Jump to content
  • 0

pomoc Povolani


Pargta

Dotaz

Caute chtěl bych poradit-pomoct.

Chtěl bych udělat povolání jako je na rze kamioňák.

Vůbec nevím jak na to udělal sme si v MTA firmu kamionovou a nakodoval a chci aby třeba napsali /přeprava a udělal se jím checkpoint.

Ale musely být zaměstnáni v tom zaměstnání které potřebuju udělat

Link to comment
Share on other sites

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Prostě udělat povolání nevím jak pokaždé je tam erroru jak pes.

A to CP prostě když je zaměstnán napíše /preprava udělá se CP a on tam pojede a tam mu to dá třeba 5 000

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Používej hledaní a nebo wikinu !! To povolání ti tu rozepisovat nebudu jsou tu návody myslím že tu jsou i na checkpointy.

Zjednodušeně :

new kamionprace[MAX_PLAYERS];
do definu
#define KAMIONCP1 1
#define KAMIONCP2 2
dcmd_kamionak(playerid,params[])
{
#pragma unused params
if(Povolani[playerid] == 20)// kdyz by si mel promenou napriklad povolani a povolani z cislem 20
{
if(IsPlayerInVehicle(playerid, ID))// kdyz je ve vozidle ID ( Kamionu , nechce se mi ted hledat)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_SYSTEM,"[ ! ] Přojížděj kamionem označené body");// napise mu do chatu SCM
SetPlayerCheckpoint(playerid,x,y,z,7.0);// nastavi checkpoint
kamionprace[playerid] = KAMIONCP1;
}else{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, "[ ! ] Musíš být řidič");// kdyz neni ridic
}
return 1;
}
return 0;

switch(hasicprace[playerid]) {
case 1:
{
  DisablePlayerCheckpoint(playerid);//vypne checkpoint
  SetPlayerCheckpoint(playerid,x,y,z,7.0);// nastavi dalsi
  kamionprace[playerid] = KAMIONCP2;//navaze na dalsi
}
case 2:
{
}

Snad to z toho pochopíš.. A kdyby si chtěl další furt pokračuješ dál a do definu přidáš víc CP.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
a do pwn kam co mám vložit

co takhle se naučit číst?

 

Používej hledaní a nebo wikinu !!

 

na wiki.sa-mp.com najdeš všechno ohledně jazyku pawn .. jen používat mozek ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Jo sry tak dcmd_kamionak vlož volně do modu a ostatní tam jinak máš kam dát new normal pod new , define pod define ty

switch(hasicprace[playerid]) {
case 1:
{
  DisablePlayerCheckpoint(playerid);//vypne checkpoint
  SetPlayerCheckpoint(playerid,x,y,z,7.0);// nastavi dalsi
  kamionprace[playerid] = KAMIONCP2;//navaze na dalsi
}
case 2:
{

do OnPlayerEnterCheckpoint..

Na wikině najdeš všechno tak kdyžtak hledej tam je to výýýborná učitelka :d

Já se učil taky z wikinou a částečně i z pawna :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...