Jump to content

script ColorNick


BoCo

Recommended Posts

Zdravím,

 

Takže prinášam vám sem svoj prvý FilterScript s názvom ColorNick.

Pomocou tohto FilterScriptu môžete si nastaviť farbu vašeho nicku.

Príkaz spustite príkazom: /colornick.

Máte na výber 20 farieb:

  • Modrá
  • Zelená
  • Ružová
  • Fialová
  • Oranžová
  • Sivá
  • Biela
  • Čierná
  • Červená
  • Žltá
  • Zlatá
  • Čokoládová
  • Šedá
  • Hnedo žltá
  • Zeleno žltá
  • Červeno oranžová
  • Purpurová
  • Citrónová
  • Tmavo červená
  • Ružovo fialová
  • Svetlo modrá

 

Hodnote: 0/10

 

Download: http://pawno.cz/files/file/66-colornick/

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

Hodnotenie:

Berem na vedomie že to je tvoj prvý FS ale aj tak mi to príde dosť jednoduché ..

 

Verdikt:

3/10 ( predpokladám že vieš prečo .. a ak si čakal 10/10 :d tak srry ale píšem svoj názor a je to 3/10 aj to len za snahu ;) )

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

:d načo by som sťahoval ? predpokladám že to je nejako takto urobené

 

 

hore toto:

 

 

 

#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == '\0') && (dcmd_%1(playerid, ""))) || (((%3)[(%2) + 1] == ' ') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1

 

+ iné define farieb atd...

 

 

do OnPlayerCommandText

 

 

dcmd(fnick, 5, cmdtext);

 

 

mimo public

 

 

 

//farby nickov

dcmd_fnick(playerid, params[]) // VIP hráč si môže meniť farbu nicku

{

if(vip[playerid] == 0) return NEVIP(playerid);

new color = strval(params[0]);

if(!params[0]) return SCM(playerid,YELLOW,"Použí: /vnick [1-10]");

switch(color)

{

case 1:

{

SetPlayerColor(playerid,RED );

SCM(playerid, RED , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Červenú ");

}

case 2:

{

SetPlayerColor(playerid, GREEN);

SCM(playerid, GREEN , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Zelenú ");

}

case 3:

{

SetPlayerColor(playerid, YELLOW);

SCM(playerid, YELLOW , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Žltú ");

}

case 4:

{

SetPlayerColor(playerid, BLUE1);

SCM(playerid, BLUE1 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Silno-modrú ");

}

case 5:

{

SetPlayerColor(playerid, BLUE2);

SCM(playerid, BLUE2 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Slabo-modrú ");

}

case 6:

{

SetPlayerColor(playerid, WHITE);

SCM(playerid, WHITE , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Bielu ");

}

case 7:

{

SetPlayerColor(playerid,ORANGE );

SCM(playerid, ORANGE , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Oranžovú ");

}

case 8:

{

SetPlayerColor(playerid,BLUE3 );

SCM(playerid, BLUE3 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Čiernu ");

}

case 9:

{

SetPlayerColor(playerid, YELLOW2);

SCM(playerid, YELLOW2 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Slabo-žltú ");

}

case 10:

{

SetPlayerColor(playerid,PINK );

SCM(playerid, PINK , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Ružovú ");

}

}

return 1;

}

 

 

 

 

 

alebo nejak takto

 

 

hore toto:

 

 

 

#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == '\0') && (dcmd_%1(playerid, ""))) || (((%3)[(%2) + 1] == ' ') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1

 

+ iné define farieb atd...

 

 

do OnPlayerCommandText

 

 

dcmd(fnick, 5, cmdtext);

 

 

mimo public

 

 

dcmd_fnick(playerid, params[])

{

#pragma unused params

new farby[90];

strcat(farby,Červená \n");

strcat(farby,Zelená \n");

strcat(farby,Žltá\n");

strcat(farby,Silno-Modrá \n");

strcat(farby,Slabo-Modrá \n");

strcat(farby,Biela \n");

strcat(farby,Oranžová \n");

strcat(farby,Čierna \n");

strcat(farby,Slabo-Žltá \n");

strcat(farby,Ružová \n");

ShowPlayerDialog(playerid, 3322, DIALOG_STYLE_LIST, "Zmena farby nicku",farby, "Použiť","Zavrieť");

 

 

A do OnDialogResponse

 

 

if(dialogid == 3322)

{

if(response)

{

switch(listitem)

{

case 0:

{

SetPlayerColor(playerid,RED );

SCM(playerid, RED , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Červenú ");

}

case 1:

{

SetPlayerColor(playerid, GREEN);

SCM(playerid, GREEN , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Zelenú ");

}

case 2:

{

SetPlayerColor(playerid, YELLOW);

SCM(playerid, YELLOW , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Žltú ");

}

case 3:

{

SetPlayerColor(playerid, BLUE1);

SCM(playerid, BLUE1 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Silno-modrú ");

}

case 4:

{

SetPlayerColor(playerid, BLUE2);

SCM(playerid, BLUE2 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Slabo-modrú ");

}

case 5:

{

SetPlayerColor(playerid, WHITE);

SCM(playerid, WHITE , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Bielu ");

}

case 6:

{

SetPlayerColor(playerid,ORANGE );

SCM(playerid, ORANGE , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Oranžovú ");

}

case 7:

{

SetPlayerColor(playerid,BLUE3 );

SCM(playerid, BLUE3 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Čiernu ");

}

case 8:

{

SetPlayerColor(playerid, YELLOW2);

SCM(playerid, YELLOW2 , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Slabo-žltú ");

}

case 9:

{

SetPlayerColor(playerid,PINK );

SCM(playerid, PINK , "Úspešne si si zmenil farbu nicku na Ružovú ");

}

}

}

}

 

 

 

 

Pravdaže ja som sa mohol seknuť alebo niečo podobné .. robil som to s pamäti a nieje to pre nikoho čiže mi je jedno ak tam je chyba.... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Vyzerá to otrasne.. :d Prečo to robíte hentak? Takto to nemôže byť?

#include < a_samp >
#define DIALOG_COLORNICK  999

new const FarbyText[ ][ ] =
{
	"{0000FF}Modrá","{11FF00}Zelená","{FF00DD}Ružová","{9900FF}Fialová","{FF9900}Oranžová","{CCCCCC}Sivá","{FFFFFF}Biela","{000000}Čierna",
	"{FF0000}Červená","{FFEE00}Žltá","{FFBB00}Zlatá","{D2691E}Čokoládová","{AFAFAF}Šedá","{999900}Hnedo Žltá","{AAFF00}Zeleno Žltá",
	"{FF4400}Červeno Oranžová","{800080}Purpurová","{DDDD23}Citrónová","{660000}Tmavo Červená","{CC00FF}Ružovo Fialová","{00FFEE}Svetlo Modrá"
};
new const FarbyCode[ sizeof FarbyText ] =
{
	0x0000FFFF,0x11FF00FF,0xFF00DDFF,0x9900FFFF,0xFF9900FF,0xCCCCCCFF,0xFFFFFFFF,0x000000FF,0xFF0000FF,0xFFEE00FF,0xFFBB00AA,0xD2691EAA,0xAFAFAFAA,
	0x999900AA,0xAAFF00FF,0xFF4400FF,0x800080AA,0xDDDD23AA,0x660000AA,0xCC00FFFF,0x00FFEEFF
};

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
{
	if( !strcmp( "/colornick", cmdtext, true, 10 ) )
	{
		ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_COLORNICK,DIALOG_STYLE_LIST,"ColorNick","{0000FF}Modrá\n{11FF00}Zelená\n{FF00DD}Ružová\n{9900FF}Fialová\n{FF9900}Oranžová\n{CCCCCC}Sivá\n{FFFFFF}Biela\n{000000}Čierná\n{FF0000}Červená\n{FFEE00}Žltá\n{FFBB00}Zlatá\n{D2691E}Čokoládová\n{AFAFAF}Šedá\n{999900}Hnedo žltá\n{AAFF00}Zeleno žltá\n{FF4400}Červeno oranžová\n{800080}Purpurová\n{DDDD23}Citrónová\n{660000}Tmavo červená\n{CC00FF}Ružovo fialová\n{00FFEE}Svetlo modrá","Potvrdiť","Zatvoriť");
		return 1;
	}
	return 0;
}

public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[ ] )
{
	if( dialogid == DIALOG_COLORNICK && response )
	{
		SetPlayerColor( playerid, FarbyCode[ listitem ] );
		new text[ 255 ];
		format( text, 255, "[ColorNick] Farba nicku: %s", FarbyText[ listitem ] );
		SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFFF, text );
	}
	return 1;
}
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...