Jump to content
  • 0

pomoc Register/Login System


swoot

Dotaz

Čaute potreboval by som poradiť ako vytvoriť vlastný Register/Login System(proste od základu)...Skype:swat4566...Viem že su tu rôzne tut na to ale nechcem nezmyselne odpisovať a ani nechápať čo píšem...

Link to comment
Share on other sites

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Stiahol a upravil som registračku do svôjho modu ale hádže mi to chyby :-(

 

Errory:

C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\PAWNO2\pawno\Untitled.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\PAWNO2\pawno\Untitled.pwn(131) : warning 215: expression has no effect
C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\PAWNO2\pawno\Untitled.pwn(131) : error 001: expected token: ";", but found "]"
C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\PAWNO2\pawno\Untitled.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Documents and Settings\Jakub\Plocha\PAWNO2\pawno\Untitled.pwn(131) : fatal error 107: too many error messages on one line
Riadky:

131:ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog

Ak tak celý KÓD:

// This is a comment

// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
 
#include <a_samp>
#include <dini> //bere funkce z knihovny dini
#include <dudb> //bere funkce z knihovny dudb
#include <dutils> //bere funkce z knihovny dutils
 
//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF  //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva
#if defined FILTERSCRIPT
#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1
enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
 
 
new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu
 
stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména
 
if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
{
if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
{
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
}
}
return pName; //odešle jméno
}
 
 
 
 
 
stock SendMessage(playerid, color, message[]) //zpráva upravená, ktratší
{
if(IsPlayerConnected(playerid)) //kontrola připojení
{
if(!IsPlayerNPC(playerid)) //pokud není NPC
{
SendClientMessage(playerid, color, message); //odešle danou pzrávu
}
}
}
 
}
print("\n--------------------------------------");
print(" Blank Filterscript by your name here");
print("--------------------------------------\n");
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
 
#else
 
main()
{
print("\n----------------------------------");
print("Real.Play1.1");
print("----------------------------------\n");
}
 
#endif
 
public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Real.Play1.1");
AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(5, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(6, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(7, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(8, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(9, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(10, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(11, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(12, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(13, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(14, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(15, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(16, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(17, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(18, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(19, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(20, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(21, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    {
if[playerid][Login] == false) // kontrola jestli neni prihlasen
{
if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován
{
new message[256]; // proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo
}
 
else // ale pokud nemá účet
{
new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
}
else // ale pokud nemá účet
{
new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
}
}
 
    SetPlayerPos(playerid, 1875.2098,1336.1964,16.9223);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1873.6270,1342.7435,16.9223);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,1875.2098,1336.1964,16.9223);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit
    SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Vytaj Na RoelPlay-Servery,RealPlay1.1");
return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen
{
dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet
Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerPos(playerid,-2034.4553,471.7131,35.1723);
return 1;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);
SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Zomrel si!");
return 1;
}
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
 
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
 
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
 
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == REG_DIALOG) //pokud je to registrační dialog
{
if(response == 1) //pokud zmáčkne první tlačítko OK
{
if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo
{
SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
}
else //ppokud zadal heslo
{
if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat
{
new message[256]; // proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog
}
}
}
 
else if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog
{
if(response == 1) //pokud zmáčkne první tlačítko
{
if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit
{
//zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.
 
GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")-GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze
 
//sem davejte veci ktere chcete nacist!
 
 
 
Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen
 
new message[256]; //proměnná na uložení zprávy
format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem
SendMessage(playerid, B_ZELE, message); //odeslání zprávy
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Mel by jsi si zaridit obcansky prukaz."); //informace při přihlášení
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Bez neho si nic neporidis, ani se nezamestnas."); //informace při přihlášení
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /commads pro seznam prikazu."); //informace při přihlášení
SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /help pokud neco nevis."); //informace při přihlášení
}
else // pokud dal špatné heslo
{
SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog
}
}
else //pokud zmáčkne talčítko Konec
{
SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci
new message[256]; //proměnná pro zprávu
format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva
ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou
}
}
}
return 1;
}
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

  • 0
/*=======================RADY A ODKAZY PRE TEBA:================================
	1) TABUJ - cez tabulátor, budeš to mať prehľadnejšie a nebude sa ti stávať to,
	   čo teraz, že si mal úplne rozhádzané zátvorky a zátvorky na ukončenie si
	   mal tam, kde ani nebolo čo ukončovať a ešte tam bol aj return... WTF?

	2) Keď niekde dáš { tak na konci musí byť } ako ukončenie funkcie... samé
	   chyby so zátvorkami si tam mal proste... na toto musíš dávať pozor
	3) stock SendMessage - vymazal som ti ho... zbytočne nadefinovaný stock, ktorý
	   si mal asi len pre to, aby si nemusel vypisovať SendClientMessage =>
	   lenže keď si chceš skrátiť názov funkcie tak na to použi DEFINE a nie vytváraj
	   novú... kukni sa pod include
================================================================================
*/
#include <a_samp>
#include <dini> //bere funkce z knihovny dini
#include <dudb> //bere funkce z knihovny dudb
#include <dutils> //bere funkce z knihovny dutils



#define SCM SendClientMessage
#define SendMessage SendClientMessage
// TERAZ MOZES POUZIVAT AJ SendMessage aj len SCM


//#define
#define modra 0x4778C9
#define MODRA 0x0000BBAA
#define MODRA2 0x4682B4AA
#define MODRA3 0x4169FFAA
#define SVMODRA 0x33CCFFAA
#define ZELENA 0x008000AA
#define CYAN 0x00FFFFAA
#define TMAVACYAN 0x008B8BAA
#define BILA 0xFFFFFFAA
#define ZLUTA 0xFFFF00AA
#define HNEDA 0xA52A2AAA
#define HNEDA2 0xBC8F8FAA
#define COKOLADA 0xD2691EAA
#define CERVENA 0xFF0000AA
#define SEDA 0x808080AA
#define FIALOVA 0x800080AA
#define RUZOVA 0xFFC0CBAA
#define CHARTR 0x7FFF00AA
#define ORANZCERV 0xFF4500AA
#define ORANZOVA 0xFF8C00AA
#define NEVIDITE 0x4682B400
#define B_SEDA 0x808080FF  //seda barva
#define B_CERV 0xA40000FF //cervena barva
#define B_BILA 0xFFFFFFFF //bila barva
#define B_ZELE 0x00A400FF //zelena barva

#define REG_DIALOG 0
#define LOG_DIALOG 1

enum PLAYER_INFO// - něco jako databaze odkud bere informace proměná Informace
{
	bool:Login // pokud už enum máte stačí do něj přidat toto (bool: logická porměnná, true or false)
}

new Informace[MAX_PLAYERS][PLAYER_INFO]; // info o hráč, využívá seznam z enumu

stock Jmeno(playerid) // zjištění jména
{
	new pName[MAX_PLAYER_NAME]; //proměnná na zapsání jména

	if(IsPlayerConnected(playerid)) //pokud je hráč připojen
	{
		if(!IsPlayerNPC(playerid)) // a pokud to není NPC
		{
			GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); //zjistí jeho jméno
		}
	}
	return pName; //odešle jméno
}

main()
{
	print("\n----------------------------------");
	print("Real.Play1.1");
	print("----------------------------------\n");
}


public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
	SetGameModeText("Real.Play1.1");
	AddPlayerClass(0, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(5, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(6, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(7, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(8, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(9, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(10, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(11, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(12, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(13, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(14, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(15, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(16, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(17, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(18, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(19, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(20, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	AddPlayerClass(21, 1875.2098,1336.1964,16.9223, 0.6600, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
	return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
	return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
	if(!Informace[playerid][Login]) // kontrola jestli neni prihlasen
	{
		if(udb_Exists(Jmeno(playerid))) // pokud je zaregistrován
		{
			new message[256]; // proměnná pro zprávu
			format(message, sizeof(message), "Vitej zpatky, %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //připraví zprávu¨s parametrem do dialogu
			ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); // otevře přihlašovací dialog s kolonkou na heslo
		}
		else // ale pokud nemá účet
		{
			new message[256]; // připraví proměnnou pro zprávu
			format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // formát zprávy s parametrem
			ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); // pošle hráči registrační dialog s kolonkou pro heslo
		}
	}

    SetPlayerPos(playerid, 1875.2098,1336.1964,16.9223);
	SetPlayerCameraPos(playerid, 1873.6270,1342.7435,16.9223);
	SetPlayerCameraLookAt(playerid,1875.2098,1336.1964,16.9223);
	return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Informace[playerid][Login] = false; //nejdřív se musí přihlásit
    SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Vytaj Na RoelPlay-Servery,RealPlay1.1");
	return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    if(Informace[playerid][Login] == true) //pokud je přihlášen
	{
		dUserSetINT(Jmeno(playerid)).("Penize",GetPlayerMoney(playerid)); //zjistí peníze a uloží je to na váš účet
		Informace[playerid][Login] = false; //aby nebyl přiští hráč již přihlášen
    }
	return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerPos(playerid,-2034.4553,471.7131,35.1723);
	return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    SetPlayerPos(playerid, -2630.0396,700.8793,27.9495);
	SendClientMessage(playerid,ZELENA, "Zomrel si!");
	return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
	return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
	return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
		// Do something here
		return 1;
	}
	return 0;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
	return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
	return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
	return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
	return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
	return 1;
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
	return 1;
}

public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
	return 1;
}

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
	return 1;
}

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
	return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
	return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
	return 1;
}

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
	return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
	return 1;
}

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
	return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
	return 1;
}

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
	return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == REG_DIALOG && response) //pokud je to registrační dialog
	{
		if(strlen(inputtext) == 0) //pokud nezadá heslo
		{
			SendClientMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Moc kratke heslo!"); //napíše informaci
			new message[256]; //proměnná pro zprávu
			format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
			ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
		}
		else //ppokud zadal heslo
		{
			if (udb_Create(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se podaří zaregistrovat
			{
				new message[256]; // proměnná pro zprávu
				format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //formát zprávy s parametrem
				ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //odešle log. dialog
			}
			else
			{
				new message[256]; //proměnná pro zprávu
				format(message, sizeof(message), "Zaregistruj se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //příprava zprávy s parametrem
				ShowPlayerDialog(playerid, REG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Registrace", message, "OK", "Konec"); //odešle znova reg. dialog
			}
		}
    }

	if(dialogid == LOG_DIALOG) // pokud je to přihlašovací dialog
	{
		if(response==1)
		{
			if (udb_CheckLogin(Jmeno(playerid),inputtext)) //pokud se povede přihlásit
			{
				//zde dávejte věci které se provedou po přihlášení - nahrání peněz atp.
				GivePlayerMoney(playerid,dUserINT(Jmeno(playerid)).("Penize")-GetPlayerMoney(playerid)); //nahraje uložené peníze
				//sem davejte veci ktere chcete nacist!
				Informace[playerid][Login] = true; // že už je přihlášen
				new message[256]; //proměnná na uložení zprávy
				format(message, sizeof(message), "[ * ] Vitej ve hre %s!", Jmeno(playerid)); // zpráva s parametrem
				SendMessage(playerid, B_ZELE, message); //odeslání zprávy
				SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Mel by jsi si zaridit obcansky prukaz."); //informace při přihlášení
				SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Bez neho si nic neporidis, ani se nezamestnas."); //informace při přihlášení
				SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /commads pro seznam prikazu."); //informace při přihlášení
				SendMessage(playerid, B_BILA, "[ * ] Napis /help pokud neco nevis."); //informace při přihlášení
			}
			else // pokud dal špatné heslo
			{
				SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Spatne heslo!"); //napíše informaci
				new message[256]; //proměnná pro zprávu
				format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); //zpráva s parametrem Jmeno
				ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //pošle znova přihlašovací dialog
			}
		}
		else //pokud zmáčkne talčítko Konec
		{
			SendMessage(playerid, B_CERV, "[ ! ] Prihlaseni je povinne!"); //napíše informaci
			new message[256]; //proměnná pro zprávu
			format(message, sizeof(message), "Prihlas se %s!\n\n\nDole vypln heslo!\n\n\n", Jmeno(playerid)); // zpráva
			ShowPlayerDialog(playerid, LOG_DIALOG, DIALOG_STYLE_INPUT, "Prihlaseni", message, "OK", "Konec"); //zobrazí znova log. dialog s zprávou
		}
	}
	return 1;
}

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
	return 1;
}

Poznámka: Funkčnosť scriptu som nekontroloval, ale čo sa týka kompilácie tak je to teraz vporiadku.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...