Jump to content

script Rules Systém


_CloudeR

Recommended Posts

Predstavujem Vám môj script/include Rules System.

 

Je to systém, v ktorom si môžete In-Game meniť pravidlá, ktoré sa ukladajú do súboru.

Okrem pravidiel sa dá In-Game meniť aj začiatočná a koncová veta.

 

! Všetko cez 1 ID dialógu !

 

Príkazy:

• /rules - zobrazí pravidlá

• /setrules - nastavenie pravidiel

 

Vyžaduje:

a ) Include dini.inc (súčasťou .rar -u)

b ) Vlastný mód v .pwn

 

Použitie:

1. Inštalácia

- súbor rules.inc vložte do .../pawno/include/

- otvorte váš mód v .pwn

- medzi include si dajte

#include <rules>

- do OnGameModeInit vložte

Rule:OnGameModeInit();

- do OnPlayerCommandText vložte

dcmd(rules,5,cmdtext);
dcmd(setrules,8,cmdtext);

- do OnDialogResponse vložte

Rule:OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]);

 

2. Nastavenia:

- Aby sa Vám ľahšie prispôsoboval tento include, určité nastavenia som spravil cez makrá.

 

• ID dialógu: na riadku 74 si môžte zmeniť ID dialógu, pokiaľ už máte toto ID použité na niečo iné

• Maximálny počet pravidiel: na riadku 75 si môžte zmeniť maximálny počet pravidiel.

POZOR: kvôli defaultným pravidlám je nutné, aby maximálny počet bol nastavený aspoň na 4

• Maximálne dĺžky pravidiel, začiatočnej a koncovej vety: na riadkoch 76,77 a 78 si môžte zmeniť veľkosť stringu.

POZOR: pokiaľ neviete, o čo sa jedná, nemeňte to!

• Podmienka: na riadku 79 sa nachádza podmienka na použitie príkazu /setrules. Pokiaľ máte vlastný admin script a

chcete, aby to mohli používať aj admini, čo nemajú RCON, tak jednoducho zmeňte IsPlayerAdmin(playerid) na

vašu vlastnú podmienku (napr. AdminLevel[playerid] < 4 )

• Správa: na riadku 80 sa nachádza správa, ktorá sa hráčovi vypíše hráčovi, pokiaľ nespĺňa vyššie spomínanú podmienku

• Caption - hlavička dialógu: na riadku 81 sa nachádza text, ktorý sa zobrazí hráčovi v hlavičke dialógu

• Súbor: na riadku 82 sa nachádza prednastavený súbor, do ktorého sa zapisujú pravidlá.

 

3. Kompilácia

- Skompilujte svoj mód

 

4. Pri spustení

- Pri spustení Vám automaticky vytvorí súbor, do ktorého vám zapíše defaultné hodnoty

- Pokiaľ ich chcete zmeniť, v hre zadajte /setrules --> Zmeniť začiatočnú vetu /alebo/ Zmeniť jednotlivé pravidlá /alebo/ Zmeniť koncovú vetu

- Po zmenení ich uložíte do súboru pomocou /setrules --> Uložiť pravidlá

- Ak chcete pravidlo zrušiť, zadajte /setrules --> Zmeniť jednotlivé pravidlá --> dané pravidlo a napíšte NULL

 

Download: http://pawno.cz/file...6-rules-system/

 

Download + : http://pastebin.com/NWKnQv89

 

Obrázky:

http://www.ulozisko.sk/624756/1_3.png

http://www.ulozisko.sk/624761/2.png

http://www.ulozisko.sk/624770/3.png

http://www.ulozisko.sk/624766/4.png

http://www.ulozisko.sk/624760/5.png

http://www.ulozisko.sk/624755/6.png

http://www.ulozisko.sk/624767/7.png

http://www.ulozisko.sk/624757/8.png

http://www.ulozisko.sk/624762/9.png

http://www.ulozisko.sk/624768/10.png

http://www.ulozisko.sk/624764/11.png

http://www.ulozisko.sk/624759/12.png

http://www.ulozisko.sk/624765/13.png

http://www.ulozisko.sk/624769/14.png

http://www.ulozisko.sk/624758/15.png

http://www.ulozisko.sk/624763/16.png

Link to comment
Share on other sites

Hľadal som a nič podobné som tu nevidel.

 

Btw: Pokiaľ myslíš toto http://pawno.cz/topic/46607-pravidla-10/ , tak medzi tým a mojím je ohromný rozdiel.

 

A ešte sa ťa niečo opýtam, stiahol si si to vôbec, keď už to hodnotíš, či to hodnotíš podľa toho, že "už to tu je" ? Pretože pokiaľ si si to nestiahol, nepozrel si kód, tak tvoje hodnotenie je absolútne bezvýznamné.

Link to comment
Share on other sites

0/10. Keby to bol nejaký poriadny HS script ale pravidlá si vie každý spraviť sám a nepotrebuje nato nič len príkaz a ShowPlayerDialog. Načo to budem ešte viac rozširovať, keď to môžem urobiť jednoducho?

 

Rule:OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]);

 

Nepochopil som.

Link to comment
Share on other sites

0/10. Keby to bol nejaký poriadny HS script ale pravidlá si vie každý spraviť sám a nepotrebuje nato nič len príkaz a ShowPlayerDialog. Načo to budem ešte viac rozširovať, keď to môžem urobiť jednoducho?

 

Rule:OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]);

 

Nepochopil som.

 

Možno ti to pripadá zbytočné, ale keď nemáš možnosť meniť to InGame a spravíš nejakú malú chybičku (napr. ti bude chýbať dĺžeň a pod.), tak musíš mód znovu kompilovať, uploadovať na server a server následne reštartovať, avšak s týmto si to môžeš zmeniť InGame do 20 sekúnd (ak už teda si na serveri pripojený, ak nie tak 10 sekúnd naviac).

 

A čo sa týka toho Rule:OnDialogResponse, tak to vyvolá public v include. Rule: je vlastne Rule_ (#define Rule: Rule_), kľudne by to mohlo byť aj RuleOnDialogResponse (prípadne by sa to mohlo volať úplne inak), v skratke je to "podkategória" OnDialogResponse, aby sa všetko, čo je v Rule:OnDialogResponse nemuselo dávať do OnDialogResponse :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...