Jump to content
  • 0

pomoc [VYRESENO-HELP] Pawno - TT8.pwn -> tabulka 'neodesilat'


ĐaVe

Dotaz

zdravim, jeste vcera sem delal na modu a vse slo, dnes sem pripsal par radku a z niceho nic nechce mod pawno konvertovat, vse ostatni krome modu konvertuje jak ma, kdyz z modu nove radky smazu, dela to same, co s nema...

nevite co s tim? nema nekdo podobnou zkusenost?

nehorsi je, ze pred konvertovanim sem nezalohoval data :d

diky za rady

Link to comment
Share on other sites

17 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

 

věř mi našel jsem to už jednou tak to najdu znova :d

byl to nejaky příspěvek nedavno

 

 

co tam bylo za chybu?

 

#else

#if defined

#end? :d ci nejaky text... hej vbc nwm kde mam co spatne ci esi sem neco blbe napsal...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
když mi to do pm pošleš pokusim se chybu najit když mi to nepošleš tak smůla

 

sry na jednu stranku bych to poslal, ale myslim si ze posilat neco, na cem delas rok a trictvrte jen tak... dale si myslim ze bych tu hrubku nasel, kdyby byla... ted sem prochazel radky kde sem psal posledni nez to zaclo blbnout, pwn neposlu sry

 

nemuze to byt treba pawnem ze je tam moc radku?

pac ty pripsany radky sem "mazal" jako //(promenil na text)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Nemenil si nič v nastaveniach v pawno.exe ?

Poprípade si nemenil .NET freamwork a iné programy ?

to bude spíše něco v kódu pokud jsi vidělnedavno byl podobný problem a byl jen ve \\ v komentáři

Link to comment
Share on other sites

  • 0

prozkoumal sem to, zadny \\ ani { ci } ani zadna chyba tam neni....

 

posledni pridane veci nez zaclo blbnout:

 

new spawnvar[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   spawnvar[playerid] = 0;
   return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
       if(IsPlayerConnected(killerid) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25, spawnX[playerid], spawnY[playerid], spawnZ[playerid]))
       {
           spawnvar[killerid] = spawnvar[killerid]+1;
           if(spawnvar[killerid] < 3)
           {
        	new  km2[130];format(km2,130,"[  !  ] Hráč %s byl usmrcen za Spawn-Kill, byly mu resetovány peníze [%d/3]",Jmeno(playerid),spawnvar[killerid]);
			SendClientMessageToAll(BARVA_CERVENA,km2);
			SetPlayerHealth(killerid,0);
			ResetPlayerMoney(killerid);
			spawnvar[killerid] = spawnvar[killerid]+1;
		}
		else if(spawnvar[killerid] == 3)
		{
		     new km2[130]; format(km2,130,"[  !  ] Hráč %s nedodržel /pravidla, byl zabanován za opakovaný Spawn-Kill [%d/3]",Jmeno(playerid),spawnvar[killerid]);
			SendClientMessageToAll(BARVA_CERVENA,km2);
			SetPlayerHealth(killerid,0);
			spawnvar[killerid] = 2;
			BanEx(killerid,"[ ASK ] Opakovany Spawn-Kill");
		}
		return 1;
       }
}

 

+ukladani

+nacitani

->oboje bez chyby

Link to comment
Share on other sites

  • 0

byl posunutej retrun ja vim že to asi nepomůže ale musí se skusit ve když nam nechceš dát kód :d

new spawnvar[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   spawnvar[playerid] = 0;
   return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
       if(IsPlayerConnected(killerid) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25, spawnX[playerid], spawnY[playerid], spawnZ[playerid]))
       {
           spawnvar[killerid] = spawnvar[killerid]+1;
           if(spawnvar[killerid] < 3)
           {
             new  km2[130];format(km2,130,"[  !  ] Hráč %s byl usmrcen za Spawn-Kill, byly mu resetovány peníze [%d/3]",Jmeno(playerid),spawnvar[killerid]);
           SendClientMessageToAll(BARVA_CERVENA,km2);
           SetPlayerHealth(killerid,0);
           ResetPlayerMoney(killerid);
           spawnvar[killerid] = spawnvar[killerid]+1;

        }
        else if(spawnvar[killerid] == 3)
        {
             new km2[130]; format(km2,130,"[  !  ] Hráč %s nedodržel /pravidla, byl zabanován za opakovaný Spawn-Kill [%d/3]",Jmeno(playerid),spawnvar[killerid]);
           SendClientMessageToAll(BARVA_CERVENA,km2);
           SetPlayerHealth(killerid,0);
           spawnvar[killerid] = 2;
           BanEx(killerid,"[ ASK ] Opakovany Spawn-Kill");
        }

       }
return 1;
}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

byl posunutej retrun ja vim že to asi nepomůže ale musí se skusit ve když nam nechceš dát kód :d

new spawnvar[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   spawnvar[playerid] = 0;
   return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
       if(IsPlayerConnected(killerid) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25, spawnX[playerid], spawnY[playerid], spawnZ[playerid]))
       {
           spawnvar[killerid] = spawnvar[killerid]+1;
           if(spawnvar[killerid] < 3)
           {
             new  km2[130];format(km2,130,"[  !  ] Hráč %s byl usmrcen za Spawn-Kill, byly mu resetovány peníze [%d/3]",Jmeno(playerid),spawnvar[killerid]);
           SendClientMessageToAll(BARVA_CERVENA,km2);
           SetPlayerHealth(killerid,0);
           ResetPlayerMoney(killerid);
           spawnvar[killerid] = spawnvar[killerid]+1;

        }
        else if(spawnvar[killerid] == 3)
        {
             new km2[130]; format(km2,130,"[  !  ] Hráč %s nedodržel /pravidla, byl zabanován za opakovaný Spawn-Kill [%d/3]",Jmeno(playerid),spawnvar[killerid]);
           SendClientMessageToAll(BARVA_CERVENA,km2);
           SetPlayerHealth(killerid,0);
           spawnvar[killerid] = 2;
           BanEx(killerid,"[ ASK ] Opakovany Spawn-Kill");
        }

       }
return 1;
}

 

sory ten tam normal mam mam tam vice veci toto sem z tama vytahl....

Link to comment
Share on other sites

  • 0
musíš hledat jedině ty mi nemáme ten kód

 

opraveno, nasel sem chybu asi sem omylem stiskl del pri hledani pres F3,m thx vsem

chyba:

public
(playerid,const string[])

 

public
OnPlayerLogin(playerid,const string[])

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...