Jump to content
  • 0

pomoc Format,,TEXTDRAW


Lukas115

Dotaz

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

TextDrawSetString .. tedy

new string[cislo];
format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo);
TextDrawSetString(textdrawid, string);

Link to comment
Share on other sites

  • 0
TextDrawSetString .. tedy

new string[cislo];
format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo);
TextDrawSetString(textdrawid, string);

 

 

a kdyz mam takovej textdraw tak jak ho tam mam dat ?

textdraw1 = TextDrawCreate(393,330,"Hrac %s se Odwarpoval k SBS");
TextDrawLetterSize(textdraw1,0.349999,0.799999);
TextDrawAlignment(textdraw1,0);
TextDrawBackgroundColor(textdraw1,0x000000FF);
TextDrawFont(textdraw1,3);
TextDrawUseBox(textdraw1,0);
TextDrawSetOutline(textdraw1,0);
TextDrawSetProportional(textdraw1,1);
TextDrawSetShadow(textdraw1,1);

Link to comment
Share on other sites

  • 0
TextDrawSetString .. tedy

new string[cislo];
format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo);
TextDrawSetString(textdrawid, string);

 

 

a kdyz mam takovej textdraw tak jak ho tam mam dat ?

textdraw1 = TextDrawCreate(393,330,"Hrac %s se Odwarpoval k SBS");
TextDrawLetterSize(textdraw1,0.349999,0.799999);
TextDrawAlignment(textdraw1,0);
TextDrawBackgroundColor(textdraw1,0x000000FF);
TextDrawFont(textdraw1,3);
TextDrawUseBox(textdraw1,0);
TextDrawSetOutline(textdraw1,0);
TextDrawSetProportional(textdraw1,1);
TextDrawSetShadow(textdraw1,1);

 

 

Návod jsi právě dostal, co to tak zkusit sám a případně se ozvat? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
TextDrawSetString .. tedy

new string[cislo];
format(string, sizeof(string), "TEXT jmeno treba %s cislo %d", pName(playerid), cislo);
TextDrawSetString(textdrawid, string);

 

 

a kdyz mam takovej textdraw tak jak ho tam mam dat ?

textdraw1 = TextDrawCreate(393,330,"Hrac %s se Odwarpoval k SBS");
TextDrawLetterSize(textdraw1,0.349999,0.799999);
TextDrawAlignment(textdraw1,0);
TextDrawBackgroundColor(textdraw1,0x000000FF);
TextDrawFont(textdraw1,3);
TextDrawUseBox(textdraw1,0);
TextDrawSetOutline(textdraw1,0);
TextDrawSetProportional(textdraw1,1);
TextDrawSetShadow(textdraw1,1);

 

 

Návod jsi právě dostal, co to tak zkusit sám a případně se ozvat? :)

 

prosim poradte mi nefunguje mi to udelal jsem to takle

prvni nefunguje

new string[256];
textdrawid = TextDrawCreate(393,330,"_");
TextDrawLetterSize(textdrawid,0.349999,0.799999);
TextDrawAlignment(textdrawid,0);
TextDrawBackgroundColor(textdrawid,0x000000FF);
TextDrawFont(textdrawid,3);
TextDrawUseBox(textdrawid,0);
TextDrawSetOutline(textdrawid,0);
TextDrawSetProportional(textdrawid,1);
TextDrawSetShadow(textdrawid,1);
format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval k SBS", sendername);
TextDrawSetString(textdrawid, string);

druhy taky nefunguje :(

new string[256];
textdrawid = TextDrawCreate(393,330,"_");
format(string, sizeof(string), "Hráč %s se odwarpoval k SBS", sendername);
TextDrawSetString(textdrawid, string);

Link to comment
Share on other sites

  • 0

to textdrawid = TextDrawCreate(...); by jsi měl vložit asi do OnGameModeInit ?

a potom akorát upravuješ text toho td TextDrawSetString a new string[256]; mi příde zbytečný, u toho co máš ty by stačilo myslim že i new string[50]; ..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
to textdrawid = TextDrawCreate(...); by jsi měl vložit asi do OnGameModeInit ?

a potom akorát upravuješ text toho td TextDrawSetString a new string[256]; mi příde zbytečný, u toho co máš ty by stačilo myslim že i new string[50]; ..

 

porad to sami napisu ten warp ten prikas a nic proste vubec nic nevis cim to je ??

Link to comment
Share on other sites

  • 0

A zkoušel si ještě k tomu dat TextDrawShowForPlayer(playerid,textdrawid); ?

Nebo spíš pokud to chceš pro všechny hráče tak toto:

TextDrawShowForAll(textdrawid); ?

 

Možná je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá a za zkoušku nic nedáš....

Link to comment
Share on other sites

  • 0
A zkoušel si ještě k tomu dat TextDrawShowForPlayer(playerid,textdrawid); ?

Nebo spíš pokud to chceš pro všechny hráče tak toto:

TextDrawShowForAll(textdrawid); ?

 

Možná je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá a za zkoušku nic nedáš....

 

ten textdraw TextDrawShowForAll mi nejde

C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 202: number of arguments does not match definition

ale kdyz tam dam ten TextDrawShowForPlayer tak mi to jde ale nevim jesli to vidi ostatni asi ale ne a nevis jeste aby kdyz napisu dvakrat /sbs aby to chodilo za sebou vim ze udelam dva textdrawu pod sebou ale takle to pak bude na prd kdyz dam treba urad tak to bude pres sebe a jeste bych to potreboval aby to zmizlo kdyz tam bude treba 6radku

Link to comment
Share on other sites

  • 0
A zkoušel si ještě k tomu dat TextDrawShowForPlayer(playerid,textdrawid); ?

Nebo spíš pokud to chceš pro všechny hráče tak toto:

TextDrawShowForAll(textdrawid); ?

 

Možná je to blbost, ale nic jiného mě nenapadá a za zkoušku nic nedáš....

 

ten textdraw TextDrawShowForAll mi nejde

C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3538) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 213: tag mismatch
C:\Users\test\Desktop\realuniverse.pwn(3539) : warning 202: number of arguments does not match definition

ale kdyz tam dam ten TextDrawShowForPlayer tak mi to jde ale nevim jesli to vidi ostatni asi ale ne a nevis jeste aby kdyz napisu dvakrat /sbs aby to chodilo za sebou vim ze udelam dva textdrawu pod sebou ale takle to pak bude na prd kdyz dam treba urad tak to bude pres sebe a jeste bych to potreboval aby to zmizlo kdyz tam bude treba 6radku

Vubec nechapu jak to myslis ..

TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:textdrawid); // ukáže jednomu hráči
TextDrawShowForAll(Text:textdrawid); // ukáže všem ..

 

podle těch errorů co si napsal je možný že si zadal

 

TextDrawShowForAll(playerid, Text:textdrawid);

- uplna kravina, to playerid, zadava se jen textdraw protoze neexistuje zadne id kteremu by jsi to mel ukazovat, kdyby tato funkce neexistovala resilo by se to mozna takto

for(new i=0; i< GetMaxPlayers(); i++){
if(IsPlayerConnected(i)) TextDrawShowForPlayer(playerid, Text:textdrawid);
}

 

jinak jestli chces postupne prehazovat texty jak uz sem psal pouzijes TextDrawSetString .. v novem pawn 0.3e existuje i funkce textdrawu pro samostatneho hrace, nezadava se

new Text:textdraw;

ale

new PlayerText:textdraw; // netusim jestli se ma zdavat i pocet textdrawu .. nwm to fakt nwm

 

ale určitě si to můžeš pročíst ZDE ... dale to prehazovani textdrawu vyresis takzvanym TIMEREM a PODMINKOU .. to najdes tady na foru 100% ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...