Jump to content
  • 0

pomoc Mute


MackoLuky

Dotaz

Mám menší problém:

if(strcmp(cmd, "/mute", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
	if(!strlen(tmp))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANZOVA, "{ff0000}[ ! ] {ffffff}Použíj /mute [iD], pro umlčení hráče.");
		return 1;
	}
	playerid2 = strval(tmp);
	if(IsPlayerAdmin(playerid) || PlayerAdmin[playerid][Admin] >= 1)
	{
           GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
           GetPlayerName(playerid2, name1, sizeof(name1));
		Muted[playerid2] = 1;
		format(string, sizeof(string), "{ffffff}%s {ff0000}je umlčený administrátorem {ffffff}%s",name1 ,name);
		SendClientMessageToAll(COLOR_ORANZOVA, string);
	}
	        				else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANZOVA, "{ff0000}[ ! ] {ffffff}Ani to nezkoušej!  Nejsi admin!");
		return 1;
	}
	if(!IsPlayerConnected(playerid))
	{
	}
	        				else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANZOVA, "{ff0000}[ ! ] {ffffff}Zadané [iD] není připojeno!");
		return 1;
	}
		if(!IsPlayerAdmin(playerid))
	{
	}
	        				else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANZOVA, "{ff0000}[ ! ] {ffffff}Nemůžeš umlčet admina!");
	}
	return 1;
}

 

Přesněji:

 

		if(!IsPlayerConnected(playerid))
	{
	}
	        				else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANZOVA, "{ff0000}[ ! ] {ffffff}Zadané [iD] není připojeno!");
		return 1;
	}
		if(!IsPlayerAdmin(playerid))
	{
	}
	        				else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANZOVA, "{ff0000}[ ! ] {ffffff}Nemůžeš umlčet admina!");
	}
	return 1;

 

Problém je v tom že sice mi to napíše že ID není připojeno ale napíše to [zde by mělo být jméno hráče ale jelikož jsem zadal ID které není připojeno tak je prázdno] umlčel administrátor [Jméno admina] a další problém je u toho že sice mi to napíše nemůžeš umlčet admina ale umlčí ho to, prosím poraďte :(

Link to comment
Share on other sites

4 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Ověřuješ tam sebe (playerid) jsi ty ten co příkaz zadává takže tam dej playerid2

a další věc je že máš blbě podmínky máš tam

 

if(!IsPlayerConnected(playerid2)

{

tady to nic neudělá

}

else tady to znamená nebo pokud je hráč připojený

{

SendClientMessage(playerid, BARVA, "TEXT");

}

 

takže výsledné je že pokud je hráč připojený tak mti to napíše zprávu že hráč není připojen a navíc je to naprostá blbost lepší udělat je

 

if(!IsPlayerConnected(playerid2) return SendClientMessage(playerid, BARVA, "TEXT");

else if(IsPlayerAdmin(playerid2) return SendClientMessage(playerid, BARVA, "TEXT");

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...