DmG 1 Odesláno: 1. Duben, 2013 Share Odesláno: 1. Duben, 2013 Zdravím, po nějaké době jsem si zase chtěl zkusit udělat nějaký ten script tak jsem si našel funkci GetPlayerSpeed na samp forku a začal s ní pracovat konktrétně stock GetPlayerSpeed(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:speed, Float:final_speed; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); speed = floatsqroot(((x*x)+(y*y))+(z*z))*100; final_speed = floatround(speed,floatround_round); return final_speed; } no jenže problém je v tom že když jsem to zkoušel přes příkaz zobrazit nějak takhle new z[200]; format(z, sizeof(z),"%i", GetPlayerSpeed(playerid)); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, z); tak to při rychlosti 0 ukázalo normálně 0 ale když byla rychlost např. 10 tak to napsalo uplně nesmyslné číslo to samé s %d tak jsem to vyzkoušel s %f, rychlost už byla zobrazena normálně ale zatím bylo ještě .000000 proto se ptám nešlo by to nějak smazat? ty nuly zatím kdyžtak nemáte nějakou jinou funkci, která by fungovala dobře? Děkuji předem za jakoukoli pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 ATomas 291 Odesláno: 29. Duben, 2013 Share Odesláno: 29. Duben, 2013 %.0f To jde takto obejit. lze urcit i pocet desetinych mist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
DmG 1
Zdravím,
po nějaké době jsem si zase chtěl zkusit udělat nějaký ten script
tak jsem si našel funkci GetPlayerSpeed na samp forku a začal s ní pracovat
konktrétně
no jenže problém je v tom že když jsem to zkoušel přes příkaz zobrazit
nějak takhle
tak to při rychlosti 0 ukázalo normálně 0 ale když byla rychlost např. 10 tak to napsalo uplně nesmyslné číslo to samé s %d
tak jsem to vyzkoušel s %f, rychlost už byla zobrazena normálně ale zatím bylo ještě .000000
proto se ptám nešlo by to nějak smazat? ty nuly zatím
kdyžtak nemáte nějakou jinou funkci, která by fungovala dobře?
Děkuji předem za jakoukoli pomoc
Link to comment
Share on other sites
1 odpověd na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now