Volfik 9 Odesláno: 1. Březen, 2013 Share Odesláno: 1. Březen, 2013 Čau lidi jak mám udělat pickup a když dotoho pickup vlezete tak se vám ukáže dialog a vtom dialogu bude npř.:zbraně skin atd.. a když těch dialogu chci více tak to mam udělat jak prosím poradíte ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Haver 6 Odesláno: 1. Březen, 2013 Share Odesláno: 1. Březen, 2013 #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) Do OnGameModeInit alebo script... CreatePickup(1239,1,x,y,z); // x,y,z i ostatné veci si môžeš zmeniť Do OnPlayerPickUpPickup if(IsPlayerInSphere(playerid,x,y,z,3)) // x, y ,z tie čo si použil vyššie a 3 je rádius, môžeš si zvoliť aký chceš.. { ShowPlayerDialog(playerid,20,DIALOG_STYLE_LIST,"PickUp menu","Vybrať skin\nNastaviť si 100 HP","Potvrdiť","Zrušiť");// nezabudni na ID dialogu 20, môžeš si dať aj svoje vlastné.. } do OnDialogResponse if(dialogid == 20)// tu ID dialogu { if(response == 1) // ľavé tlačítko, pre pravé daj 0 { if(listitem == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 164); } else if(listitem == 1) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); } } } return 1; } Snáď ti to pomôže... ak je tam chyba tak povedz a opravíme ;-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Volfik 9 Odesláno: 1. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 1. Březen, 2013 a když těch dialogu chci více tak to mam jak udělat ? (Ale nevim,nevim ;( trochuto nechápu jak to mam udělat) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Haver 6 Odesláno: 1. Březen, 2013 Share Odesláno: 1. Březen, 2013 Šak som ti to tu presne rozpísal ako to je... a keď chceš viac, tak zrobíš toto viackrát samozrejme, ale dávaj iné ID dialogov, aby sa ti to potom neprekrývalo a nerobilo neplechu ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Volfik 9 Odesláno: 1. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 1. Březen, 2013 a je aj nějaký jiný způsob ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Haver 6 Odesláno: 1. Březen, 2013 Share Odesláno: 1. Březen, 2013 Aký iný ? čo ti na tom nesedí ? nechápem ťa... rozpísal som ti to, tak čo je zle ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Volfik 9 Odesláno: 1. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 1. Březen, 2013 a můžeto být takhle ? :-) #include <a_samp> #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) public OnGameModeInit() CreatePickup(1239,-1590.7410,715.0181,-5); public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) if(IsPlayerInSphere(playerid, -1590.7410,715.0181,3)) // { ShowPlayerDialog(playerid,111,DIALOG_STYLE_LIST,"PickUp menu","Hasič z Dejachakem\nHasiš z BezDejchaku\nZbran1\nZbran2","Potvrdiť","Zrušiť");// } public OnDialogResponse if(dialogid == 111)// tu ID dialogu { if(response == 1) // ľavé tlačítko, pre pravé daj 0 { if(listitem == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 164);//z dejchakem } else if(listitem == 1) { SetPlayerSkin(playerid, 168);//bez dejchaku } else if(listitem == 2) } GivePlayerWeapon(playerid, 43,500); //Fotak } else if(listitem == 3) } GivePlayerWeapon(playerid, 23,100); // zbran 1 } else if(listitem == 4) } GivePlayerWeapon(playerid, 34,100); //zbran 2 } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Haver 6 Odesláno: 1. Březen, 2013 Share Odesláno: 1. Březen, 2013 chýbajú ti { a } .. neovládaš základy pawna... počkaj opravím ti to Nech sa ti páči #include <a_samp> #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) #pragma tabsize 0 public OnGameModeInit() { CreatePickup(1239,1,5,5,5); // 5,5,5 si prepíš na svoje X Y Z, aj ostatné funkcie pickupu si možeš zmeniť return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(IsPlayerInSphere(playerid, 5,5,5,3))// 5,5,5 si prepíš na svoje X Y Z { ShowPlayerDialog(playerid,111,DIALOG_STYLE_LIST,"PickUp menu","Hasič z Dejachakem\nHasiš z BezDejchaku\nZbran1\nZbran2","Potvrdiť","Zrušiť"); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(dialogid == 111)// tu ID dialogu { if(response == 1) // ľavé tlačítko, pre pravé daj 0 { if(listitem == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 164);//z dejchakem } else if(listitem == 1) { SetPlayerSkin(playerid, 168);//bez dejchaku } else if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 43,500); //Fotak } else if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 23,100); // zbran 1 } else if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 34,100); //zbran 2 } } } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Volfik 9 Odesláno: 1. Březen, 2013 Author Share Odesláno: 1. Březen, 2013 Díky Hover :-) a poradil by jsi my ještě jak jich mam udělat více těch dialogu ? a pickapu vím že do OnGameModeInit dám zase CreatePickup(x,y,i) ale dál už nevím ale jinak díky za radu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Deejva 36 Odesláno: 1. Březen, 2013 Share Odesláno: 1. Březen, 2013 new mujpickup; public OnGameModeInit() { mujpickup = CreatePickup(ID,1,X,Y,Z); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == mujpickup){ ShowPlayerDialog(playerid,32,DIALOG_STYLE_LIST,......); } } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 32) { if(response == 1) { if(listitem == 0) { ................ } if(listitem == 1) { .......................... } } } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Haver 6 Odesláno: 2. Březen, 2013 Share Odesláno: 2. Březen, 2013 #include <a_samp> #define IsPlayerInSphere(%0,%1,%2,%3,%4) IsPlayerInRangeOfPoint(%0,%4,%1,%2,%3) #pragma tabsize 0 public OnGameModeInit() { CreatePickup(1239,1,5,5,5); // 5,5,5 si prepíš na svoje X Y Z, aj ostatné funkcie pickupu si možeš zmeniť CreatePickup(1239,1,2,2,2);// 2,2,2 si zmeň na svoje X Y Z return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(IsPlayerInSphere(playerid, 5,5,5,3))// 5,5,5 si prepíš na svoje X Y Z { ShowPlayerDialog(playerid,111,DIALOG_STYLE_LIST,"PickUp menu","Hasič z Dejachakem\nHasiš z BezDejchaku\nZbran1\nZbran2","Potvrdiť","Zrušiť"); } if(IsPlayerInSphere(playerid, 2,2,2,3))// 2,2,2 si prepíš na svoje X Y Z { ShowPlayerDialog(playerid,429,DIALOG_STYLE_LIST,"PickUp menu","Hasič z Dejachakem\nHasiš z BezDejchaku\nZbran1\nZbran2","Potvrdiť","Zrušiť");//429 je ID.. nezabudni dať iné ako si už použil, aby sa ti to potom nebugovalo } return 1; } public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[]) { if(dialogid == 111)// tu ID dialogu { if(response == 1) // ľavé tlačítko, pre pravé daj 0 { if(listitem == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 164);//z dejchakem } else if(listitem == 1) { SetPlayerSkin(playerid, 168);//bez dejchaku } else if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 43,500); //Fotak } else if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 23,100); // zbran 1 } else if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 34,100); //zbran 2 } } } //////////////////////// TU DÁŠ druhé.. a tak môžeš pridávať viac if(dialogid == 429)// tu ID dialogu // použijeme to, ktoré sme už použli { if(response == 1) // ľavé tlačítko, pre pravé daj 0 { if(listitem == 0) { SetPlayerSkin(playerid, 164);//z dejchakem } else if(listitem == 1) { SetPlayerSkin(playerid, 168);//bez dejchaku } else if(listitem == 2) { GivePlayerWeapon(playerid, 43,500); //Fotak } else if(listitem == 3) { GivePlayerWeapon(playerid, 23,100); // zbran 1 } else if(listitem == 4) { GivePlayerWeapon(playerid, 34,100); //zbran 2 } } } // TU môžeš vložiť ďalšie a potom zas a zas return 1; } Rýchlo som to spravil, tak keby, že nájdeš chybu povedz, opravíme ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Volfik 9
Čau lidi jak mám udělat pickup a když dotoho pickup vlezete tak se vám ukáže dialog a vtom dialogu bude npř.:zbraně skin atd.. a když těch dialogu chci více tak to mam udělat jak prosím poradíte ?
Link to comment
Share on other sites
10 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now