OnPlayerGiveDamage se myslim pouziva kdyz se zkoumaji hacky na freeznuta HP
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
GetPlayerHealth(damagedid, heal[damagedid]); //zjistime HP po strelbe
GetPlayerArmour(damagedid, armo[damagedid]);
if(armo[damagedid] == 0.0)//pokud nema ammo
{
if(GetPVarInt(damagedid, "zdravi") == heal[damagedid] && GetPVarInt(damagedid, "zdravi2") == 1)//to prvni je porovnavani HP ktere mam zapsane v PVarInt kde jsou PRAVA HP (nejsou cheatnuta) a pak HP po strelbe a to druhy je pokud je anticheat zapnuty coz je zapnuty protoze nejdou cheatnout napriklad pres //hp coz anticheat zatim bere jako cheat
{
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, "[CHEAT] zdravi!");//info pro me (provizorni zmenim)
SetPlayerHealth(damagedid, GetPVarFloat(damagedid, "zdravi")-10.0);//trestik
}
}
else//pokud ma ammo
{
if(GetPVarInt(damagedid, "vesta") == armo[damagedid] && GetPVarInt(damagedid, "vesta2") == 1)//vse stejne jako u HP (jedna se ale o vestu)
{
SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, "[CHEAT] vesta!");
SetPlayerArmour(damagedid, GetPVarFloat(damagedid, "vesta")-10.0);
}
}
return 1;
}
nechapu proc anticheat nereaguje - kdyz strilim do hrace ktery nema hacky tak spravne anticheat nereaguje na nic ale kdyz strilim do hrace s freeznutyma HP tak jako kdyby bral ze heal[damagedid] klesnul oproti GetPVarInt(damagedid, "zdravi") ale ve skutecnosti je to furt stejne
PS: GetPVarInt(damagedid, "zdravi") se behem toho nijak nemeni a pokud HP klesnou tak anticheat vi ze klesly a ze se nejedna o cheat a ani je nejak nevraci na puvodni hodnotu
proste jako by ty hacky nechali klesnou HP (ted anticheat kontroluje a nic nezjisti) a potom HP znovu narostou
Dotaz
KillBill61 0
OnPlayerGiveDamage se myslim pouziva kdyz se zkoumaji hacky na freeznuta HP
nechapu proc anticheat nereaguje - kdyz strilim do hrace ktery nema hacky tak spravne anticheat nereaguje na nic ale kdyz strilim do hrace s freeznutyma HP tak jako kdyby bral ze heal[damagedid] klesnul oproti GetPVarInt(damagedid, "zdravi") ale ve skutecnosti je to furt stejne
PS: GetPVarInt(damagedid, "zdravi") se behem toho nijak nemeni a pokud HP klesnou tak anticheat vi ze klesly a ze se nejedna o cheat a ani je nejak nevraci na puvodni hodnotu
proste jako by ty hacky nechali klesnou HP (ted anticheat kontroluje a nic nezjisti) a potom HP znovu narostou
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now