Jump to content
  • 0

pomoc ukazani klavesy


KillBill61

Dotaz

 

new st2[240];

format(st2, sizeof(st2), "neco- Uroven %d - %s", neco[playerid], klavesa);

necodraw[playerid] = TextDrawCreate(190.0,400.0, st2);

 

 

jak prosim dam to textdrawu aby se mu ukazalo jakou ma pouzit klavesu?

Link to comment
Share on other sites

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

podle identifikace v OnPlayerKeyStateChange tento callback se vyvolá po zmačknutí nějaké klavesy ze hry třeba H - HORN(troubení)

podle identifikace se může do proměnné uložit název a ten následně využít

Link to comment
Share on other sites

  • 0
podle identifikace v OnPlayerKeyStateChange tento callback se vyvolá po zmačknutí nějaké klavesy ze hry třeba H - HORN(troubení)

podle identifikace se může do proměnné uložit název a ten následně využít

ale ja bych potreboval aby ten textdraw byl hned pri pripojeni a ne az zmackne klavesu kterou potrebuji

 

napr na WTLS kdyz nastoupis do policejniho auta tak to ukaze zmacknete rekneme NUM 0 pro zamestani atd.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Globální moderátor

hoď si do OnPlayerKeyStateChange

 

new string[128];

format(string,sizeof(string),"New key: %s Old Key: %s",newkey,oldkey);

SendClientMessage(playerid,0xFFFFFF,string);

 

a při každém zmáčknutí klávesi ti to vypíše jakou jsi zmáčkl klávesu ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
hoď si do OnPlayerKeyStateChange

 

new string[128];

format(string,sizeof(string),"New key: %s Old Key: %s",newkey,oldkey);

SendClientMessage(playerid,0xFFFFFF,string);

 

a při každém zmáčknutí klávesi ti to vypíše jakou jsi zmáčkl klávesu ;)

ale ja bych potreboval aby ten textdraw byl hned pri pripojeni a ne az zmackne klavesu kterou potrebuji

 

napr na WTLS kdyz nastoupis do policejniho auta tak to ukaze zmacknete rekneme NUM 0 pro zamestani atd.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
"Pro pouziti tutoho zmacknete ~k~~SNEAK_ABOUT~" - levý alt

mam to a diky tobe :)

 

You Are My Master :d

 

ja totiz mel:

 

format(st1, sizeof(st1), "Oprava - Uroven %d - %s", oprava[playerid], ~k~~VEHICLE_FIREWEAPON_ALT~);

a to mi neslo

 

pak jsem mel:

format(st1, sizeof(st1), "Oprava - Uroven %d - %d", oprava[playerid], KEY_ACTION);

ale to ukazovalo "id" ty klavesy :d

 

Mockrat ti dekuji! :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...