Jump to content
  • 0

pomoc Vykreslování objectu


Pepe16

Dotaz

Ahoj mam problém , stím že se mi dlouho vykreslují objekty , používám  Streamer Plugin v2.6.1 od Incognita a stavím budovu , ale na jednom konci nevidim  na druhej vidim skrz objecty a to se mi nelíbí jak nastavim vykreslování tak abych videl až na konec budovy hosting mam na FH takže jsi myslim že mam dobrý hosting

Díky moc za všechny rady

Link to comment
Share on other sites

19 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Jednoducho, zmeníš parameter v:

 

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, totozmeníš);
Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

Jednoducho, zmeníš parameter v:

CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, totozmeníš);

Takhle to mam v kodu a žádný rozdíl :/

CreateDynamicObject(970, 1762.76, -1860.87, 13.13,   0.00, 0.00, 0.00, -1,  -1, -1, 600.0);
Link to comment
Share on other sites

  • 0

lebo viac ako 1000 objektov sa ti aj tak nezobrazí a to môžeš mať akýkoľvek streamer(na strane serveru), musíš zmeniť poradie objektov tak, aby sa tie podstatné zmestili do ID 1000 a až potom daj malé, detailné (samozrejme s malou vykresľovacou vzdialenosťou)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

lebo viac ako 1000 objektov sa ti aj tak nezobrazí a to môžeš mať akýkoľvek streamer(na strane serveru), musíš zmeniť poradie objektov tak, aby sa tie podstatné zmestili do ID 1000 a až potom daj malé, detailné (samozrejme s malou vykresľovacou vzdialenosťou)

Takže mam dat

stenu třeba takhle

CreateDynamicObject(970, 1762.76, -1860.87, 13.13,   0.00, 0.00, 0.00, -1,  -1, -1, 600.0);

a malý sračky jako telefon kitky atd.

CreateDynamicObject(970, 1762.76, -1860.87, 13.13,   0.00, 0.00, 0.00);

zas jen takhle ? nebo mi to prosím vysvětli

Link to comment
Share on other sites

  • 0

áno, všetky podstatne viditeľné objekty, steny, dvere, okná.. daj na väčšiu vzdialenosť a detaily ako kvety, papiere.. napr. na 20m a stoličky, stoly, atď napr. na 50m, všetko záleží od toho aký veľký je ten priestor a aké je rozloženie.

Napríklad, ak je to dlhá chodba s miestnostiami po stranách, do ktorých vojdeš cez dvere, tak steny, dvere okná atď ktoré tvoria chodbu musíš dať na najväčšiu vzialenosť zobrazenia, ale steny a ostatok, ktoré tvoria už samotné miestnosti ti stačia na vzdialenosť miestnosti, nakoľko cez dvere aj tak nebude vidno či za nimi niečo je, alebo nie je nastreamované... ale vždy pamätaj - zobraziť sa ti môže vždy iba max. 1000 objektov

Link to comment
Share on other sites

  • 0

áno, všetky podstatne viditeľné objekty, steny, dvere, okná.. daj na väčšiu vzdialenosť a detaily ako kvety, papiere.. napr. na 20m a stoličky, stoly, atď napr. na 50m, všetko záleží od toho aký veľký je ten priestor a aké je rozloženie.

Napríklad, ak je to dlhá chodba s miestnostiami po stranách, do ktorých vojdeš cez dvere, tak steny, dvere okná atď ktoré tvoria chodbu musíš dať na najväčšiu vzialenosť zobrazenia, ale steny a ostatok, ktoré tvoria už samotné miestnosti ti stačia na vzdialenosť miestnosti, nakoľko cez dvere aj tak nebude vidno či za nimi niečo je, alebo nie je nastreamované... ale vždy pamätaj - zobraziť sa ti môže vždy iba max. 1000 objektov

ano pochopil jsëm díky budu si hrat no , jen jsem potřeboval  vědet jestli to psat tak jak jsme již naznačil nahoře , a ještě bych se zeptal na kolik tak mam dat ano mam chodbu a potřebuju vidte nakonec chodby co je za dveřma nepotřebuju videt stačí až v tý místnosti , ale že nevidim na koenc místnosti mě deprimuje :d , a vážhě stačí tak jak jsme to navrhnul

Tak jsme nato koukla znova a ta budova má jen 1020 obj a podle toho co jsi psal by se to mělo vykreslit v pořádku ,ne ? Tak ještě je možnost že mam vážně blbe nastavený streamer

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

for (new o, s = Streamer_GetUpperBound(STREAMER_TYPE_OBJECT); o != s; o++)
{
    if (IsValidDynamicObject(o))
    {
        new Float: distance;
        Streamer_GetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, o, E_STREAMER_STREAM_DISTANCE, distance);
        Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, o, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, distance);
    }
}

 

Ak chceš aby ti správne vykresľovali objekty (0.3x) tak toto daj do OnGameModeInit a potom ti už vykresľovanie pôjde pekne :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
for (new o, s = Streamer_GetUpperBound(STREAMER_TYPE_OBJECT); o != s; o++)
{
    if (IsValidDynamicObject(o))
    {
        new Float: distance;
        Streamer_GetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, o, E_STREAMER_STREAM_DISTANCE, distance);
        Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, o, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, distance);
    }
}

Ak chceš aby ti správne vykresľovali objekty (0.3x) tak toto daj do OnGameModeInit a potom ti už vykresľovanie pôjde pekne :)

 

 

A místo distance mam dat jakej chci to můžu kolik chci ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ne, vytvoríš si objekty. Niekde pod tie objekty (do ongamemodeinit) dáš toto čo som písal hore a potom..

CreateDynamicObject(970, 1762.76, -1860.87, 13.13, 0.00, 0.00, 0.00, -1, -1, -1, Sem dáš to distance koľko chceš);

Keď som ja toto čo som ti písal o príspevok vyššie nemal, tak mi to nevykresľovalo správne keď som zadal distance vyššie ako 500.0 .

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ne, vytvoríš si objekty. Niekde pod tie objekty (do ongamemodeinit) dáš toto čo som písal hore a potom..

CreateDynamicObject(970, 1762.76, -1860.87, 13.13, 0.00, 0.00, 0.00, -1, -1, -1, Sem dáš to distance koľko chceš);

Keď som ja toto čo som ti písal o príspevok vyššie nemal, tak mi to nevykresľovalo správne keď som zadal distance vyššie ako 500.0 .

 

 

Abych ti rozuměl takže když dám víc jak 500.0 tak to nevykresluje správně ? do 500.0 jo

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Toto čo som ti písal... ak si to dáš do módu tak ti bude vykreslovať správne všetky vzdialenosti (aj väčšie ako 500.0)

mam to hned v gamemodel.

a pod tim obj. a v distan mam 3000 ale furt nevidim tam kam chci

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Najprv musia byť objekty a až pod objektami ten "script"

 

tak mam teda obj a před koncem mam ten "script" a furt stejnej výsledek , nemůžet zato že tam mam toto ?

  	Streamer_VisibleItems (STREAMER_TYPE_OBJECT, 5000);

To mi totiž hodně pomohlo vidim diky tomu víc obj.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...