1hackl3r 0 Odesláno: 27. Červen, 2013 Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Mám taký problém ,že keď vytvorím pickup v ktorom sa má otvoriť dialog tak ten dialog sa tam otvára vkuse a nemožem si vybrať napríklad zbraň.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 DoKinek 0 Odesláno: 27. Červen, 2013 Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Skús to tak že keď príde nejaký hráč do pickup-u tak že sa mu otvorí Dialog a pickup zmizne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 1hackl3r 0 Odesláno: 27. Červen, 2013 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Myslíš typ dialogu 2 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 DoKinek 0 Odesláno: 27. Červen, 2013 Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Nemyslím typ dialógu ale myslím pri tom Pickup-e že tam nastavíš keď to hráč vezme tak PickUp preneho zmizne... Nastavuje sa to číslom ale už neviem akým ani kde sa to dáva Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hrb™ 48 Odesláno: 27. Červen, 2013 Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Pokud jsem to pochopil, tak ti to přeskakuje. Opravíš to takto: new bool:UkazDialog[MAX_PLAYERS_EX]; stock ShowPlayerDialogEx(playerid, id, style, lis[], mess[], button1[], button2[]) { if(UkazDialog[playerid] == true) return false; ShowPlayerDialog(playerid, id, style, lis, mess, button1, button2); UkazDialog[playerid] = true; return true; } Do publicu OnDIalogResponse (nahoru): UkazDialog[playerid]=false; A potom místo "ShowPlayerDialog(.." používáš "ShowPlayerDialogEx(..." TuT Dialogy: http://pawno.cz/topic/32255-dialogy-a-vsetko-o-nich/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 1hackl3r 0 Odesláno: 27. Červen, 2013 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2013 C:\Users\ofmg\Desktop\samp server\pawno\HouseSystem.pwn(16) : error 017: undefined symbol "MAX_PLAYERS_EX" C:\Users\ofmg\Desktop\samp server\pawno\HouseSystem.pwn(16) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hrb™ 48 Odesláno: 27. Červen, 2013 Share Odesláno: 27. Červen, 2013 buďto si dej nahoru do módu #define MAX_PLAYERS_EX 50 // 50 = počet hráčů nebo to přepiš na MAX_PLAYERS Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Amenadiel 286 Odesláno: 27. Červen, 2013 Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Prosím tě napiš sem tvůj pick up nebo si mně přidej na skype wilszon35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 1hackl3r 0 Odesláno: 27. Červen, 2013 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Hrb™ a ak chcem aby sa mi to po stlačení tlačidla OK , zruš otvoril dialog zase keď prejdem po pickupu? (lebo sa neotvára) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Quiter 99 Odesláno: 27. Červen, 2013 Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Hrb™ a ak chcem aby sa mi to po stlačení tlačidla OK , zruš otvoril dialog zase keď prejdem po pickupu? (lebo sa neotvára) Do publicu OnDIalogResponse (nahoru): UkazDialog[playerid]=false; Ono niekedy stačí čítať celé posty a nie len po kód... K tvojmu 1. problemu, ja by som to nerobil cez premennu. Dôvod : Po stlačení OK/ESC ti hneď naskočí ďalší dialog a znova, znova, znova... je problem sa potom trochu dostať z pickupu preč.. Ja osobne používam SetPlayerPos (pozíciu nastavím pred pickup) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 1hackl3r 0 Odesláno: 27. Červen, 2013 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2013 Ono niekedy stačí čítať celé posty a nie len po kód... K tvojmu 1. problemu, ja by som to nerobil cez premennu. Dôvod : Po stlačení OK/ESC ti hneď naskočí ďalší dialog a znova, znova, znova... je problem sa potom trochu dostať z pickupu preč.. Ja osobne používam SetPlayerPos (pozíciu nastavím pred pickup) Spravím to tak dík Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
1hackl3r 0
Mám taký problém ,že keď vytvorím pickup v ktorom sa má otvoriť dialog tak ten dialog sa tam otvára vkuse a nemožem si vybrať napríklad zbraň....
Link to comment
Share on other sites
10 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now