W1nCZ 2 Odesláno: 20. Říjen, 2012 Share Odesláno: 20. Říjen, 2012 Dobrý den, mám malý problém s nastavováním proměné přímo hráči... Nikde sem nenašel TuT (skoro většina stranek je nefunkční) Tak sem to spatlal tak jak si to pamatuju. Funkce: Když hráč napíše /sawnjoin a neni ješte připojen (sawner == 0) tak mu to nastaví sawner = 1 nebo 2 podle toho jestly je prvni sawner nebo jestly už je nekdo jiny pripojen když promena- pripojenych dosahne hodnoty 2 (což znamena 2 hraci pripojeny) mělo by to sawnera 1 portnout na pozicy 1 a sawner 2 na pozici 2 ... Problém: Když sem to testoval tak jeden hrač napsal prikaz a napsalo mu to at počka na protivnika a když ten druhej hrac napsal prikaz napsalo mu to rovnou že uz je pripojen... Podle mě chyba: Mám dojem že to nastavuje hodnotu sawner obecne a ne jen tomu hráči předem děkuji za pomoc. dcmd_sawnjoin(playerid, params[]) { #pragma unused params if(playerid, sawner == 0) { if(pripojenych == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Ok jdeme na to."); pripojenych = 2; sawner = 2; } if(pripojenych == 2) { for(new i; i < GetMaxPlayers();i++) { if(playerid, sawner == 1) { SetPlayerPos(playerid, 1809.9279,-1202.2104,63.9688); } if(playerid, sawner == 2) { SetPlayerPos(playerid, 1810.9711,-1238.2440,63.9688); } } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Připojil si se do sawn-off duelu. Počkej na protivníka."); pripojenych = 1; sawner = 1; } } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Už si připojen."); } return 1; } Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 GAMELASTERツ 73 Odesláno: 20. Říjen, 2012 Share Odesláno: 20. Říjen, 2012 je to logicke.... Bohuzial, boli ma hlava takze ty to nedokazem vysvetlit.. Este raz si pozri vsetky premenne.. //EDIT: if(playerid, sawner == 1) co to kruci je? Logicky uvazuj... premenna sawner je globalna!!! Kazdy hrac ju ma tak isto! Ak si chces odkontrolovat ci si pripojeny, urob si premennu bool:hracjepripojeny[MAX_PLAYERS]; a potom zistuj hracjepripojeny[playerid] a takto.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 W1nCZ 2 Odesláno: 20. Říjen, 2012 Author Share Odesláno: 20. Říjen, 2012 je to logicke.... Bohuzial, boli ma hlava takze ty to nedokazem vysvetlit.. Este raz si pozri vsetky premenne.. //EDIT: if(playerid, sawner == 1) co to kruci je? Logicky uvazuj... premenna sawner je globalna!!! Kazdy hrac ju ma tak isto! Ak si chces odkontrolovat ci si pripojeny, urob si premennu bool:hracjepripojeny[MAX_PLAYERS]; a potom zistuj hracjepripojeny[playerid] a takto.. Jaj už viem moc pawno nedělám jen před nejakou dobou sem zkusil par veci a nemoch sem si vpomenout co se na to používá dik Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 modra_kokoska 0 Odesláno: 20. Říjen, 2012 Share Odesláno: 20. Říjen, 2012 já už pawno nedělám poměrně dlouho a spíše dělám v C++.. ale nestačilo by to udělat takto ? int sawner_player_1;// někam do hlavních proměnných int sawner; dcmd_sawnjoin(playerid, params[]) { #pragma unused params if(sawner == 0) { sawner_player_1 = playerid; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Připojil jsi se do sawn. Čekej na druhého"); sawner = 1; }else if(sawner == 1) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, "Připojil jsi se do sawn. Zničit."); SetPlayerPos(playerid, 1809.9279,-1202.2104,63.9688); SendClientMessage(sawner_player_1, 0xFFFFFF, "Někdo se připojil do sawn. Zabij ho!"); SetPlayerPos(sawner_player_1, 1810.9711,-1238.2440,63.9688); } } samozřejmě pak po skončení vymazat proměnné sawner i sawner_player_1 ... nešlo by to ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
W1nCZ 2
Dobrý den, mám malý problém s nastavováním proměné přímo hráči...
Nikde sem nenašel TuT (skoro většina stranek je nefunkční)
Tak sem to spatlal tak jak si to pamatuju.
Funkce:
Když hráč napíše /sawnjoin a neni ješte připojen (sawner == 0)
tak mu to nastaví sawner = 1 nebo 2 podle toho jestly je prvni sawner nebo jestly už je nekdo jiny pripojen
když promena- pripojenych dosahne hodnoty 2 (což znamena 2 hraci pripojeny)
mělo by to sawnera 1 portnout na pozicy 1 a sawner 2 na pozici 2 ...
Problém:
Když sem to testoval tak jeden hrač napsal prikaz a napsalo mu to at počka na protivnika
a když ten druhej hrac napsal prikaz napsalo mu to rovnou že uz je pripojen...
Podle mě chyba:
Mám dojem že to nastavuje hodnotu sawner obecne a ne jen tomu hráči
předem děkuji za pomoc.
Link to comment
Share on other sites
3 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now