Marv 10 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Masaker 1.0 Masaker je jednoduchý script, ktorý na servery vytvára Masaker každých 30 minút. Ako som už spomínal, tak tento script je na to aby nám vytváral na servery automaticky Masaker. Masaker sa vytvorí iba ak žiadny Masaker neprebieha. Výhoda je v tom, že ak nieje na servery žiaden admin, tak Masaker sa nielen sám vytvorí, ale aj automaticky nastaví víťaza. Príkaz pre pripojenie na Masaker je /masaker a príkaz na odchod z masakru je /mexit. Masaker má jednoduché nastavenie ktoré môžete v kóde ľahko zmeniť. Momentálne je nastavená zbraň Motorová píla, zdravie je nastavené na 100, vesta je nastavená na 75 a výhra je nastavená na $50000. Tento script obsahuje mapu ktorá obsahuje 241 objektov a túto mapu vytvoril Zeta_-. Neviem či to tu už bolo alebo nie, no je to jednoduchý script a robil som to cca hodinku aj s testovaním. Nazačiatku som to robil len tak, že to zmažem, no nakoniec to bol podarený script, tak so sa ho rozhodol zverejniť. V tejto verzii zatiaľ nebol nájdený žiadny bug. Prípadne bugy, hláste dole uvedený kontakt. Momentálne nič nepripravujem nové pre tento script. Prípadne nápady/návrhy hláste na dole uvedený kontakt. Dominik 'Marv' Lisy Prosím, zanechajte autora scriptu. Zeta_- Prosím, zanechajte autora mapy. Screen - Masaker 1.0 Screen - Map Masaker 1.0 Pawno - Masaker 1.0 Pastebin.com - DominikMarvLisy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanga 131 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 (upraveno) 1.) Autorov nemusíš písať cez url, stačí ak napíšeš (member=Meno) a okrúhle zátvorky nahradíš štvorcovými.2.) Mohol si spraviť event system ako si vravel.. Nie toto, že po jednom..3.) Downloads nedávaj linky na pastebin tvojho účtu.. Neviem či aj tu, ale na väčšine fór je zakázané dávať nepriame odkazy. A ešte je to aj blbosť .4.) Coming up - ty už fakt nemáš čo robiť, že takéto veci píšeš .5.) Bugs - tiež neviem na čo to tam píšeš... Keby bol bug, oprav ho.. 6.) Kód: 1.) Na čo tam dávaš define filterscript?2.) #include sscanf2.pwn ... -> Milous ma poučil - dík.3.) Zdravie, vesta sú desatinné čísla, nie celé... Máš zle nadefinované premenné.4.) String na 128 políčok pri písaní výhernej správy.5.) Switch tam máš nejako divne odriadkovaný, odmedzerovaný a odtabovaný . (Ale to nie je chyba )6.) Zasa tá tvoja matika... Píšeš že tridsať minút, ale v skripte je iné číslo.7.) Ten odkaz na OnFSInit . To také titulky nie su ani vo filme Titanic, nie to vo FS . 4/5 - jednoduché, zbytočné, ale celkom dobre spravené. Edited 11. Prosinec, 2013 by Tango Link to comment Share on other sites More sharing options...
milous22 14 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 (upraveno) includovať sa dá dvomi spôsobmi: #include <nazov> // načíta include zo zložky "include" v adresári "pawno" #include "../iny_adresar/nazov.txt" // načíta include zo zložky v ktorej sa nachádza samotný skript, alebo môžeš uviesť presnú cestu Edit: samotné úvodzovky a zobáčiky ("" <>) sa písať nemusia, ale vyzerá to prehľadnejšie.. Edited 11. Prosinec, 2013 by milous22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amenadiel 286 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 includovať sa dá dvomi spôsobmi: #include <nazov> // načíta include zo zložky "include" v adresári "pawno" #include "../iny_adresar/nazov.txt" // načíta include zo zložky v ktorej sa nachádza samotný skript, môže sa používať aj tvar bez úvodzoviek a nebo jen #include nazev tydle znaky <> nejsou potřeba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthom 6 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 myslím že to fungovať nebude a hádam že si to testoval ty sám pod id 0? prečo používaš namiesto playerid mHrac? ked defaultná hodnota mHrac je 0 a nikomu inému to nepôjde (netestoval som to a podľa kódu to tak vyzerá ...) len poznámka, ak mi to vieš vysvetliť, ok hráčovi s väčším id ako 0, to je 1, 2 .. to nepôjde .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amenadiel 286 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 myslím že to fungovať nebude a hádam že si to testoval ty sám pod id 0? prečo používaš namiesto playerid mHrac? ked defaultná hodnota mHrac je 0 a nikomu inému to nepôjde (netestoval som to a podľa kódu to tak vyzerá ...) len poznámka, ak mi to vieš vysvetliť, ok hráčovi s väčším id ako 0, to je 1, 2 .. to nepôjde . Hadáš spravne eHrac je default 0 takže hráč s ID 0 se to vždy u nej vyvolá . . . ale kdyby tam dal např eHrač = killerid; tak už by to bylo jinak ale prý mu to funguje takže nevím Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marv 10 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Author Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Nudil som sa, testoval som to funguvalo to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthom 6 Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 11. Prosinec, 2013 Iba na id 0 a nikto tam nebol co? Treba to opravit inak ten fs nema zmysel //da sa to aj tak, ze do onplayercoonext sa da eHrac = playerid; a netreba nic menit myslim pawnu sa venujem ako zabavne nie profesionalne takze dufam ze som to dobre napisal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweet 7 Odesláno: 12. Prosinec, 2013 Share Odesláno: 12. Prosinec, 2013 Marv - prostě smaž mHrac a všude to nahraď playerid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now