Jump to content
  • 0

pomoc [Help] Spawn 4 hráču v jednom autě + vytvoření vozidla.


rEf

Dotaz

Ahojte potřebuji se zeptat jak by se dal co nejjednodušeji udělat systém který by fungoval tak že by byli dva tými což si dokážu udělat ale aby v případě vstoupení do týmu číslo jedna se vytvořilo vozidlo na určené pozici a spawnul se hráč jako řidič ostatní by se pak spawnuli do vozidla v případě že by tam byli již 4 vytvořilo by se další vozidlo kam by se spawnuli ostatní hráči a to samé i u týmu číslo 2. Děkuji.

Link to comment
Share on other sites

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

vytvoření to máš lehké CreateVehicle

malinko horší to bude s kontrolováním zaplnění vozidla

do auta je dáš jednoduše PutPlayerInVehicle

ale kontrola jestly je třeba už obsazený třeba řidič to je trochu složitější ja bych to dělal nějak s proměnnýma

Link to comment
Share on other sites

  • 0

new InCar[MAX_VEHICLES];

 

Enter.. bo kam to chceš

 

new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);

InCar[vehid] ++; ( po jednom hráči.. )

 

if(InCar[vehid] == 4)

{

return 1;

}

 

?? :) Bo jsem to špatně pochopil ? :d Bo to mám špatně ? :d

 

Ještě to createvehicle si někam prdni mno :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

new InCar[MAX_VEHICLES];

 

Enter.. bo kam to chceš

 

new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);

InCar[vehid] ++; ( po jednom hráči.. )

 

if(InCar[vehid] == 4)

{

return 1;

}

 

?? :) Bo jsem to špatně pochopil ? :d Bo to mám špatně ? :d

 

Ještě to createvehicle si někam prdni mno :d

bych to udělal trošku jinak ale tak nějak by to taky šlo

proč to dělat jednoduše když to jde složitě že? :d

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Možná že stoho co psal Rohlikar by se dalo něco udělat. Ale furt budu rád za každou radu.

 

Hele pomužete mi někdo? Udělal jsem si new CarID = 536; // Základní automobil. new auto[MAX_PLAYERS]; // Podmínka pro vozidlo. Do OnPlayerSpawn k týmum sem si dal auto[playerid] = CreateVehicle(CarID, -1217.5057, -184.9485, 14.1484, 0, 0, 0, 0); PutPlayerInVehicle(playerid, auto[playerid], 0); každý tým má jiné souřadnice teamy jsou dva no a do OnPlayerStateChange sem si dal aby nemohli opustit auto if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER){

PutPlayerInVehicle(playerid,auto[playerid],0);

} jenže to mam nejspíš k ničemu nebot se to furt buguje. Pomužete mi to udělat funkční?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...