Jump to content

script Masaker


Marv

Recommended Posts

marvscripty.png

 

nazovscriptu.pngMasaker 1.0

vlastnosti.png

Masaker je jednoduchý script, ktorý na servery vytvára Masaker každých 30 minút.

 

popis.png
Ako som už spomínal, tak tento script je na to aby nám vytváral na servery automaticky Masaker. Masaker sa vytvorí iba ak žiadny Masaker neprebieha. Výhoda je v tom, že ak nieje na servery žiaden admin, tak Masaker sa nielen sám vytvorí, ale aj automaticky nastaví víťaza.

Príkaz pre pripojenie na Masaker je /masaker a príkaz na odchod z masakru je /mexit.

Masaker má jednoduché nastavenie ktoré môžete v kóde ľahko zmeniť. Momentálne je nastavená zbraň Motorová píla, zdravie je nastavené na 100, vesta je nastavená na 75 a výhra je nastavená na $50000.

Tento script obsahuje mapu ktorá obsahuje 241 objektov a túto mapu vytvoril Zeta_-.

Neviem či to tu už bolo alebo nie, no je to jednoduchý script a robil som to cca hodinku aj s testovaním. Nazačiatku som to robil len tak, že to zmažem, no nakoniec to bol podarený script, tak so sa ho rozhodol zverejniť.
 

chyby.png

V tejto verzii zatiaľ nebol nájdený žiadny bug. Prípadne bugy, hláste dole uvedený kontakt.

 

pripravujem.png

Momentálne nič nepripravujem nové pre tento script. Prípadne nápady/návrhy hláste na dole uvedený kontakt.

 

autor.png

Dominik 'Marv' Lisy

Prosím, zanechajte autora scriptu.

Zeta_-

Prosím, zanechajte autora mapy.

 

obrazok.png

Screen - Masaker 1.0

Screen - Map Masaker 1.0

 

downloads.png

Pawno - Masaker 1.0

Pastebin.com - DominikMarvLisy

Link to comment
Share on other sites

1.) Autorov nemusíš písať cez url, stačí ak napíšeš (member=Meno) a okrúhle zátvorky nahradíš štvorcovými.
2.) Mohol si spraviť event system ako si vravel.. Nie toto, že po jednom..
3.) Downloads nedávaj linky na pastebin tvojho účtu.. Neviem či aj tu, ale na väčšine fór je zakázané dávať nepriame odkazy. A ešte je to aj blbosť :d.
4.) Coming up - ty už fakt nemáš čo robiť, že takéto veci píšeš :d.
5.) Bugs - tiež neviem na čo to tam píšeš... Keby bol bug, oprav ho.. :d
6.) Kód:


1.) Na čo tam dávaš define filterscript?
2.) #include sscanf2.pwn ... -> Milous ma poučil - dík.
3.) Zdravie, vesta sú desatinné čísla, nie celé... Máš zle nadefinované premenné.
4.) String na 128 políčok pri písaní výhernej správy.
5.) Switch tam máš nejako divne odriadkovaný, odmedzerovaný a odtabovaný :d. (Ale to nie je chyba :d )
6.) Zasa tá tvoja matika... :d Píšeš že tridsať minút, ale v skripte je iné číslo.
7.) Ten odkaz na OnFSInit :o. To také titulky nie su ani vo filme Titanic, nie to vo FS :d.

 

4/5 - jednoduché, zbytočné, ale celkom dobre spravené.

Edited by Tango
Link to comment
Share on other sites

includovať sa dá dvomi spôsobmi:

  1. #include <nazov>  // načíta include zo zložky "include" v adresári "pawno"
  2. #include "../iny_adresar/nazov.txt"  // načíta include zo zložky v ktorej sa nachádza samotný skript, alebo môžeš uviesť presnú cestu
     

Edit: samotné úvodzovky a zobáčiky ("" <>) sa písať nemusia, ale vyzerá to prehľadnejšie..

Edited by milous22
Link to comment
Share on other sites

 

includovať sa dá dvomi spôsobmi:

  1. #include <nazov>  // načíta include zo zložky "include" v adresári "pawno"
  2. #include "../iny_adresar/nazov.txt"  // načíta include zo zložky v ktorej sa nachádza samotný skript, môže sa používať aj tvar bez úvodzoviek

 

a nebo jen #include nazev tydle znaky <> nejsou potřeba

Link to comment
Share on other sites

myslím že to fungovať nebude a hádam že si to testoval ty sám pod id 0? prečo používaš namiesto playerid mHrac? ked defaultná hodnota mHrac je 0 a nikomu inému to nepôjde (netestoval som to a podľa kódu to tak vyzerá ...)

 

len poznámka, ak mi to vieš vysvetliť, ok :d hráčovi s väčším id ako 0, to je 1, 2 .. to nepôjde ..

Link to comment
Share on other sites

myslím že to fungovať nebude a hádam že si to testoval ty sám pod id 0? prečo používaš namiesto playerid mHrac? ked defaultná hodnota mHrac je 0 a nikomu inému to nepôjde (netestoval som to a podľa kódu to tak vyzerá ...)

 

len poznámka, ak mi to vieš vysvetliť, ok :d hráčovi s väčším id ako 0, to je 1, 2 .. to nepôjde .

Hadáš spravne eHrac je default 0 takže hráč s ID 0 se to vždy u nej vyvolá . . . ale kdyby tam dal např eHrač = killerid; tak už by to bylo jinak ;) ale prý mu to funguje takže nevím 

Link to comment
Share on other sites

Iba na id 0 a nikto tam nebol co? Treba to opravit inak ten fs nema zmysel

 

//da sa to aj tak, ze do onplayercoonext sa da eHrac = playerid; a netreba nic menit myslim :d pawnu sa venujem ako zabavne :d nie profesionalne takze dufam ze som to dobre napisal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...