TheRohlikar 21 Odesláno: 1. Červen, 2013 Share Odesláno: 1. Červen, 2013 Zdravím, mám takový problém.. Mám v publicu ( timeru ) urobené to, že až ten čas doběhne, object zmizí.. public LolDown(playerid) { PlayerInfo_Bubu[playerid][Lol] = false;print("Lol - false"); RemovePlayerAttachedObject(playerid,LolShield[playerid]);print("Stit odebran!"); DestroyObject(LolShield[playerid]); return 1; } Ale problém je v tom, že se mi nějak asi motají Proměnné, jelikož mi zmizí úplně jiný object, který mám na sobě.. Děkuji předem za pomoc. PS: " new LolShield[MAX_PLAYERS_EX]; " mám.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hrb™ 48 Odesláno: 2. Červen, 2013 Share Odesláno: 2. Červen, 2013 Ukaž, jak vypadá to vytvoření objektu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 TheRohlikar 21 Odesláno: 2. Červen, 2013 Author Share Odesláno: 2. Červen, 2013 Už nic, ale děkuji.. LOCK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
TheRohlikar 21
Zdravím,
mám takový problém.. Mám v publicu ( timeru ) urobené to, že až ten čas doběhne, object zmizí..
Ale problém je v tom, že se mi nějak asi motají Proměnné, jelikož mi zmizí úplně jiný object, který mám na sobě..
Děkuji předem za pomoc.
PS: "
" mám..
Link to comment
Share on other sites
2 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts