDRed 0x7D0000AA
#define color_LRed 0xFF0000AA
#define color_DRed 0xC00000AA
#define color_HDBlue 0x000060AA
#define color_Metal 0x777777AA
#define color_HDGreen 0x009669AA
#define color_Purple 0x6A0C62AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_CERNA 0x000000
#define COLOR_NAMORNICKA 0x000080
#define COLOR_TMAVE_MODRA 0x00008b
#define COLOR_STREDNE_MODRA 0x0000cd
#define COLOR_MODRA 0x0000ff
#define COLOR_TMAVE_ZELENA 0x006400
#define COLOR_ZELENA 0x008000
#define COLOR_CIRKOVA_MODR 0x008080
#define COLOR_TMAVA_MODROZELENA 0x008b8b
#define COLOR_HLUBOCE_BLANKYTNE_MODRA 0xbfff
#define COLOR_TMAVE_TYRKYSOVA 0x00ced1
#define COLOR_STREDNE_JARNI_ZELENA 0x00fa9a
#define COLOR_CITRUSOVA 0x00ff00
#define COLOR_VODOVA 0x00ffff
#define COLOR_MODROZELENA 0x00ffff
#define COLOR_PULNOCNI_MODRA 0x191970
#define COLOR_REKLAMNI_MODRA 0x1e90ff
#define COLOR_SVETLE_MORSKA_ZELENA 0x20b2aa
#define COLOR_LESNI_ZELENA 0x228b22
#define COLOR_MORSKA_ZELENA 0x2e8b57
#define COLOR_TMAVA_BRIDLICOVA_SED 0x2f4f4f
#define COLOR_CITRUSOVA_ZELENA 0x32cd32
#define COLOR_STREDNE_MORSKA_ZELENA 0x3cb371
#define COLOR_TYRKYSOVA 0x40e0d0
#define COLOR_KRALOVSKA_MODR 0x4169e1
#define COLOR_OCELOVA_MODR 0x4682b4
#define COLOR_TMAVA_BRIDLICOVA_MODR 0x483d8b
#define COLOR_STREDNE_TYRKYSOVA 0x48d1cc
#define COLOR_MODR_INDIGO 0x4b0082
#define COLOR_TMAVA_OLIVOVE_ZELENA 0x556b2f
#define COLOR_KADETNI_MODRA 0x5f9ea0
#define COLOR_CHRPOVA_MODR 0x6495ed
#define COLOR_STREDNE_MORSKA_MODR 0x66cdaa
#define COLOR_MATNE_SEDA 0x696969
#define COLOR_BRIDLICOVA_MODR 0x6a5acd
#define COLOR_OLIVOVA_SED 0x6b8e23
#define COLOR_SVETLE_BRIDLICOVA_SED 0x778899
#define COLOR_STREDNE_BRIDLICOVA_MODR 0x7b68ee
#define COLOR_TRAVOVE_ZELENA 0x7cfc00
#define COLOR_SVETLE_ZELENA_KARTOUZA 0x7fff00
#define COLOR_VODOVA_MORSKA 0x7fffd4
#define COLOR_KASTANOVA 0x800000
#define COLOR_PURPUROVA 0x800080
#define COLOR_OLIVOVA 0x808000
#define COLOR_BLANKYTNE_MODRA 0x87ceeb
#define COLOR_SVETLE_BLANKYTNE_MODRA 0x87cefa
#define COLOR_MODROFIALKOVA 0x8A2be2
// A ted to důležité !! nadefinování dcmd bez kterého se nikdo neobejde složí hlavně k napawnění příkazů !
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, "")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
////////////////Konec define//////////////////////////////
//New
/*
Pozor když přidáte new hodí vám to warning symbol is never used: (přidaný new)
A ten nezmizí dokud ho někde nepoužijete! To si musíte zapamatovat
*/
new oauto[150];
forward oprav(playerid);

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp(cmdtext, "/oa", true)==0)
	{
	    if(oauto[playerid])    return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}]{ff0000}Auto lze opravit po 2 minutách.");
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
			RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
			oauto[playerid] = true;
			SetTimerEx("oprav", 120000, false, "i", playerid);
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {00ff00}Opravili{ffffff} jsme ti auto!");
  }
		else
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {ff0000}Nejsi ve vozidle!");
		}
		return 1;
	}
	if (strcmp(cmdtext, "/opravauto", true)==0)
	{
		if(oauto[playerid])    return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}]{ff0000}Auto lze opravit po 2 minutách.");
		if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
		{
			RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
			oauto[playerid] = true;
			SetTimerEx("oprav", 2*60000, false, "i", playerid);
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {00ff00}Opravili{ffffff} jsme ti auto!");
		}
		else
		{
			SendClientMessage(playerid, COLOR_CERNA, "{ffffff}[{00ff00}ProGame.6f.sk{ffffff}] {ff0000}Nejsi ve vozidle!");
		}
		return 1;
	}
	return 0;
}

public oprav(playerid)
{
	oauto[playerid] = false;
}

Ak dobre čítam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...