Jump to content
  • 0

pomoc [ HELP ] bugy s FS !


Paulo*

Dotaz

Čauko všetci,mam tu taky menší problem z ktorym sa chcem podeliť :d Počujte ktora dobra duša by mi pomohla opraviť bugy v mojom scripte??? alebo ho neak optimalizovať.Mám tam neony radio bojove umenie neake text drawy atď... Dam to na server a buguje ..No tie bugy mam na mysli že ked mam tento moj script na serveri tak ostatne nejdu alebo napr.neaky ide ale ukaže sa len dialog .. Ide oto že som si poslajal neake scripty ...Je tu niekto kto mi pomôže? :):conf:

Script : http://www.uloz.to/xkkwXoT/script-pwn

Link to comment
Share on other sites

22 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Tohle ti nepůjde nikdy. viz

 

for(new var0 = 1; var0 < 9; var0++)
{
	for(new var1 = 0; var1 < 9; var1++)
	{
		for(new var2 = 0; var2 < 9; var2++)
		{
			for(new var3 = 0; var3 < 9; var3++)
			{

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Tohle ti nepůjde nikdy. viz

 

for(new var0 = 1; var0 < 9; var0++)
{
	for(new var1 = 0; var1 < 9; var1++)
	{
		for(new var2 = 0; var2 < 9; var2++)
		{
			for(new var3 = 0; var3 < 9; var3++)
			{

 

hele mne to ide ta antireklama.. a myslis ze tie bugy su sposobene tou antireklamou ??

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Tohle ti nepůjde nikdy. viz

 

for(new var0 = 1; var0 < 9; var0++)
{
	for(new var1 = 0; var1 < 9; var1++)
	{
		for(new var2 = 0; var2 < 9; var2++)
		{
			for(new var3 = 0; var3 < 9; var3++)
			{

 

hele mne to ide ta antireklama.. a myslis ze tie bugy su sposobene tou antireklamou ??

Ne, je to tím že je to DeAmx.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Tohle ti nepůjde nikdy. viz

 

for(new var0 = 1; var0 < 9; var0++)
{
	for(new var1 = 0; var1 < 9; var1++)
	{
		for(new var2 = 0; var2 < 9; var2++)
		{
			for(new var3 = 0; var3 < 9; var3++)
			{

 

hele mne to ide ta antireklama.. a myslis ze tie bugy su sposobene tou antireklamou ??

Ne, je to tím že je to DeAmx.

 

jo jo ja som to uz zmenil za inu AR... a nemam tam neco zle neake zatvorky alebo tak??

Link to comment
Share on other sites

  • 0

var0 sa zopakuje 9x

var1 sa zopakuje 9x (9x9 = 81)

var2 sa zopakuje 9x (9x9x9 = 729)

var3 sa zopakuje 9x (9x9x9x9 = 6561)

 

6561 krat sa zopakuje cyklus...vies ake to je zatazenie pre server???

Link to comment
Share on other sites

  • 0
var0 sa zopakuje 9x

var1 sa zopakuje 9x (9x9 = 81)

var2 sa zopakuje 9x (9x9x9 = 729)

var3 sa zopakuje 9x (9x9x9x9 = 6561)

 

6561 krat sa zopakuje cyklus...vies ake to je zatazenie pre server???

hmm to fakt?? :d lol a ja ze preco to buguje

Link to comment
Share on other sites

  • 0
var0 sa zopakuje 9x

var1 sa zopakuje 9x (9x9 = 81)

var2 sa zopakuje 9x (9x9x9 = 729)

var3 sa zopakuje 9x (9x9x9x9 = 6561)

 

6561 krat sa zopakuje cyklus...vies ake to je zatazenie pre server???

1. Opakuje sa to vsetko 10000x omg, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 = 10x (10x10x10x10=10000 :facepalm: )

 

2. Cyklus ktory sa opakuje 10000x je zatazenie pre server? si si isty? tento cyklus sa vykona behom 10 milisekund

 

//Edit: Schvalne som urobil test... aby sa cyklus opakoval 100 milionov krat zaberie to 1.480 sekundy, to znamena ze na 10 000 obratok staci 0.0000000148 sekundy.

Si si istý že to zaberie veľa? o_O

Link to comment
Share on other sites

  • 0
var0 sa zopakuje 9x

var1 sa zopakuje 9x (9x9 = 81)

var2 sa zopakuje 9x (9x9x9 = 729)

var3 sa zopakuje 9x (9x9x9x9 = 6561)

 

6561 krat sa zopakuje cyklus...vies ake to je zatazenie pre server???

1. Opakuje sa to vsetko 10000x omg, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 = 10x (10x10x10x10=10000 :facepalm: )

 

2. Cyklus ktory sa opakuje 10000x je zatazenie pre server? si si isty? tento cyklus sa vykona behom 10 milisekund

 

//Edit: Schvalne som urobil test... aby sa cyklus opakoval 100 milionov krat zaberie to 1.480 sekundy, to znamena ze na 10 000 obratok staci 0.0000000148 sekundy.

Si si istý že to zaberie veľa? o_O

 

pocita to 0 1 2 3 4 5 6 7 8...9 nie kedze podmienka je <9 nie <= 9 :facepalm:

 

ty inteligent

 

jasne ked tam mas len 1 player class, ziadne auta, ziadne objekty..teda okrem cyklu tam nemas nic tak stym nema problem...ale nahraj tam viac veci..dam tam ten cyklus a uvidime... +ked to robi pre jedneho hraca je to ine ako ked to robi pre 50 hracov...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
var0 sa zopakuje 9x

var1 sa zopakuje 9x (9x9 = 81)

var2 sa zopakuje 9x (9x9x9 = 729)

var3 sa zopakuje 9x (9x9x9x9 = 6561)

 

6561 krat sa zopakuje cyklus...vies ake to je zatazenie pre server???

1. Opakuje sa to vsetko 10000x omg, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 = 10x (10x10x10x10=10000 :facepalm: )

 

2. Cyklus ktory sa opakuje 10000x je zatazenie pre server? si si isty? tento cyklus sa vykona behom 10 milisekund

 

//Edit: Schvalne som urobil test... aby sa cyklus opakoval 100 milionov krat zaberie to 1.480 sekundy, to znamena ze na 10 000 obratok staci 0.0000000148 sekundy.

Si si istý že to zaberie veľa? o_O

 

pocita to 0 1 2 3 4 5 6 7 8...9 nie kedze podmienka je <9 nie <= 9 :facepalm:

 

ty inteligent

 

jasne ked tam mas len 1 player class, ziadne auta, ziadne objekty..teda okrem cyklu tam nemas nic tak stym nema problem...ale nahraj tam viac veci..dam tam ten cyklus a uvidime... +ked to robi pre jedneho hraca je to ine ako ked to robi pre 50 hracov...

tak v tom pripade je v tom FS chyba, ked to pocita iba do 8, sory, to som si nevsimol, beriem z5

 

ale ty inteligent, ten cas sa nemeni aj keby tam co ja viem co bolo, vyznas sa vobec? :d preco by to mali ovplyvnovat hraci alebo auta alebo hocico... omg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

boze ty si taky blby...priklad...

 

Spusti si instalaciu WoWka pockaj kym to dokonci..spusti si instalaciu counter strike...pockaj kym to skonci...spusti si potom napr defragmentaciu disku...a pockaj kym to skonci...

 

alebo to spusti vsetko naraz a uvidis aky je v tom rozdiel...

zapojit trosku logicke myslenie by nebolo odveci...

 

nechapes ze cim viac procesov tym vacsie zatazenie???

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nechapes ze ked sa spusti jeden proces vsetky ostatne sa prerusia?!

omg

ked das cyklus ktory trva 5 sekund, tak akoby sekne cela hra, nic nepojde robit kym sa ten cyklus nedokonci... :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

U SA:MP serveru je to tak že sa púšťajú funkcie za sebou, jediné preťaženie nastáva vtedy ak sa neustále spúštaju za sebou... inak procesy idu po jednom v celej funkcii nie naraz

Link to comment
Share on other sites

  • 0

boze vy ste taky tupy...a co si myslis ze robi cyklus???pripocitava po 1 (kedze tam je ++)

ale na tom tvojom serveri kde hraju max 2 hraci a mas mod ktory ma ledva 10kb si to nevsimnes...

nemas ani sajnu o fungovani pocitaca (pripadne serveru) tak radsej zavri tlamu a uc sa...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
var0 sa zopakuje 9x

var1 sa zopakuje 9x (9x9 = 81)

var2 sa zopakuje 9x (9x9x9 = 729)

var3 sa zopakuje 9x (9x9x9x9 = 6561)

 

6561 krat sa zopakuje cyklus...vies ake to je zatazenie pre server???

1. Opakuje sa to vsetko 10000x omg, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 = 10x (10x10x10x10=10000 :facepalm: )

 

2. Cyklus ktory sa opakuje 10000x je zatazenie pre server? si si isty? tento cyklus sa vykona behom 10 milisekund

 

//Edit: Schvalne som urobil test... aby sa cyklus opakoval 100 milionov krat zaberie to 1.480 sekundy, to znamena ze na 10 000 obratok staci 0.0000000148 sekundy.

Si si istý že to zaberie veľa? o_O

 

pocita to 0 1 2 3 4 5 6 7 8...9 nie kedze podmienka je <9 nie <= 9 :facepalm:

 

ty inteligent

 

jasne ked tam mas len 1 player class, ziadne auta, ziadne objekty..teda okrem cyklu tam nemas nic tak stym nema problem...ale nahraj tam viac veci..dam tam ten cyklus a uvidime... +ked to robi pre jedneho hraca je to ine ako ked to robi pre 50 hracov...

heele obcas padala hracum hra .. nevim to bude asi stoho ne vole

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...