Lukas115 1 Odesláno: 3. Červen, 2012 Share Odesláno: 3. Červen, 2012 caute nevite prosim vas jak bych dal do formatu text draw ? Dekuji za odpoved Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 3. Červen, 2012 Share Odesláno: 3. Červen, 2012 TextDrawSetString .. tedy new string[cislo]; format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo); TextDrawSetString(textdrawid, string); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukas115 1 Odesláno: 3. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 3. Červen, 2012 TextDrawSetString .. tedy new string[cislo]; format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo); TextDrawSetString(textdrawid, string); a kdyz mam takovej textdraw tak jak ho tam mam dat ? textdraw1 = TextDrawCreate(393,330,"Hrac %s se Odwarpoval k SBS"); TextDrawLetterSize(textdraw1,0.349999,0.799999); TextDrawAlignment(textdraw1,0); TextDrawBackgroundColor(textdraw1,0x000000FF); TextDrawFont(textdraw1,3); TextDrawUseBox(textdraw1,0); TextDrawSetOutline(textdraw1,0); TextDrawSetProportional(textdraw1,1); TextDrawSetShadow(textdraw1,1); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Petr 44 Odesláno: 3. Červen, 2012 Share Odesláno: 3. Červen, 2012 TextDrawSetString .. tedy new string[cislo]; format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo); TextDrawSetString(textdrawid, string); a kdyz mam takovej textdraw tak jak ho tam mam dat ? textdraw1 = TextDrawCreate(393,330,"Hrac %s se Odwarpoval k SBS"); TextDrawLetterSize(textdraw1,0.349999,0.799999); TextDrawAlignment(textdraw1,0); TextDrawBackgroundColor(textdraw1,0x000000FF); TextDrawFont(textdraw1,3); TextDrawUseBox(textdraw1,0); TextDrawSetOutline(textdraw1,0); TextDrawSetProportional(textdraw1,1); TextDrawSetShadow(textdraw1,1); Návod jsi právě dostal, co to tak zkusit sám a případně se ozvat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukas115 1 Odesláno: 3. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 3. Červen, 2012 TextDrawSetString .. tedy new string[cislo]; format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo); TextDrawSetString(textdrawid, string); a kdyz mam takovej textdraw tak jak ho tam mam dat ? textdraw1 = TextDrawCreate(393,330,"Hrac %s se Odwarpoval k SBS"); TextDrawLetterSize(textdraw1,0.349999,0.799999); TextDrawAlignment(textdraw1,0); TextDrawBackgroundColor(textdraw1,0x000000FF); TextDrawFont(textdraw1,3); TextDrawUseBox(textdraw1,0); TextDrawSetOutline(textdraw1,0); TextDrawSetProportional(textdraw1,1); TextDrawSetShadow(textdraw1,1); Návod jsi právě dostal, co to tak zkusit sám a případně se ozvat? prosim poradte mi nefunguje mi to udelal jsem to takle prvni nefunguje new string[256]; textdrawid = TextDrawCreate(393,330,"_"); TextDrawLetterSize(textdrawid,0.349999,0.799999); TextDrawAlignment(textdrawid,0); TextDrawBackgroundColor(textdrawid,0x000000FF); TextDrawFont(textdrawid,3); TextDrawUseBox(textdrawid,0); TextDrawSetOutline(textdrawid,0); TextDrawSetProportional(textdrawid,1); TextDrawSetShadow(textdrawid,1); format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval k SBS", sendername); TextDrawSetString(textdrawid, string); druhy taky nefunguje new string[256]; textdrawid = TextDrawCreate(393,330,"_"); format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval k SBS", sendername); TextDrawSetString(textdrawid, string); Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 3. Červen, 2012 Share Odesláno: 3. Červen, 2012 to textdrawid = TextDrawCreate(...); by jsi měl vložit asi do OnGameModeInit ? a potom akorát upravuješ text toho td TextDrawSetString a new string[256]; mi příde zbytečný, u toho co máš ty by stačilo myslim že i new string[50]; .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukas115 1 Odesláno: 3. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 3. Červen, 2012 to textdrawid = TextDrawCreate(...); by jsi měl vložit asi do OnGameModeInit ?a potom akorát upravuješ text toho td TextDrawSetString a new string[256]; mi příde zbytečný, u toho co máš ty by stačilo myslim že i new string[50]; .. porad to sami napisu ten warp ten prikas a nic proste vubec nic nevis cim to je ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Hrb™ 48 Odesláno: 4. Červen, 2012 Share Odesláno: 4. Červen, 2012 A zkoušel si ještě k tomu dat TextDrawShowForPlayer(playerid,textdrawid); ? Nebo spíš pokud to chceš pro všechny hráče tak toto: TextDrawShowForAll(textdrawid); ? Možná je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá a za zkoušku nic nedáš.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Lukas115 1 Odesláno: 4. Červen, 2012 Author Share Odesláno: 4. Červen, 2012 A zkoušel si ještě k tomu dat TextDrawShowForPlayer(playerid,textdrawid); ?Nebo spíš pokud to chceš pro všechny hráče tak toto: TextDrawShowForAll(textdrawid); ? Možná je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá a za zkoušku nic nedáš.... ten textdraw TextDrawShowForAll mi nejde C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 213: tag mismatch C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 213: tag mismatch C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 202: number of arguments does not match definition ale kdyz tam dam ten TextDrawShowForPlayer tak mi to jde ale nevim jesli to vidi ostatni asi ale ne a nevis jeste aby kdyz napisu dvakrat /sbs aby to chodilo za sebou vim ze udelam dva textdrawu pod sebou ale takle to pak bude na prd kdyz dam treba urad tak to bude pres sebe a jeste bych to potreboval aby to zmizlo kdyz tam bude treba 6radku Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 AvestX 5 Odesláno: 4. Červen, 2012 Share Odesláno: 4. Červen, 2012 A zkoušel si ještě k tomu dat TextDrawShowForPlayer(playerid,textdrawid); ?Nebo spíš pokud to chceš pro všechny hráče tak toto: TextDrawShowForAll(textdrawid); ? Možná je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá a za zkoušku nic nedáš.... ten textdraw TextDrawShowForAll mi nejde C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 213: tag mismatch C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 202: number of arguments does not match definition C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 213: tag mismatch C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 202: number of arguments does not match definition ale kdyz tam dam ten TextDrawShowForPlayer tak mi to jde ale nevim jesli to vidi ostatni asi ale ne a nevis jeste aby kdyz napisu dvakrat /sbs aby to chodilo za sebou vim ze udelam dva textdrawu pod sebou ale takle to pak bude na prd kdyz dam treba urad tak to bude pres sebe a jeste bych to potreboval aby to zmizlo kdyz tam bude treba 6radku Vubec nechapu jak to myslis .. TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:textdrawid); // ukáže jednomu hráči TextDrawShowForAll(Text:textdrawid); // ukáže všem .. podle těch errorů co si napsal je možný že si zadal TextDrawShowForAll(playerid, Text:textdrawid); - uplna kravina, to playerid, zadava se jen textdraw protoze neexistuje zadne id kteremu by jsi to mel ukazovat, kdyby tato funkce neexistovala resilo by se to mozna takto for(new i=0; i< GetMaxPlayers(); i++){ if(IsPlayerConnected(i)) TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:textdrawid); } jinak jestli chces postupne prehazovat texty jak uz sem psal pouzijes TextDrawSetString .. v novem pawn 0.3e existuje i funkce textdrawu pro samostatneho hrace, nezadava se new Text:textdraw; ale new PlayerText:textdraw; // netusim jestli se ma zdavat i pocet textdrawu .. nwm to fakt nwm ale určitě si to můžeš pročíst ZDE ... dale to prehazovani textdrawu vyresis takzvanym TIMEREM a PODMINKOU .. to najdes tady na foru 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotaz
Lukas115 1
caute nevite prosim vas jak bych dal do formatu text draw ? Dekuji za odpoved
Link to comment
Share on other sites
9 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now