Jump to content
  • 0

pomoc Vraceni hodnot proměným


W1nCZ

Dotaz

Funkce:

1hrac da prikaz pripoji ho to - nastavi hodnotu sawner na 1 ... globalni hodnotu pripojenych na 1.

 

2hrac da prikaz pripoji ho to - nastavi hodnotu saenr na 1 ... globalni na 2

 

timpadem se nemuze pripojit nikdo jiny a spusti se odpocet....

po odpoctu je to odmrazí a bojuji po umření jednoho by se oba měly resnout a oboiu by to mělo nastavit

sawner = 0

a globalni na pripojenych = 0

 

[dcmd_sawnjoin(playerid, params[])
{
#pragma unused params
if(pripojen[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000,"Jiz si pripojen v duelu");
}
else if(pripojen[playerid] == 0)
{
if(pripojenych == 0)
{
sawner[playerid] = 1;
pripojenych = 1;
pripojen[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,0xff0000,"Připojil si se do sawn-off duelu. Počkej na protivníka.");
SetPlayerPos(playerid,1809.9279,-1202.2104,63.9688);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}
else if(pripojenych == 1)
{
sawner[playerid] = 2;
pripojenych = 2;
pripojen[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,0xff0000,"Připojil si se do sawn-off duelu.");
SetPlayerPos(playerid,1810.9711,-1238.2440,63.9688);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
Odpocet= 5;
odpocetkill = SetTimer("odpocet", 1000, 1);
}
else if(pripojenych == 2)
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000,"Nějaký duel již probíhá, vyčkejte než skončí.!");
}
}
return 1;
}

 

Zkoušel sem už několik způsobů ale furt nic... poradte mi nekdo jak udělat po skončení duelu (po smrti jednoho z nich) aby to všechny proměný vrátilo na 0 ???

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Buď jak říká Sweet nebo:

 

new Duel[2];

 

při připojení do duelu:

Duel[GlobalniPromenna] = playerid;

 

OnPlayerDeath:

for(new i; i<2; i++) {
if(playerid == Duel[i]) {
//AKCE
}
}

 

Mimochodem, ten kód, co jsi postnul, je nějákej divnej.

 

else if(pripojen[playerid] == 0)
{
if(pripojenych == 0)
{

 

Proč 2 ty stejné podmínky? A proč vůbec dcmd když nevyužiješ params?

  • Líbí se mi to! (+1) 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Buď jak říká Sweet nebo:

 

new Duel[2];

 

při připojení do duelu:

Duel[GlobalniPromenna] = playerid;

 

OnPlayerDeath:

for(new i; i<2; i++) {
if(playerid == Duel[i]) {
//AKCE
}
}

 

Mimochodem, ten kód, co jsi postnul, je nějákej divnej.

 

else if(pripojen[playerid] == 0)
{
if(pripojenych == 0)
{

 

Proč 2 ty stejné podmínky? A proč vůbec dcmd když nevyužiješ params?

 

Ok funguje to trošku sem to překopal diky :) LOCK

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...