Sanka 0 Odesláno: 12. Únor, 2014 Share Odesláno: 12. Únor, 2014 Zdravim, mam problém, udělal jsem si warp systém pomocí dialogu, ale když ve hře kliknu na listitem č. 1, odwarpuje mne to na stejný místo a napíše mi to to samé, jako když kliknu na listitem č. 0. Díky za pomoc. #include <a_samp> #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) #pragma tabsize 0 #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA public OnGameModeInit() { CreatePickup(1239,1,140.7595,-79.2612,1.5781); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(IsPlayerInSphere(playerid, 140.7595,-79.2612,1.5781,3)) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_LIST,"Exporal Airlines","San Fierro 1500$\nLos Santos 1500$","Cestuj","Zrušit"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1499) SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Nemáš dostatek financí pro odcestování do San Fierro!"); }if(GetPlayerMoney(playerid) > 1499){ SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,-1421.9365,-288.0746,14.1484); GivePlayerMoney(playerid,-1500); new string[256]; new sendername[256]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), "Hráč %s odletěl do státu San Fierro se společností Exporal Airlines.", sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string); } else if(listitem == 1) { if(GetPlayerMoney(playerid) < 1499) SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Nemáš dostatek financí pro odcestování do Los Santos!"); }if(GetPlayerMoney(playerid) > 1499){ SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,1640.0881,-2238.7280,13.4999); GivePlayerMoney(playerid,-1500); new string[256]; new sendername[256]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), "Hráč %s odletěl do státu Los Santos se společností Exporal Airlines.", sendername); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string); } } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marv 10 Odesláno: 12. Únor, 2014 Share Odesláno: 12. Únor, 2014 Neviem prečo nevyužívaš tento spôsob: public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { switch(dialogid) { case DIALOG_ID: { if(response) { switch(listitem) { case 0: { //Položka 1 return 1; } case 1: { //Položka 2 return 1; } } } return 1; } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanka 0 Odesláno: 12. Únor, 2014 Author Share Odesláno: 12. Únor, 2014 Tak díky za kritiku, ale tu jsem nežádal.. Jsem uplnej nováček v pawnu, takže myslim, že jsem celkem dobrej, že jsem udělal aspoň tohle.. A prosil jsem o pomoc a ne o kritiku.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiratesOfSamp 1 Odesláno: 12. Únor, 2014 Share Odesláno: 12. Únor, 2014 Sorry, Za tenhle komen > Wapry s dailogen nekdy bugnu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now