Zdravím jelikož se nudím tak zkouším dělat brigády ...
Udělal jsem to a když kliknu na první tak začnu dělat na hřišti a pak mě to přesune další CheckPoint na druhou brigády tedy Sekaní Trávníku nechápu včem může být chyba a jak mám SendClient .... tk mi to ukazuje 2x což dole i nahoře
ZDe je Kod ..
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0x00FFFFFF
#pragma tabsize 0
new cp[MAX_PLAYERS];
new cp2[MAX_PLAYERS];
new BrigadaSekacka;
new BrigadaSekacka2;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, "/brigady", true))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1576, DIALOG_STYLE_LIST, "Vyber si brigádu", "Sekaní stadionu 750$\nSekaní Trávníku 2000$\nRozvažení Pizzy\nRoznašení novin", "Vybrat", "Zavřít");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1576)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
BrigadaSekacka = CreateVehicle(572, 1390.3407,2105.7334,11.0156,0 , 0, 1, 60); // kde se vytvoří Vozidlo
new str[128];
new sendername[24];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));//-//-//
SetPlayerPos(playerid, 1389.4114,2110.4502,11.0156);//-//-// // Kam se hráč Portne
SetPlayerFacingAngle(playerid,181.7940);//-//-//
SetPlayerInterior(playerid,0);
format(str, sizeof(str), "Hráč %s začal dělat brigádu !", sendername);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, str);//-//-//
PutPlayerInVehicle(playerid, BrigadaSekacka, 0);
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1383.7714,2115.8628,11.0156, 3.0); // kde se vytvoří 1 CP
cp[playerid] = 0;
//---///---///---///-_-//---//---///---/
}
if(listitem == 1)
{
BrigadaSekacka2 = CreateVehicle(572, 1997.5974,753.6352,10.6719,0 , 0, 1, 60); // kde se vytvoří Vozidlo
new str[128];
new sendername[24];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));//-//-//
SetPlayerPos(playerid, 1999.4604,745.7184,10.8203);//-//-// // Kam se hráč Portne
SetPlayerFacingAngle(playerid,181.7940);//-//-//
SetPlayerInterior(playerid,0);
format(str, sizeof(str), "Hráč %s začal dělat brigádu !", sendername);
SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, str);//-//-//
PutPlayerInVehicle(playerid, BrigadaSekacka2, 0);
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2014.7496,739.5726,11.0745, 3.0); // kde se vytvoří 1 CP
cp2[playerid] = 0;
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 9/11");
}
if(listitem == 3)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 9/11");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(cp[playerid]) // "přehazuje" hodnotu proměny, nevím jak nazvat.
{
case 0: // Když je hodnota cp[playerid] 0 vyvolá se case 0
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); // zruší CP
cp[playerid]++; // přidáme hodnotu aby se nám furt neopakovalo case 0
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1379.4215,2144.4077,11.0234, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 1/11");
// vytvoříme druhý checkpoint
}
case 1: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1362.5358,2150.2192,11.0156 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 2/11");
}
case 2: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1346.3981,2139.2900,11.0156 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 3/11");
}
case 3: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1326.5338,2147.3438,11.0234 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 4/11");
}
case 4: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1318.1860,2165.9673,11.0234, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 5/11");
}
case 5: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1333.1572,2177.6404,11.0234 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 6/11");
}
case 6: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1357.5938,2188.7527,11.0156, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 7/11");
}
case 7: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1386.1530,2189.9138,11.0234 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 8/11");
}
case 8: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1306.5668,2189.8469,11.0234, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 9/11");
}
case 9: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1364.7939,2168.7913,11.0156, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 10/11");
}
case 10: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1386.6123,2163.8254,11.0234 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 11/11");
}
case 11: // az se dostaneme na konec závodu a tam vložíme
{
cp[playerid] = 0; // aby hráč mohl znova absolvovat závod
DisablePlayerCheckpoint(playerid); // zruší CP
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Dodělal si brigádu získaváš odměnu ..");
DestroyVehicle(BrigadaSekacka);
}
}
switch(cp2[playerid]) // "přehazuje" hodnotu proměny, nevím jak nazvat.
{
case 0: // Když je hodnota cp[playerid] 0 vyvolá se case 0
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid); // zruší CP
cp2[playerid]++; // přidáme hodnotu aby se nám furt neopakovalo case 0
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2041.0709,765.6669,10.9869, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 1/11");
// vytvoříme druhý checkpoint
}
case 1: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2067.4658,768.4302,11.1566 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 2/11");
}
case 2: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2068.4280,736.8561,11.2305 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 3/11");
}
case 3: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2098.5039,739.9982,11.0423 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 4/11");
}
case 4: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2121.9590,767.1592,11.0861, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 5/11");
}
case 5: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2134.9714,727.8372,10.8203 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 6/11");
}
case 6: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2135.7546,685.0562,10.8203, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 7/11");
}
case 7: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2117.8101,687.8250,11.1415 , 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 8/11");
}
case 8: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2097.9075,660.1940,11.0401, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 9/11");
}
case 9: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2066.5408,687.6577,11.1162, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 10/11");
}
case 10: // a pokracujeme
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
cp2[playerid]++;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 2068.2891,657.7164,11.1902, 3.0);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Projel si 11/11");
}
case 11: // az se dostaneme na konec závodu a tam vložíme
{
cp2[playerid] = 0; // aby hráč mohl znova absolvovat závod
DisablePlayerCheckpoint(playerid); // zruší CP
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, "Dodělal si brigádu získaváš odměnu ..");
DestroyVehicle(BrigadaSekacka);
}
}
return 1;
}
Dotaz
NEEXISTUJU 0
Zdravím jelikož se nudím tak zkouším dělat brigády ...
Udělal jsem to a když kliknu na první tak začnu dělat na hřišti a pak mě to přesune další CheckPoint na druhou brigády tedy Sekaní Trávníku nechápu včem může být chyba a jak mám SendClient .... tk mi to ukazuje 2x což dole i nahoře
ZDe je Kod ..
Link to comment
Share on other sites
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now