Zdravím potřebuji udělat že když hráč nezachytí během 5sec žádnou střelu nebo ránu tak mu to bude postupně přidavat pomalu HP.. Skoušel sem to takto: ale nefunguje to... Děkuji.
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
new string[128];
new Utocnik[MAX_PLAYER_NAME];
new Napadeny[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Utocnik, sizeof (Utocnik));
GetPlayerName(damagedid, Napadeny, sizeof (Napadeny));
SetPlayerHealth(Napadeny,100);
return 1;
}
Dotaz
Benalek 0
Zdravím potřebuji udělat že když hráč nezachytí během 5sec žádnou střelu nebo ránu tak mu to bude postupně přidavat pomalu HP.. Skoušel sem to takto: ale nefunguje to... Děkuji.
Link to comment
Share on other sites
7 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts