Jump to content

[INC] RandomSpawns - Good for Freeroam/Stunt servers


Vidie

Recommended Posts

Random Spawns v 1


 

Info:

Systém, který po smrti nastaví hráči náhodný spawn.

 


Funkce:

 

Do OnGameModeInit:

 

AddRandomSpawn(Pozice X, Pozice Y, Pozice Z, Angle);

 

Pozice X: Souřadnice X

Pozice Y: Souřadnice Y

Pozice Z: Souřadnice Z

Angle: Směr hráče.

 


Instalace:

 

1. Zkopírujte z pastebinu kod do pawna a zkompilujte jako INC.

2. Do OnPlayerSpawn vložte:

 

Spawn_OnPlayerSpawn(playerid);

 

3. Do OnPlayerDeath vložte:

 

Spawn_OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason);

 

Pokuď chcete, aby to hráče po spawnu na 2 vteřiny zmrazilo, nahoru do módu vložte: #define OnPlayerSpawnFreeze .

 


Download:

 

http://pastebin.com/nGASiTR3

 


nVidiaX.

Link to comment
Share on other sites

Tuto funkci jsem úplně vynechal a udělal vlastní SetSpawnInfoEx který nastavuje i Interer a VirtualWorld + všechny zbraně které hráč má, s tou funkcí SetSpawnInfo by šlo udělat i alespon na 3 zbraně ..

a taky si myslim, nevim určitě jestli by v tom mohl být problém ale většina amatérských pawnerů nevyužívá SetSpawnInfo ale SetPlayerPos přímo v OnPlayerSpawn takže by tvoje funkce mohla dělat problémy ...

ale i tak je to práce která se určitě cení Gruszka :d

Link to comment
Share on other sites

easy :).. ja to mám v mode takto:

switch(random(5)){
    case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703);
    case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781);
    case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576);
    case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781);
    case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781);
    }

EDIT: Upravené

Link to comment
Share on other sites

easy :).. ja to mám v mode takto:

switch(random(5)){

    case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703);

    case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781);

    case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576);

    case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781);

    case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781);

    }

 

Link to comment
Share on other sites

Easy ale nice :)

 

Ano, Easy Script pro Amatérského pawnera... zabral mi asi 5 minut práce, ale hodně se mi to hodí. Jinak, děkuji za hodnocení.

 

 

Tuto funkci jsem úplně vynechal a udělal vlastní SetSpawnInfoEx který nastavuje i Interer a VirtualWorld + všechny zbraně které hráč má, s tou funkcí SetSpawnInfo by šlo udělat i alespon na 3 zbraně ..

a taky si myslim, nevim určitě jestli by v tom mohl být problém ale většina amatérských pawnerů nevyužívá SetSpawnInfo ale SetPlayerPos přímo v OnPlayerSpawn takže by tvoje funkce mohla dělat problémy ...

ale i tak je to práce která se určitě cení Gruszka :d

 

Mnojono... Dík za rate. A stím SetPlayerPos v OnPlayerSpawn máš asi právdu.

 

 

easy :).. ja to mám v mode takto:

switch(random(5)){
    case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703);
    case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781);
    case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576);
    case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781);
    case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781);
    }

EDIT: Upravené

 

To je to, o čem psal Avest. Určitě to máš v OnPlayerSpawn?

Link to comment
Share on other sites

Easy ale nice :)

 

Ano, Easy Script pro Amatérského pawnera... zabral mi asi 5 minut práce, ale hodně se mi to hodí. Jinak, děkuji za hodnocení.

 

 

Tuto funkci jsem úplně vynechal a udělal vlastní SetSpawnInfoEx který nastavuje i Interer a VirtualWorld + všechny zbraně které hráč má, s tou funkcí SetSpawnInfo by šlo udělat i alespon na 3 zbraně ..

a taky si myslim, nevim určitě jestli by v tom mohl být problém ale většina amatérských pawnerů nevyužívá SetSpawnInfo ale SetPlayerPos přímo v OnPlayerSpawn takže by tvoje funkce mohla dělat problémy ...

ale i tak je to práce která se určitě cení Gruszka :d

 

Mnojono... Dík za rate. A stím SetPlayerPos v OnPlayerSpawn máš asi právdu.

 

 

easy :).. ja to mám v mode takto:

switch(random(5)){

    case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703);

    case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781);

    case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576);

    case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781);

    case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781);

    }

 

Link to comment
Share on other sites

Není to špatně, ale později ti to může dělat více škody než užitku dej na mou radu ;) ..

teď ti to možná problémy nedělá, ale až budeš potřebovat víc a víc spawnů (třeba) po smrti až v tom budeš mít problém dělat samé

if(lama[playerid] == true && IsPlayerAvestX(playerid) == false){
SetPlayerPos(playerid, -1,-1,-1);
}else if(IsPlayerAvestX(playerid) == true && lama[playerid] == false && IsPlayerHouseOwner(playerid) == true) PlayerSpawnToHouse(playerid);
else if(...){}
else if(...){}

ale když dáš setspawninfo tak mi to příde jednodušší, nekontroluješ všechno, jen třeba že umřel nebo že se zrovna přihlásil a td a td.. :d

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...