fabbeN 3 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 Ahojte.. ako sa dá urobiť že ked má nejaký hráč premennú na 1 neukáže ,,1" ale ukáže že ,,Áno" atd.. a ked je premenná na 0 tak ukáže že ,,Nie" Dakujem S týmto som sa ešte nestretol Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 stock Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 fabbeN 3 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Author Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 nejak inak to nejde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 LINE UP 0 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 Prečo inak ? Toto sa ti nepáči alebo čo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Sweet 7 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 nejak inak to nejde? new AnoNe[2][] = { "Ano", "Ne" }; AnoNe[promenna] ale to co napsal Mort je lepsi pouzivat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Guest Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 ještě se to dá pomocí ternárního operátora #define Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 UpiR 0 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 toto ma zaujalo a tiež by som sa chcel opitat ako sa to narve do dialogu...ak je tam toho viac napr:nazov mapy pri niejakej činnosti... lebo ako viem tato funkcia"new XXX;" nebere text, tak ako to mam tam dať.. ? zoberme že toto je info status... new string[256]; format(string,256,"MAP: %s",XXX); ShowPlayerDialog(playerid,455,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Info",string,"Storno",""); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kell94_cz 7 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 toto ma zaujalo a tiež by som sa chcel opitat ako sa to narve do dialogu...ak je tam toho viac napr:nazov mapy pri niejakej činnosti... lebo ako viem tato funkcia"new XXX;" nebere text,tak ako to mam tam dať.. ? zoberme že toto je info status... new string[256]; format(string,256,"MAP: %s",XXX); ShowPlayerDialog(playerid,455,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"Info",string,"Storno",""); Dáš si tam větší string třeba 1500 a použiješ strcat Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 UpiR 0 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 prepač ale som len začiatočnik nechapem ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 UpiR 0 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 pomože niekto ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 fabbeN 3 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Author Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 Si založ nový help chaloši a nejak inak sa to nedá? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 fabbeN 3 Odesláno: 16. Červenec, 2012 Author Share Odesláno: 16. Červenec, 2012 if(premenna == 1){ string = "Ano";} if(premenna == 0){ string = "Ne";} Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 UpiR 0 Odesláno: 17. Červenec, 2012 Share Odesláno: 17. Červenec, 2012 new nazov[100]; if(map == 1) { nazov = "Extreme"; }else if(map == 2) { } Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase Header size: xxxbytes Code size: xxxxxxxbytes Data size: xxxxxbytes Stack/heap size: xxxx bytes; estimated max. usage=xxxxcells (xxxxbytes) Total requirements: xxxxxbytes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
fabbeN 3
Ahojte..
ako sa dá urobiť že ked má nejaký hráč premennú na 1 neukáže ,,1" ale ukáže že ,,Áno" atd.. a ked je premenná na 0 tak ukáže že ,,Nie"
Dakujem
S týmto som sa ešte nestretol
Link to comment
Share on other sites
12 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now