Vidie 5 Odesláno: 26. Červen, 2012 Share Odesláno: 26. Červen, 2012 Random Spawns v 1 Info: Systém, který po smrti nastaví hráči náhodný spawn. Funkce: Do OnGameModeInit: AddRandomSpawn(Pozice X, Pozice Y, Pozice Z, Angle); Pozice X: Souřadnice X Pozice Y: Souřadnice Y Pozice Z: Souřadnice Z Angle: Směr hráče. Instalace: 1. Zkopírujte z pastebinu kod do pawna a zkompilujte jako INC. 2. Do OnPlayerSpawn vložte: Spawn_OnPlayerSpawn(playerid); 3. Do OnPlayerDeath vložte: Spawn_OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason); Pokuď chcete, aby to hráče po spawnu na 2 vteřiny zmrazilo, nahoru do módu vložte: #define OnPlayerSpawnFreeze . Download: http://pastebin.com/nGASiTR3 nVidiaX. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYRIcS 88 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Easy ale nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Tuto funkci jsem úplně vynechal a udělal vlastní SetSpawnInfoEx který nastavuje i Interer a VirtualWorld + všechny zbraně které hráč má, s tou funkcí SetSpawnInfo by šlo udělat i alespon na 3 zbraně .. a taky si myslim, nevim určitě jestli by v tom mohl být problém ale většina amatérských pawnerů nevyužívá SetSpawnInfo ale SetPlayerPos přímo v OnPlayerSpawn takže by tvoje funkce mohla dělat problémy ... ale i tak je to práce která se určitě cení Gruszka Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabbeN 3 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 easy .. ja to mám v mode takto: switch(random(5)){ case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703); case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781); case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576); case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781); case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781); } EDIT: Upravené Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 easy .. ja to mám v mode takto: switch(random(5)){ case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703); case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781); case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576); case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781); case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781); } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidie 5 Odesláno: 27. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Easy ale nice Ano, Easy Script pro Amatérského pawnera... zabral mi asi 5 minut práce, ale hodně se mi to hodí. Jinak, děkuji za hodnocení. Tuto funkci jsem úplně vynechal a udělal vlastní SetSpawnInfoEx který nastavuje i Interer a VirtualWorld + všechny zbraně které hráč má, s tou funkcí SetSpawnInfo by šlo udělat i alespon na 3 zbraně ..a taky si myslim, nevim určitě jestli by v tom mohl být problém ale většina amatérských pawnerů nevyužívá SetSpawnInfo ale SetPlayerPos přímo v OnPlayerSpawn takže by tvoje funkce mohla dělat problémy ... ale i tak je to práce která se určitě cení Gruszka Mnojono... Dík za rate. A stím SetPlayerPos v OnPlayerSpawn máš asi právdu. easy .. ja to mám v mode takto: switch(random(5)){ case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703); case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781); case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576); case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781); case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781); } EDIT: Upravené To je to, o čem psal Avest. Určitě to máš v OnPlayerSpawn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabbeN 3 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Easy ale nice Ano, Easy Script pro Amatérského pawnera... zabral mi asi 5 minut práce, ale hodně se mi to hodí. Jinak, děkuji za hodnocení. Tuto funkci jsem úplně vynechal a udělal vlastní SetSpawnInfoEx který nastavuje i Interer a VirtualWorld + všechny zbraně které hráč má, s tou funkcí SetSpawnInfo by šlo udělat i alespon na 3 zbraně ..a taky si myslim, nevim určitě jestli by v tom mohl být problém ale většina amatérských pawnerů nevyužívá SetSpawnInfo ale SetPlayerPos přímo v OnPlayerSpawn takže by tvoje funkce mohla dělat problémy ... ale i tak je to práce která se určitě cení Gruszka Mnojono... Dík za rate. A stím SetPlayerPos v OnPlayerSpawn máš asi právdu. easy .. ja to mám v mode takto: switch(random(5)){ case 0: SetPlayerPos(playerid,257.6007,-218.6181,1.5703); case 1: SetPlayerPos(playerid,251.0948,-269.4692,1.5781); case 2: SetPlayerPos(playerid,214.6752,-305.1569,1.5576); case 3: SetPlayerPos(playerid,118.1255,-219.2758,1.5781); case 4: SetPlayerPos(playerid,124.1724,-88.0859,1.5781); } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidie 5 Odesláno: 27. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2012 To je to, o čem psal Avest. Určitě to máš v OnPlayerSpawn? Kde inde by som to mal mať xD No ale to je špatně... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabbeN 3 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Prečo to je špatne? Mně to ide Mám to testnuté Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidie 5 Odesláno: 27. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Prečo to je špatne? Mně to ide Mám to testnuté Hele nevím, je to takový divný podle mě... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvestX 5 Odesláno: 27. Červen, 2012 Share Odesláno: 27. Červen, 2012 Není to špatně, ale později ti to může dělat více škody než užitku dej na mou radu .. teď ti to možná problémy nedělá, ale až budeš potřebovat víc a víc spawnů (třeba) po smrti až v tom budeš mít problém dělat samé if(lama[playerid] == true && IsPlayerAvestX(playerid) == false){ SetPlayerPos(playerid, -1,-1,-1); }else if(IsPlayerAvestX(playerid) == true && lama[playerid] == false && IsPlayerHouseOwner(playerid) == true) PlayerSpawnToHouse(playerid); else if(...){} else if(...){} ale když dáš setspawninfo tak mi to příde jednodušší, nekontroluješ všechno, jen třeba že umřel nebo že se zrovna přihlásil a td a td.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now